אפשר לטעון כי מכל הדברים שאסור לעשות במטוס, להשעין את הרגליים היחפות שלכם על משענת הראש של הנוסע מלפנים נמצא במקום גבוה ברשימה. נוסעת שחוותה חוסר התחשבות מסוג זה פרסמה באתר רדיט צילום סלפי שלה על רקע כפות הרגליים ועוררה דיון נוקב בתגובות.
1 צפייה בגלריה
רגליים מעל לראש של נוסעת
רגליים מעל לראש של נוסעת
הצילום שעורר את הסערה
(reddit / Addian4)
בצילום, שהפך לוויראלי וזכה לסיקור ב"פוקס ניוז", ב"סאן" הבריטי ובכלי תקשורת נוספים, נראים כפות רגליים מלוכלכות מעל לראשה של הגולשת שפרסמה את התמונה. לא ברור במטוס של איזו חברת תעופה אירעה התקרית.
יותר מאלף גולשים הגיבו, רובם המוחלט הביעו כצפוי שאט נפש מהמעשה. חלק מהתגובות היו משעשעות. "גדר תיל על כל מושב, זה מה שאני תמיד אמרתי שצריך", כתבה אחת מהמגיבות.
מגיב אחר הציע: "יש להם את האומץ לשים את הרגליים שלהם מעל הראש שלך בידיעה שיש בנאדם שם, לך צריך להיות את האומץ להתחיל לצייר להם על הרגליים עם טוש בתגובה".
בנוסף להצעות לקשקש לנוסע עם טוש על הרגל בלטו גם הצעות להתעטש את הרגל או לדגדג אותה. "תזייפי עיטוש ותשפריצי מים על הרגליים שלו, לא תראי אותם יותר", כתב אחד מהמגיבים.
עוד עצה שנויה במחלוקת: "כשתדגדגי את הרגליים, אל תלכי על המקומות הצפויים. נכון, קשת כף הרגל רגישה לדגדוגים, אבל דמייני מה יקרה אם תדגדגי ליד הבוהן! לקקי את האצבע שלך ותדחפי אותה בין הבוהן לאצבע. אם הוא יתעצבן, תגידי: 'אבל חשבתי שאנחנו קרובים'".
והיה גם מי שהציע לנוסעת, "תזמיני משהו לאכול ותשתמשי במזלג כדי לדקור את הרגליים".
מגיבים רבים התנגדו לרעיונות היצירתיים (שבשלב מסוים כללו גם תוכנית לשבור את אצבעותיו של הנוסע) והציעו פשוט להתלונן בפני אנשי הצוות או לבקש מהנוסע החצוף להוריד את הרגל. "למען השם, למה לא לבקש מהבנאדם להוריד את הרגליים שלו?".