בשיתוף SkiDeal
עוד לא לגמרי ברור מתי הקורונה תחלוף מהעולם, אבל בינתיים מותר לנו לחלום על הנופש הבא, ואין מתאים מחופשת סקי מפנקת. אם אתם עוצמים עיניים וחושבים על עיירת סקי אתם בטח מדמיינים בקתות עץ כפריות עם ארובות מעשנות, ריהוט עור חם ונוף מרהיב אל השלג. אז הכירו את הטרנד החם בעיירות הסקי: הבקתות הכפריות האלה נקראות Chalet ורוב אתרי הסקי, בעיקר הצרפתים, מלאים בהן.
4 צפייה בגלריה
אבוריאז, L'Amara
אבוריאז, L'Amara
אבוריאז, L'Amara
(צילום עבור SkiDeal: עדן רם)
האינטימיות שמספקות הבקתות והדירות בחופשת הסקי יוצרת חוויה שונה ומבטיחה עצמאות מלאה ושלווה מסוג חדש. תוכלו למצוא שאלטים או דירות פשוטות ובסיסיות, ותוכלו להתפנק בבקתה או דירה מאובזרת מהקצה אל הקצה שתגרום לכם לפקפק בכל חוויית אירוח שהייתה לכם עד היום.

אבוריאז: L'Amara

כשהנוף מחלון החדר הוא הרחובות הקסומים של אתר הסקי אבוריאז, כבר לא צריך יותר כלום. אבל מלון דירות היוקרה בעל הדירוג של 5 כוכבים לא מתפשר, ומבטיח לכם חוויית אירוח שתגרום לכם להרגיש חלק מסצנה בערוץ החיים הטובים. מיקום: גישת Ski in\out מושלמת - מהמיטה ישר למסלולים. דירות היוקרה: הדירות המעוצבות מתאימות ל-2-8 גולשים, מאובזרות ברמה הגבוהה ביותר וכוללות מכונת אספרסו, טלוויזיה, מערכת סטריאו, מטבח מלא, wi-fi חינם ומרפסת פרטית אל הנוף. הספא: בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי, סאונה, חדר כושר, בריכת ילדים וחמאם טורקי בכניסה חופשית לאורחים. אם מתחשק לכם לעלות ברמת הפינוק צאו אל הג'קוזי החיצוני המשקיף אל ההרים או הזמינו טיפולי יופי ובריאות בתשלום נוסף. הארוחות: אם תבחרו לשלב בין העצמאות של דירה והפינוק של המלון, תוכלו ליהנות מארוחות ערב ב-2 מסעדות המלון. אחרת, תוכלו לבשל לעצמכם בדירה או לגוון בשפע המסעדות בעיירה. עוד במתחם: מרכז יופי, חדר משחקים לילדים, חדר קריאה מול אח בוערת, חדר כושר, הזמנת מאפים וחלב עד דלת החדר (בתשלום) ועוד.
4 צפייה בגלריה
מורזין
מורזין
מורזין
(צילום: מתוך האתר הרשמי)

מורזין: Chalet bizet

בקתת הרים יפהפייה בת שתי קומות המתאימה ל-6-9 גולשים. פתרון מעולה למי שמגיע בהרכב משפחתי או קבוצתי לחופשת הסקי. מיקום: הבקתה ממוקמת באזור מונטריון של מורזין, בגישה נוחה למרחב הסקי "פורטס דו סוליי"- רק 6 דקות נסיעה למעלית. מרכז העיירה מורזין נמצא במרחק 7 דקות נסיעה ובמסגרת הנופש בבקתה תוכלו להזמין שירות הסעות פרטי. הבקתה: בקומה הראשונה יש חלל מגורים גדול ופתוח, מטבח, פינת ישיבה ונוף אל הפסגות המושלגות, חדר שינה זוגי עם מקלחת ושירותים צמודים. בקומה השנייה שני חדרי שינה נוספים גם הם עם חדרי מקלחת ושירותים צמודים. העיצוב בבקתה פריזאי ומודרני עם תאורה ייחודית, דלתות מרפסת פנורמיות וחדרים נוחים ומרווחים. ספא: בצמוד לבקתה מחכה לכם ג'קוזי חיצוני תחת כיפת השמיים. שירותים נוספים: קייטרינג יומי, שירות הסעות, צוות אדיב ועוד.

לז ארק: Premium village arc 1950

כפר נופש בקונספט מיוחד. הכפר בנוי ממבנים המקיפים את המסעדות, החנויות וחיי הפנאי בעיירה. בכל מבנה דירות יוקרה ברמת 5 כוכבים ובגישה ישירה למסלולים. מיקום: גישת Ski in\out ישירה מכל פינה בעיירה. דירות היוקרה: מתאימות ל-2-8 גולשים, מאובזרות לחלוטין בכל מה שתצטרכו לאורך החופשה, מעוצבות ברמת 5 כוכבים, מציעות wi-fi חינם ולרובן גם קמין ומרפסת פרטית. הספא: מתחמי הספא בכפר הנופש כוללים בריכות שחייה, סאונה, ג'קוזי, וחדרי הירגעות בכניסה חופשית לאורחים. הארוחות: בכל דירה מטבח מאובזר בכלי בישול ומוצרי חשמל שיאפשרו לכם לבשל לעצמכם. לצד זה, ברחבי העיירה תמצאו מגוון מסעדות ממטבחים שונים בעולם.
4 צפייה בגלריה
לז ארק
לז ארק
לז ארק
(צילום עבור SkiDeal: עדן רם)

