1 צפייה בגלריה
לאס וגאס, "עיר החטאים"
לאס וגאס, "עיר החטאים"
לאס וגאס, "עיר החטאים"
(צילום: shutterstock)
"מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס" – מי לא מכיר את הסלוגן המפורסם של עיר החטאים האמריקנית, משפט קצר וקולע שמעורר את הדמיון, ולא בהכרח בהקשרים חיוביים. כעת, מנסה בירת ההימורים העולמית לעדן במעט את התדמית שלה על ידי שינוי הסלוגן למשפט: "מה שקורה כאן, קורה רק כאן" (What happens here only happens here).
עיתון ה"יו.אס.איי טודיי" האמריקני מדווח כי הרשות לכנסים ומבקרים בלאס וגאס ביחד עם משרד פרסום בשם R&R Partners עובדים על קמפיין שבמסגרתו ישונה הסלוגן.
על אף שנדמה כאילו הסלוגן היה קיים תמיד, מקורותיו הולכים אחורה רק עד שנת 2002 אז הגה אותו משרד פרסום את הסלוגן "מה שקורה כאן, נשאר כאן".
לאחר כשנתיים הגברת הראשונה לשעבר של ארה"ב, לורה בוש, התראיינה בתוכניתו של ג'יי לנו וסיפרה על ביקור שערכה בלאס וגאס. "חגגת עד הבוקר? הימרת בזמן שהיית שם? הלכת למופע של הצ'יפנדיילס?", התלוצץ המנחה. "ג'יי", השיבה לו בוש, "מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס". והשאר היסטוריה.
בעיתון "לאס וגאס ריוויו-ג'ורנל" דווח כי למעשה כבר החלה ההשקה הרכה של הסלוגן החדש. בהופעה של להקת אירוסמית' שנערכה ב-19 בנובמבר פנה הסולן סטיבן טיילור לקהל ואמר: "כשאני אומר, 'מה שקורה כאן', אתם משיבים 'קורה רק כאן'".
הפוסט שפרסמה להקת אירוסמית':

הלהקה גם פרסמה פוסט בעמוד האינסטגרם שלה ובו נכתב "חברנו לווגאס כדי ליצור את הדבר הגדול הבא עבור העיר, נחשוף פרטים נוספים ב-26 בינואר 2020".
גם כוכבת הקאנטרי שאניה טווין צייצה בחודש שעבר כי גילתה סוד בנוגע לווגאס, סוד אותו תחשוף ב-26 בינואר.

האם הסלוגן החדש והמהוגן יותר יחליף את קודמו הפרוע גם מחוץ לגבולות חדר הישיבות של משרד הפרסום? רק ימים יגידו.