1 צפייה בגלריה
ריינאייר 5 אירו טיסה
ריינאייר 5 אירו טיסה
המבצע השנתי של ריינאייר
(צילום: shutterstock)
חברת הלואו-קוסט האירית ריינאייר יצאה במבצע סייבר מאנדיי ומשווקת, בין היתר, טיסות מישראל לשלל יעדים באירופה ב-5 אירו לכיוון. על הפרק: טיסות לבריסל ומילאנו מנתב"ג ומשדה רמון, או מיעדים אלה לישראל. שימו לב: מדובר במבצע בשיטת כל הקודם זוכה והכרטיס לא כולל שליחת מזוודה, בחירת מושב או אוכל. אם תרצו, אלו יעלו לכם כ-20 אירו לתוספת.
בקהילת "טיסות סודיות" מצאו שמדובר בתאריכים בודדים בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר ושתתקשו לשלב שתי טיסות של 5 אירו, לכן סביר להניח שתשלמו יותר על כרטיס הטיסה לכיוון השני.
מבדיקה באתר ריינאייר עולה שחלק מטיסות החזור בחברה יעלו 140 וגם 199 אירו – מחיר גבוה לחברת לואו קוסט, שמחיריה בקווים האלה עומדים בדרך כלל על כמה עשרות אירו לטיסה. ועדיין, אפשר למצוא טיסות חזרה בכמה עשרות אירו בריינאייר ואפשר וכדאי גם לחפש טיסות חזרה בחברות אחרות.
אז מה מצאנו בבדיקה שערכנו? טיסות ב-5 אירו בקו מילאנו-נתב"ג בתאריכים 5, 8, 12, 15 ו-22 בינואר. טיסות ב-5 אירו בקו נתב"ג-בריסל ב-9, ב-16 וב-17 בינואר.
יש גם טיסות בדצמבר-ינואר לפאפוס ולסלוניקי ב-9.90 אירו, לווינה ב-13.06 אירו וגם מרמון לברלין, לברטיסלבה, לבודפשט או לקרקוב ב-9.90 אירו.
אינפו
בנוסף, אפשר למצוא כרטיסי הלוך-חזור במחיר שנע סביב 20 אירו למגוון יעדים. לדוגמה, פאפוס 4 עד 9 בינואר ב-22 דולר, סלוניקי 2 עד 9 בדצמבר ב-26 דולר. רמון-מילאנו הלוך חזור ב-17 דולר כשההמראה הלוך היא ב-30 בינואר והחזרה ב-6 בפברואר.
בשנה שעברה ריינארייר יצאה במבצע דומה לפני בלאק פריידיי, רק שאז רשימת היעדים ב-5 אירו כללה גם את פוזנן, קובנה, בראטיסלבה, באדן באדן, פרנקפורט ופאפוס. לא מן הנמנע שהחברה תוסיף יעדים למבצע, גם השנה, שכן צריך לקחת בחשבון שמדובר בטיסות חורף וייתכן שהחברה מנסה למלא מטוסים במועדים פחות פופולריים.