בשיתוף SkiDeal
מבצע החיסונים הלאומי תופס תאוצה: עוד ועוד קבוצות גיל מקבלות את מנות החיסון לקורונה, ובקרוב מי שהשלימו את מנת החיסון השנייה יזכו גם לקבל דרכון ירוק. כפי שזה נראה עכשיו, אחד מהיתרונות המרכזיים של הדרכון הוא בכך שהמחוסנים יוכלו לטוס לחו"ל מבלי להידרש לחובת הבידוד בכניסה חזרה לישראל. רגע לפני, אנחנו עושים לכם סדר - אלה אתרי הסקי שיקבלו אתכם בברכה עם הדרכון הירוק לחופשה לבנה.
3 צפייה בגלריה
בנסקו
בנסקו
בנסקו
(צילום: נועם בן ארי)
בנסקו, בולגריה אם כבר הספקתם לצבור כמה חופשות ברזומה הגלישה שלכם, סביר להניח שהספקתם להכיר את בנסקו. אחד האתרים המועדפים על הגולשים הישראלים הוא שילוב של מה שאנחנו מגדירים כ"שילוש הקדוש": מרחב גלישה אטרקטיבי, אפשרויות בילוי אינסופיות, ועלויות משתלמות במיוחד. מצב השלג: ביום רביעי האחרון הגיע השלג באתר ל-90 ס"מ. כניסת ישראלים: בהתאמה מושלמת להעדפות של הגולש הישראלי, בנסקו צפוי להיות אחד האתרים הראשונים שיאפשרו למי שישלים את החיסון השני ויזכה לדרכון ירוק, ליהנות מחופשת סקי שכנראה תיגמר בנחיתה רכה ללא חובת בידוד. מה באתר: מרחב הגלישה של בנסקו מציע יותר מ-70 ק"מ של מסלולים מגוונים לכל הרמות - חלקם ידידותיים למתחילים, חלקם שחורים מסחררים, ואחרים מדויקים ונוחים לתרגול. לצד כל אלה, חובבי האקסטרים ימצאו גם אופפיסטים מיוערים ומאתגרים. בעיירה עצמה תוכלו למצוא מסעדות מעולות, מקומות בילוי סוערים, בתי ספא וחמאם, קזינו, שופינג וכל בילוי או אטרקציה שתוכלו לחשוב עליהם. מגבלות הקורונה: בתור למעליות ובמקומות ציבוריים יש דרישה לעטות מסכה, והמסעדות ובתי הקפה פועלים במתכונת Take away.
3 צפייה בגלריה
אתר הסקי בסוצ'י
אתר הסקי בסוצ'י
אתר הסקי בסוצ'י
(צילום: גילי עזגד)
סוצ'י, רוסיה יש לא מעט יתרונות בחופשת גלישה בסוצ'י. האתר שנחנך לפני פחות מעשור מציע את התשתיות הכי מתקדמות, המלונות הכי נוצצים, שפע של בילויים, מסעדות מכל הסוגים, מסלולים מטופחים ומה לא. אבל היתרון הבולט הוא בעובדה שנדרשות רק שעתיים טיסה ו-40 דקות נסיעה כדי להגיע לאתר. הכי קרוב שאפשר. מצב השלג: ביום רביעי האחרון הגיע השלג באתר ל-110 ס"מ. כניסת ישראלים: רגע לפני ההכרזה על יתרונות הדרכון הירוק, סוצ'י מאפשרת כניסה לישראלים אך חלה חובת בידוד בחזרה למשך 10-14 ימים. עם האישורים הסופיים של הדרכון הירוק, הגולשים הישראלים צפויים ליהנות מחופשה לבנה בסוצ'י ללא חובת בידוד בחזרה. מה באתר: מרחב הגלישה של סוצ'י כולל 120 ק"מ של מסלולים בהפרשי גבהים של 1,534 מטר, עטופים במערכת הרכבלים הגדולה בעולם ביחס לכמות המסלולים. בנוסף, מערכת ייצור השלג הגדולה בעולם, הכוללת 440 תותחי שלג - או במילים אחרות, כיסוי תמידי של שלג ב- 95% מהאתר. בעיירה יש אווירה נוצצת ופסטורלית, הרחובות נקיים, המקומיים חביבים והאפשרויות נפתחות מכל כיוון. מגבלות הקורונה: חובת עטיית מסכה במעליות, ברכבלים ובחנויות ברחבי העיירה.
3 צפייה בגלריה
אתר הסקי בורבץ
אתר הסקי בורבץ
אתר הסקי בורבץ
בורבץ, בולגריה האתר השני בגודלו בבולגריה והוותיק מביניהם, משלב עיירה נעימה ואינטימית, לוקיישן נוח - רק שעה וחצי נסיעה משדה התעופה בסופיה, מרחב גלישה של 58 ק"מ ונוף שמשתנה מכל נקודה במרחב - פעם הוא הררי ועצום, ופעם מיוער וקסום. מצב השלג: בשבוע שעבר הגיע השלג באתר ל-70 ס"מ. כניסת ישראלים: הדרכון הירוק שצפוי להיות מושק בימים הקרובים, כנראה יזכה את מי שחוסן ב-2 מנות נגד הקורונה באפשרות לטוס לבורבץ הבולגרי מבלי לחזור לבידוד הנדרש היום. מה באתר: מרחב הגלישה של בורבץ כולל 24 מסלולים הפרוסים על יותר מ-58 ק"מ, רובם רחבים, נעימים וידידותיים בעיקר לגולשים מתחילים ובינוניים. המסלולים השחורים שביניהם, הסנופארק הקטן ומרחבי האופפיסטים, יאתגרו אפילו את הגולשים הוותיקים. בלי להתרחק יותר מדי מהמלון, בלי להתבאס ממחירי הבירה ובלי שתבינו איך חזרתם בלילה למיטה, בורבץ תספק לכם גם אופציות בילוי משמחות ומגוונות שישלימו את חוויית החופשה. מגבלות הקורונה: בתור למעליות ובמקומות ציבוריים יש דרישה לעטות מסכה והמסעדות ובתי הקפה פועלים במתכונת Take away.
ומה עם יתר האתרים? נכון להיום, צרפת נמצאת כולה בסגר ואתרי הסקי דחו את תאריכי הפתיחה. חלק מאתרי הסקי באוסטריה נפתחו לפעילות (מאיירהופן, זולדן, סן אנטון) אבל עוד לא מאפשרים כניסה לישראלים. איטליה נמצאת כולה בסגר ואתרי הסקי סגורים למבקרים. האתרים באנדורה צפויים להיפתח בסוף החודש, כניסת ישראלים מותנית בפתיחת השערים בספרד - דרכה מתבצע המעבר.
בשיתוף SkiDeal