בשיתוף SkiDeal
בנסקו, אתר הסקי הגדול בבולגריה, הפך בשנים האחרונות לאחד היעדים המועדפים על הגולשים הישראלים. אולי זאת הטיסה הקצרה, אולי האווירה החמה, אולי מרחב הגלישה המיוער, אולי המחירים המשתלמים ואולי בעצם החיבור בין כל הפרמטרים - הוא שהופך את בנסקו לאתר אטרקטיבי במיוחד.
1 צפייה בגלריה
אתר גלישה סקי בנסקו בולגריה
אתר גלישה סקי בנסקו בולגריה
בנסקו, בולגריה
כמו רוב אתרי הסקי באירופה, בעקבות הקורונה והמגבלות שהגיעו איתה, גם בנסקו נשאר יתום מגולשים במשך חודשים. אבל לאחרונה, האתר פתח שוב את שעריו תוך הקפדה על כללי בסיס, שלא נראה שפוגעים בחוויה. ביקשנו משתי גולשות ותיקות, גל ונועם, לקפוץ לשם רגע לפני הסגר השלישי, ולדווח לנו איך נראים חיי השגרה באתר הסקי ובעיירה, גם בימי הקורונה.
לפי הדיווחים, הגולשים בבנסקו נדרשים לעטות מסיכות (או באף) בתור למעליות ובמקומות ציבוריים, אבל אין דרישה לגלוש עם מסיכה. גם המסעדות ובתי הקפה בעיירה ממשיכים לפעול במתכונת טייק אוואיי - ההזמנות מתבצעות בדלפק או בחלון ייעודי (עם מסיכה כמובן), ואת האוכל אפשר לאכול ברחבי העיירה או בחדר במלון.
אז מה איתנו, אתם שואלים? נכון להיום, בולגריה מחבקת את הגולשים הישראליים, אבל לפי הנתונים שפורסמו, החזרה לארץ מבולגריה דורשת 10 ימי בידוד המותנים ב-2 בדיקות קורונה (להנחיות עדכניות מומלץ להתעדכן באתר משרד הבריאות). עם זאת, מאחר ומספר הישראלים המתחסנים דוהר בקצב מסחרר אל עבר הרף של 10% מהאוכלוסייה, והמדינות באירופה גם הן מצטרפות לגל החיסונים, סביר להניח שכבר במרץ-אפריל הקרובים עונת הסקי תפתח לגולשים ישראלים בחלק מהמדינות באירופה.
התחזיות צופות כי ההתחסנות ההמונית תהפוך את מה שנראה עד לא מזמן כבלתי אפשרי, לאחת התקופות הכי חזקות בענף הסקי. זה הזמן להוריד את המגלשיים מהבוידעם ולהישאר מעודכנים וצמאים לשלג.
בשיתוף SkiDeal