בשיתוף SkiDeal
קהילת גולשי הסקי הישראלית גדלה בשנים האחרונות בקצב מסחרר. המוני ישראלים מתאהבים בספורט, בחוויה, בשלג ובאדרנלין. אבל אף אחד מהקהילה הזאת ומקהילת גולשי הסקי בעולם לא תיאר לעצמו שנמצא את עצמנו עומדים מול אתרי סקי סגורים במשך כמעט שנה. הנהלת אתר הסקי הצרפתי ואל טורנס, אחד מאתרי הסקי המבוקשים בעולם, הוציאה הודעה: "בעקבות פגישה בין ראש הממשלה לבין בעלי עניין באתר, הוחלט כי מעליות הסקי יישארו סגורות ללא תאריך לפתיחה מחדש".
3 צפייה בגלריה
אתר הסקי ואל טורנס
אתר הסקי ואל טורנס
אין תאריך פתיחה. אתר הסקי ואל טורנס
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)
גם אתר הסקי האוסטרי אישגל הוציא הודעה רשמית: "לאחר מסיבת העיתונאים של ממשלת אוסטריה, שלא השאירה סיכוי קלוש לתיירות, בוטלה סופית עונת החורף 20/21 באישגל". בפאסו טונלה האיטלקי מבקש להרגיע את הגולשים: "המעליות סגורות כעת בעקבות הצו הלאומי, אבל אנחנו עובדים ומתכוננים לעונה הבאה עם מטרה אחת בראש - לקבל את פניכם על המסלולים עם פתרונות הבטיחות הטובים ביותר שיאפשרו לכם ליהנות על המדרונות ללא דאגות".
אז יצאנו לחפש הזדמנויות חלופיות למפגש עם השלג. כאלה שיצליחו להבטיח לנו פסגות גבוהות ושלג טרי גם באפריל. קו הטיסות בין ישראל לארה"ב שצפוי להיפתח בקרוב הביא אותנו לאסוף 4 חלופות אמריקאיות שיעמדו במשימה.

קליפורניה: Mammoth Mountain

אתר הסקי שנמצא במרחק רק 5 שעות נסיעה מלוס אנג'לס ו-6 שעות נסיעה מסן פרנסיסקו, נהנה ממיקום יוצא דופן. רכסי ההרים שמגיעים לגובה של 3,370 מטרים בשילוב עם הקרבה לאוקיינוס השקט, יוצרים יחד שלג לח, עמוק ומשובח, עם ימים נעימים ולילות קפואים. עונת הגלישה ממשיכה בקלות גם אל תוך חודש מאי ואפילו עד יולי. הגולשים שיגיעו אל האתר יפגשו 2,000 דונמים של שלג, נוף עוצר נשימה ואינסוף אפשרויות גלישה.

קולורדו: Vail

שמו של וייל הולך לפניו. השטח העצום של האתר, מסלולי הסקי והסנובורד המגוונים שמתאימים לרמות גלישה שונות, התשתיות שמוסיפות נוחות לכל חוויית הגלישה והאתגרים המגיעים בצורות של מדרונות תלולים, קערות גלישה ונוף משתנה - כולם יחד הופכים אותו לגן עדן לגולשים ולאחד האתרים המבוקשים בעולם. בזכות פסגות המגיעות עד לגובה של 3,500 מטר עונת הגלישה בווייל ממשיכה אל תוך האביב ולפעמים נסחפת גם עד יוני.
3 צפייה בגלריה
אתר הסקי וייל
אתר הסקי וייל
אתר הסקי וייל
(צילם עבור SkiDeal: עדן רם)

קולורדו: Aspen

הכינו את המגלשיים, כי אספן יספק לכם לא פחות מ-300 מסלולי גלישה ברמות שונות, בין נופים משתנים, המתחלקים בין 4 אתרי סקי ויוצרים יחד חוויית גלישה וחופשה בלתי נשכחת! אינסוף האפשרויות שמציעים האתר והעיירה הופכים את אספן לאחד האתרים היוקרתיים בארה"ב שכל סלבריטאי העולם בוחרים בו לחופשה השנתית שלהם. עונת הגלישה באתר נמשכת עד אמצע אפריל ומבטיחה נוף מושלג ותנאי גלישה משובחים.
3 צפייה בגלריה
אתר הסקי אספן
אתר הסקי אספן
אתר הסקי אספן
(צילם עבור SkiDeal: עדן רם)

קליפורניה-נבדה: Heavenly

לאתר הסקי "הוונלי" שזכה לשמו בזכות נופים שמימיים עוצרי נשימה, יש לא מעט יתרונות ומאפיינים ייחודיים. הראשון שביניהם הוא העובדה שהוא ניצב על הגבול בין קליפורניה לנבדה, שייך לשתי מדינות במקביל ולכל אחד מהצדדים שלו יש אופי שונה. בצדו הקליפורני המלונות ניצבו קרוב למעליות, האווירה אינטימית ורגועה והכל סובב סביב הגלישה, ובצדו הנבדי יחכו לכם בתי קזינו, בילויים וחיי לילה. הפסגות הגבוהות באתר שמגיעות ל-3,068 מטר מאפשרות לעונת הגלישה להמשך עד אמצע אפריל עם תנאי גלישה מצוינים.
בשיתוף SkiDeal