פחות מחודשיים לפני שריקת הפתיחה של מונדיאל 2022 בקטאר, נבחרת אנגליה ירדה אתמול לדרג ב' של ליגת האומות אחרי הפסד 1:0 לאיטליה בחוץ.
לראשונה מאז 1992, אנגליה, שתסיים במקום האחרון בבית 3 של דרג א' בליגת האומות, לא ניצחה בחמישה משחקים תחרותיים ברציפות. מעבר לתוצאות העגומות ולירידה בדרג, במדינה מודאגים הרבה יותר מהיכולת. הנבחרת כבשה רק שער אחד בחמשת משחקיה בקמפיין הנוכחי, וגם הוא היה בפנדל, מה שאומר שהיא לא כבשה במשחק שדה כבר 450 דקות - שפל אליו הגיעה בפעם האחרונה ב-1992.
2 צפייה בגלריה
גארת' סאות'גייט
גארת' סאות'גייט
"קשה לי לבקר את היכולת שלנו". סאות'גייט
(צילום: AP)
גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה, דווקא הרגיש שיפור: "קשה לי לבקר את היכולת שלנו. החזקנו יותר בכדור, בעטנו יותר לשער, יותר למסגרת. אני אישית חושב שהמשחק היום היה עוד צעד בכיוון הנכון, אבל אני מעריך שלאור התוצאה אלו לא יהיו התגובות למשחק".
על כך שקיבל שריקות בוז מאוהדי הנבחרת שלו לאחר המשחק, אמר סאות'גייט: "אני מבין את התגובות בסיום, זאת התוצאה. זו תגובה אמוציונלית".
2 צפייה בגלריה
דקלן רייס
דקלן רייס
"תסמכו עליי, אנחנו הולכים להיות טובים". רייס
(צילום: גטי אימג'ס)
דקלן רייס, קשרה של הנבחרת ושל ווסטהאם שהשלים אתמול 90 דקות, בטוח שהנבחרת תשתפר בהתקפה. "זה מאכזב", אמר הקשר, "בליגת האומות הרמה שלנו ירדה. אני לא חושב שהיינו רעים. שלטנו במשחק והעברנו את הכדור כמו שצריך. פשוט הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. אני רואה את השערים שאנחנו כובשים באימונים אז תסמכו עליי, אנחנו הולכים להיות טובים".
אנגליה תשחק במונדיאל בבית ב' שכולל גם את וויhלס, איראן וארצות הברית.