חברת אל על השיקה היום (ג') שירות חדש בשם "טקסי פול" - TAXIPOOL. השירות יאפשר לנוסעי כל חברות התעופה למצוא שותפים שטסים לאותו יעד ולחלוק איתם נסיעה משדה התעופה למלון או בחזרה. באל על מסבירים כי השירות החדש יתן מענה למחירים הגבוהים של נסיעה מנמלי תעופה ברחבי העולם למרכזי הערים. בלונדון, לדוגמה, עלות מונית עשויה להגיע ל-500 שקלים מנמל התעופה הית'רו למרכז העיר.
4 צפייה בגלריה
שירות הסעדה הסעות אל על טקסי פול TEXIPOOL
שירות הסעדה הסעות אל על טקסי פול TEXIPOOL
כך נראה היישום של השירות


איך זה יעבוד?

נוסעים המעוניינים בשירות החדש יכולים להירשם באמצעות אתר ייעודי בו הם יוכלו למצוא נוסעים נוספים. באתר יהיה עליכם להין כמה פרטים כמו מספר הטיסה, תאריך הטיסה, כתובת של המלון או המקום אליו אתם ממשיכים משדה התעופה, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון. בחברה מבהירים כי נתונים אלה אינם מועברים לאף גורם אחר. לאחר שנרשמתם לשירות תקבלו מיסרון או מייל שכולל קישור לחדר צ'אט מאובטח ואנונימי. משלב זה ולאחר שבוצע החיבור בין הנוסעים עובר כל התאום לידי הנוסעים ובכלל זה נקודת מפגש בשדה, הזמנת המונית, חלוקת עלויות ועוד. באתר ניתן לראות אלו נוסעים אחרים נוחתים באותו שדה תעופה ובאותה שעה כמוכם, אלו נוסעים ממשיכים מהשדה ליעד זהה או קרוב ליעד שלכם וכך תוכלו לחלוק ביחד מונית.
באל על מדגישים כי השירות מיועד ללקוחות כל חברות התעופה. אגב, המצטרפים לשירות יוכלו בדרך זו גם למצוא אנשים חדשים שאולי ירצו לטייל איתם במהלך החופשה. "כחלק מהמאמצים שאנו משקיעים בהבנת צרכי לקוחותינו, מצאנו פיתרון יעיל ואיכותי עבור נוסעים רבים, אשר מעבר להוצאה הכספית הגבוהה שנלווית לטיול שלהם, נאלצים להוציא מכיסם מאות שקלים עבור שירותי הסעה משדה התעופה למלון, ולהיפך", מסביר סמנכ"ל לקוחות ושירות, אמיר רוגובסקי.