מז'ב: Chalet Thanasis

שילוב נהדר בין בקתות עץ מסורתיות לבין מתקנים חדישים ומודרניים. בקתה מפוארת עם ארבעה מפלסי מגורים שתתאים בעיקר לקבוצות גדולות. מיקום: הבקתה ממוקמת במרחק של 10 דקות הליכה ממעלית הסקי, 10 דקות מהמתקנים של כפר מז'ב ורק 5 דקות ממרכז הספורט המקומי. הבקתה: מבנה עטוף אבן ובשילוב עץ טבעי, עם ארבעה מפלסים. תמצאו כאן ארבעה חדרי שינה עם חדר רחצה צמוד, חדר שינה לילדים, 7 חדרי רחצה, חדר משפחה עם ספרייה ואח, בר ומרתף יינות בסגנון מסורתי, מערכת קולנוע ביתי וחדר סקי. ספא: לרשות האורחים עומדת בריכת שחייה מקורה עם סאונה ואזור כושר. הארוחות: ארוחות שף המוכנות ומוגשות בבקתה לפי הדרישות שלכם. שירותים נוספים: שירות נהגים, בקבוק שמפניה שיקבל את פניכם, צוות אדיב ועוד.

ואל טורנס: Kashmir

מלון דירות היוקרה בדירוג 4 כוכבים בוואל טורנס כולל שורה של יתרונות. מיקום: super ski in\out. מלון הדירות ממוקם על המסלולים. הדירות: 45-55 מ"ר המתחלקים ל-2 חדרי שינה נפרדים, מטבח מאובזר, חימום תת רצפתי, טלוויזיה, מרפסת אל הנוף, wifi חינם, שירות ניקיון והחלפת מגבות על בסיס יומי. ספא: במרכז הספא המושקע מחכות לכם בריכת שחייה מקורה וסאונות יבשות בכניסה חופשית לאורחים ומגוון מתקנים וטיפולי יופי ובריאות (בתוספת תשלום). ארוחות: גם במקרה זה תוכלו לבחור בין בישול פרטי במטבח לבין היצע המסעדות של העיירה. עוד במתחם: חנות ציוד בתוך מתחם המלון, בר שכיף לסיים בו את יום הגלישה ועוד.

טין: Le Taos

מדובר במלון דירות היוקרה מהמבוקשים באלפים. המלון נחנך לראשונה ב-2016 וכיום מציע את כל מה שגולשים מחפשים בחופשת הסקי שלהם. מיקום: גישת ski in\out ישירה אל המסלולים העוברים ממש מתחת לחלון המלון, וגם מרחק צעדים ספורים מהמעלית וממרכז העיירה. דירות היוקרה: דירות מרהיבות המתאימות ל-2-7 גולשים ומציעות למעלה מ-50 מ"ר של עיצוב יפהפה, ריהוט מושקע, אבזור מפתיע, 2 חדרי שירותים ומקלחת, ו-Wi-Fi חינם. ספא: מתחם ספא עם בריכה מחוממת, פינות הירגעות מול הנוף, חמאם טורקי ומגוון סוגי טיפולים (בתשלום). ארוחות: במלון מסעדת גורמה טעימה במיוחד.
4 צפייה בגלריה
Le Taos
Le Taos
Le Taos
(צילום: מתוך האתר הרשמי)

אלפ דואז: Residence Daria-I Nor

מלון דירות הנמצא בחיבור ישיר למלון הכי מפואר בעיירה. מיקום: בגובה של 1,860 מטר ובגישת ski in\out ישירה למסלולים. דירות היוקרה: דירות 5 כוכבים ענקיות ומאובזרות. 2 חדרי שינה, מטבח, סלון, מכונת אספרסו, מרפסת אל הנוף, ריהוט מעוצב ואווירה נעימה. ספא: בריכת שחייה מקורה, חדר כושר פנורמי, ג'קוזי וסאונה.. ארוחות: במלון הצמוד למתחם הדירות מחכה לכם מסעדת גורמה עם תפריט עשיר.

קורשבל: Chalet Anchorage

בקתת הנופש בעיירה היוקרתית קורשבל משתרעת על פני 280 מ"ר ומציעה חוויה מפנקת ומעוררת השראה לקבוצה של עד 10 גולשים בפרטיות מוחלטת. מיקום: הבקתה ממוקמת במרחק הליכה קצרצר מהמסלולים. הבקתה: בבקתה תמצאו 5 חדרי שינה מרווחים ומאובזרים, רובם עם חדרי רחצה צמודים, חדר אוכל וסלון גדול עם אח, מרפסת ענקית, פינת אוכל צמודה למטבח מאובזר, חדר כביסה ואווירה נינוחה. ספא: באחד מחדרי הרחצה יש ג'קוזי מפנק. כחלק משירותי הבקתה תוכלו להזמין עיסויים וטיפולי יופי ובריאות. ארוחות: המטבח המאובזר מקצה לקצה יאפשר לכם לבשל ארוחות בעצמכם או להזמין דרך צוות הבקתה שף פרטי שיבשל לכם את הארוחות במקום. שירותים נוספים: שירות קונסיירז', מדריכי סקי, שף פרטי, מצרכים אורגניים, עיסויים, כביסה וגיהוץ, שירותי הסעות, השכרת ציוד גלישה ועוד.
בשיתוף SkiDeal