ענקית האינטרנט גוגל ממשיכה לשדרג את מנוע חיפוש המלונות שלה ולאחרונה הוסיפה לו שלל פיצ'רים שיסייעו לכם להזמין חדר בחופשה הבאה. בדקנו את החידושים שבינתיים קיימים רק בגרסת הדסקטופ של אתר google.com/travel.
8 צפייה בגלריה
גוגל הוטלס
גוגל הוטלס
החיפוש מתחיל
(Google)
לאחר שתקלידו את שם היעד שמעניין אתכם תגיעו לעמוד חיפוש מוכר עם שלוש לשוניות חדשות.
8 צפייה בגלריה
גוגל הוטלס
גוגל הוטלס
"שכונת מומלצות", "מתי כדאי לבקר" ו-"מחירים ממוצעים באזור"
(Google)
בעזרת לשונית שנקראת "מתי כדאי לבקר" תוכלו לדעת מה מזג האוויר ביעד בכל חודש נתון, מה רמת עומס המבקרים בכל חודש ומה ורמת המחירים לכל תקופה בסולם של מ-1 עד 4.
לשונית שנייה שכדאי להכיר נקראת "מחירים ממוצעים באזור", והיא נועדה לסייע לכם להבין אם בתאריכים שבהם אתם רוצים לטוס מחירי המלונות ביעד נמוכים, ממוצעים או גבוהים יחסית לשאר השנה. חלוקת המחירים היא לפי איכות המלונות, החל מ-2 כוכבים ועד ל-5 כוכבים.
הלשונית השלישית שכדאי להכיר נקראת "שכונות מומלצות". הקלקה עליה תחשוף בפניכם רשימה של "אזורים עיקריים" ביעד, עם הסבר מפורט עליהם בשפה העברית, ציון משוקלל שניתן על ידי מבקרים, מחיר ממוצע ללילה, ומפה שתעשה לכם סדר היכן נמצאת השכונה והיכן נמצא כל מלון.

תוצאות חיפוש מותאמות אישית

לאחר שתחליטו לאיזו עיר אתם רוצים לטוס, באיזו שכונה ובאיזה מלון ללון ומתי – גוגל תכתוב לכם אם כבר חיפשתם או לנתם בעבר במלון הזה, או אם לנתם בעבר במלון דומה בעיר אחרת. בנוסף, אם חיפשתם בגוגל מידע על אתרים מסוימים באותה עיר, אז גוגל תכתוב את המרחק של אותם אתרים מבתי המלון. אם בכך הגענו לשלב שהדאגה לפרטיות מתחילה להטריד אתכם, ניתן לבטל אפשרות זו בהגדרות החיפוש.
8 צפייה בגלריה
גוגל הוטלס
גוגל הוטלס
לדוגמה, מלון בטוקיו שדומה למלון שהמשתמש לן בו בעבר בברצלונה. ובנוסף, המרחק לטוקיו טאוור, אטרקציה שהמשתמש הביע בה עניין.
(Google)
חשוב לציין כי הזמנת המלון לא נעשית ישירות דרך גוגל. לאחר שתבחרו מלון תוכלו לבחור לאיזה אתר להיות מופנים כדי לבצע את ההזמנה בפועל. באתר שבו תבצעו את ההזמנה תוכלו לעדכן גם את מספר הנפשות, מה שיוביל לשינוי יחסי במחיר. החיפוש בגוגל מוגבל ל-4 אורחים ואינו כולל הפרדה בין ילדים למבוגרים. לאחר שהזמנתם מלון אתם יכולים להמשיך לתכנן את הטיול או החופשה שלכם, בין היתר, דרך אתר גוגל נסיעות, עליו כבר כתבנו בעבר.
8 צפייה בגלריה
גוגל הוטלס
גוגל הוטלס
השלב הסופי שבו בוחרים מאיפה לבצע את ההזמנה. אפשר לבחור לצפות במחיר ללילה או במחיר לכל הלילות.
(Google)

ת"א בין יעדי החיפוש הפופולריים בעולם

בתוך כך, גוגל פרסמה אתמול פוסט ובו חשפה את עשרת היעדים הטרנדים ביותר לשנת 2020, על פי נתוני החיפוש שהתקבלו בגוגל הוטל במהלך דצמבר 2019. תל אביב נמצאת במקום החמישי, כשלפניה ברשימה נמצאות טוקיו, סיאול, סאו פאולו ודה נאנג הווייטנאמית שקטפה את המקום הראשון. את העשירייה הראשונה משלימות מרסיי, וינה, בנגקוק, דובאי ופרת' האוסטרלית.
8 צפייה בגלריה
גוגל הוטלס
גוגל הוטלס
תל אביב ברשימה היוקרתית והטרנדית
(Google)