באנגליה מתקשים להרגע לאחר ההצגה של מנצ'סטר סיטי אמש (רביעי) במשחק העונה. האלופה הביסה 1:4 את ארסנל, שאמנם עדיין מולכיה את טבלת הפרמייר-ליג עם יתרון שתי נקודות על פני הסיטיזנס - אך לחבורה של פפ גווארדיולה יש שני משחקים חסרים לעומת התותחנים, ובכושרה הנוכחי - נראה כי המומנטום במאבק האליפות עבר לחלוטין לצד שלה.
קווין דה בריינה כבש צמד (7 ו-54) והוסיף בישול לג'ון סטונס (45+1), אך השער שכבש ארלינג הולאנד בתוספת הזמן לזכות סיטי העמיד אותו שוב במרכז העניינים. הנורבגי שבר את שיאו של מוחמד סלאח לעונה בת 38 משחקים בפרמייר-ליג, כאשר כבש את שערו ה-33 - זאת כשעוד נותרו לקבוצתו שבעה משחקים עד סוף העונה. כל המסגרות אגב, הוא עומד על 49 שערים!
2 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
"הוצאה להורג". שחקני סיטי חוגגים
(EPA/ADAM VAUGHAN)
בתקשורת האנגלית התלהבו מהיכולת של סיטי ונראה כי ישנה תמימות דעים בקרב הפרשנים כי התכולים הם המועמדים העיקריים לזכייה שנייה ברציפות באליפות. "זו הייתה הוצאה להורג של מנצ'סטר סיטי", נכתב בכותרת ב'דיילי מייל'.
"זה גמור", אמר פרשן סקיי ושחקן ארסנל לשעבר פול מרסון. "כשאני צופה במנצ'סטר סיטי, אני לא יכול לראות אותם מפסידים שני משחקים במחזורים שנותרו. הם רמה אחת מעל כל שאר הקבוצות. לא רואה את ארסנל מצליחה לסיים מעליהם".
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה היה מאושר בסיום, אך סירב לצאת מגדרו: "אני רוצה לברך את כל השחקנים והצוות המקצועי. זה היה ניצחון חשוב מאוד. שיחקנו מצוין מההתחלה ועד הסוף, אבל עדיין אנחנו בפיגור של שתי נקודות אחרי ארסנל. אני חושב ששלושת המשחקים הבאים יהיו החשובים ביותר העונה, אבל הגורל שלנו בידינו".

ארסנל שבורה

בצד השני, קשה היה להתעלם משברון הלב, שניכר על שחקני ארסנל. התותחנים כאמור עדיין בראש הטבלה, אך קשה יהיה למצוא את האוהד האופטימי בקבוצה הלונדונית שיאמין שהתותחנים יצליחו לצאת מהמצב הנוכחי ולזכות באליפות ראשונה אחרי 19 שנה.
2 צפייה בגלריה
מאמן ארסנל מיקל ארטטה
מאמן ארסנל מיקל ארטטה
"יכול היה להיות גרוע יותר". מיקל ארטטה
(EPA/ADAM VAUGHAN)
מאמן ארסנל מיקל ארטטה, שניסה לשדר ביטחון במהלך התקופה האחרונה למרות התוצאות הלא טובות של קבוצתו (ארבה משחקים רצופים ללא ניצחון), התקשה הפעם להסתיר את אכזבתו. "הקבוצה הטובה יותר ניצחה", הודה הספרדי.
ארטטה המשיך: "הם ככל הנראה היו בשיאם, במיוחד במחצית הראשונה. אנחנו אפילו לא היינו קרובים. הפערים היו גדולים מידי, ואנחנו נענשנו. התוצאה יכולה הייתה להיות אפילו גרועה יותר מבחינתנו. הם קבוצה מצוינת, אבל כך גם אנחנו. היום לא היינו בעניינים בכלל".