3 צפייה בגלריה
נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה
נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה
נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה
(צילום: AFP)
נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה ישן בכמה מחדרי המלון המפוארים בעולם, אבל מתברר שבסוף היום מי שהיה מנהיג העולם החופשי בסך הכל רוצה להיכנס למיטה, לצפות בטלוויזיה ולהירדם בנחת ובשלווה. "בסוויטות הנשיאותיות האלה יש כל כך הרבה חדרים שאפשר ללכת לאיבוד", אמר אובמה לפני כמה ימים במהלך כנס באטלנטה.
ב"וושינגטון פוסט" ציטטו את דבריו של הנשיא לשעבר שהפתיע כשאמר כי לפעמים הוא מעדיף לוותר על סוויטה יוקרתית ופשוט לשהות בחדר באחד ממלונות המפטון ביי הילטון (Hampton by Hilton), אחד ממותגי רשת הילטון העולמית שרמת המחירים בו בינונית.
בדבריו סיפר אובמה על ה"קשיים" שבהם נתקל בסוויטות גדולות: "לפני שאני הולך לישון אני הולך מחדר לחדר ומכבה את כל האורות. יש כל מיני סוגים של מנורות, ולפעמים הם מחביאים את המתגים כי הם רוצים שזה יראה מגניב. זה יכול לקחת גם 15 דקות לכבות את הכל, כאשר אם הייתי בהמפטון אין – אז היה שם רק מתג אחד, חדר מקלחת אחד, מיטה וטלוויזיה עם שלט. זה מספיק לי".
3 צפייה בגלריה
המפטון ביי הילטון
המפטון ביי הילטון
המפטון ביי הילטון באינדיאנה
(צילום: shutterstock)
3 צפייה בגלריה
המפטון ביי הילטון
המפטון ביי הילטון
וכך נראה חדר סטנדרטי במלון
(צילום: shutterstock)
הסניף האהוב על הנשיא לשעבר נמצא בליטלטון במדינת ניו המפשייר. במלון תלויה תמונה ממוסגרת של אובמה עם צוות העובדים. בסך הכל יש יותר מ-2,500 סניפים של רשת המפטון ביי הילטון, רובן בזכיינות, ב-29 מדינות.
לאובמה היו גם כמה דברים חיוביים לומר על חדרים יוקרתיים: "חלק מהסוויטות הנשיאותיות נחמדות ויפות מאוד. לרוב נשקף מהן הנוף הכי טוב כי הן בקומות גבוהות. הן מרוהטות בצורה יפה מאוד".
בפברואר 2017, זמן קצר לאחר שעזב את הבית הלבן, נפש הנשיא לשעבר עם רעייתו מישל באיים הקאריביים עם חברם הקרוב, המליארדר ריצ'רד ברנסון. החבורה נפשה אז באי שבבעלות ברנסון, שם הם נהנו ממסיבות ובטן-גב על החוף.