בשיתוף אקספלורר
המזרח הרחוק מציע יעדי טיולים וחופש מהיפים בעולם. התחרות המתגברת בין חברות התעופה בשנים האחרונות, הובילה לירידת מחירים משמעותית וכל מה שנדרש מאיתנו, המטיילים, הוא לתכנן כמה חודשים מראש ולהרוויח תעריפי טיסה ולינה זולים יחסית.
11 צפייה בגלריה
צפופה ונהדרת: בנגקוק, תאילנד
צפופה ונהדרת: בנגקוק, תאילנד
צפופה ונהדרת: בנגקוק, תאילנד
(צילום: shutterstock)
חיפשנו ומצאנו כמה טיסות ליעדים בדרום מזרח אסיה. הנה הן לפניכם.

1. ניו דלהי I הודו ב-503$

עיר ענקית עם צפיפות מטורפת, קצב חיים מהיר ודחוס, ניחוחות עזים, רעש ותנועה בלתי פוסקת - שתהמם את המבקר בה לראשונה.
בוגרי הצבא הצעירים שלנו, נוהגים לרוב לשהות באיזור "מיין בזאר" שבו יש שלל דוכנים וחנויות, ריקשות, מלונות וגסטהאוסים זולים. אחת מהאטרקציות המרשימות היא המצודה האדומה שנמצאת בעיר העתיקה של דלהי, ונבנתה לפני כ-370 שנה. חומתה האדמדמה כוללת צריחים מרשימים, והיא הוכרה כאתר מורשת עולמית.
11 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
במהלך השהייה בעיר מומלץ לבקר בשלל המוזיאונים שבה, ביניהם המוזיאון הלאומי שמציג ממצאים ארכיאולוגים מלפני יותר מ-2,000 שנה. כמו גם הגלריה הלאומית לאומנות מודרנית, המציגה יותר מ-14,000 יצירות אומנות. המלצה נוספת היא לבקר במוזיאון הרכבת הלאומי, שמציג את היסטוריית מערכת הרכבות הענקית בהודו, עם אוסף מרשים של קטרים וקרונות.
  • מה מצאנו: טיסה לדלהי במחיר של 503$ עם חברת אתיופיאן איירליינס, הכוללת קנקשנים קצרים באדיס אבבה ושתי מזוודות לכל נוסע,
  • מתי: בין התאריכים 28.03.20-10.04.20.
  • אופציה נוספת: טיסות ישירות של אייר אינדיה במחיר של 678$, גם כן עם שתי מזוודות לנוסע.

2. בייג'ינג I סין ב-539$

בבירתה של סין, תוכלו להתרשם מארמון הקיץ ששימש את קיסרי המדינה לדורותיהם, הנמצא שם מימיה הקדומים של האימפריה הסינית וכולל גנים אימפריאליים מטופחים וחצרות מלוכה. תוכלו לבקר גם ב"עיר האסורה" בבייג'ינג, ששימשה כמרכז השלטון של סין במשך שנים רבות והייתה סגורה בפני העם.
11 צפייה בגלריה
מקדש השמים במלא הדרו
מקדש השמים במלא הדרו
מקדש השמים בביג'ינג
(צילום: ליאור קורן)
בחלק המודרני של בייג'ין, תוכלו לבקר בכפר האולימפי ובאיצטדיון "קן לציפור", שנקרא כך על שם צורתו, בכיכר טיאן-אן-מן, בשער השלום הכולל את המוזיליאום של מאו טסה טונג ובאנדרטת העם.
11 צפייה בגלריה
"העיר האסורה" בביג'ינג
"העיר האסורה" בביג'ינג
"העיר האסורה" בביג'ינג
(צילום: Depositphotos)
מומלץ גם לצאת מהעיר לטובת לביקור באחד מפלאי העולם - החומה הסינית המשתרכת לאורך של כ-6,500 ק"מ - שחצצה בין מונגוליה לסין והגנה על האחרונים מפני פולשים. חובבי טבע יכולים לבקר גם ב-"גווילין הקטנה", אתר טבע שהמים והרוח פסלו בו צוקים מעל המים המזכירים במראם את גווילין המוכרת (שדורשת טיסה נפרדת בשל המרחק שלה מבייג'ינג).
  • מה מצאנו: טיסות ישירות של אל על במחיר 539$ הכוללות טרולי ופריט אישי (תוספת מזוודה תעלה את המחיר ל-715$),
  • מתי: בין התאריכים 22.04.20-28.04.20.
  • אופציה נוספת: חברת התעופה הסינית האינאן, מציעה טיסות ישירות (כולל מזוודת 23 ק"ג) במחיר העומד על 714$. חברת אירופלוט מציעה טיסת קונקשן במחיר זול יותר של 607$, הכולל עצירה קצרה בת כשעתיים במוסקבה. המחיר כולל שתי מזוודות לכל נוסע.

3. בנגקוק I תאילנד ב-578$

תאילנד היא יעד קלאסי לחופשה משפחתית מפנקת הכוללת חופים לבנים, אוכל עז טעמים וכמובן - שופינג במחירים נוחים. בנגקוק הבירה מציעה קניוני ענק, אינספור שווקים ואטרקציות תיירות מהמפורסמות בעולם – ביניהן, השוק הצף וארמון המלך ובו פסל הבודהה השוכב העצום בגודלו.
11 צפייה בגלריה
כלי התחבורה הנפוץ בבנגקוק - טוקטוק
כלי התחבורה הנפוץ בבנגקוק - טוקטוק
כלי התחבורה הנפוץ בבנגקוק - טוקטוק
(צילום: shutterstock)
  • מה מצאנו: טיסה של חברת אתיופיאן איירליינס במחיר של 578$, כולל שתי מזוודות של 23 ק"ג לנוסע ועצירה של כ-9 שעות באדיס אבבה.
  • מתי: בין התאריכים 16.03.20-25.03.20.
  • אופציה נוספת: טיסה בתאריכים דומים עם חברת רויאל ג'ורדניאן במחיר של 703$, הכוללת עצירה קצרצרה של שעה ורבע בעמאן.

4. גואה I הודו ב-644$

גואה' מציעה עשרות קילומטרים של חופים יפים ומתאימה לטיול וחופשה של מגוון סוגי מטיילים – בין אם מדובר בתרמילאים "תפרנים", משפחות או תיירים שמוכנים לשלם הרבה כסף כדי להתפנק בריזורט יוקרתי.
11 צפייה בגלריה
גואה
גואה
גואה
(צילום: VnGrijl / flickr)
לכל חוף בגואה יש אופי ואווירה ייחודיים משלו, מגוון סוגי מלונות וכמובן אוכל הודי עשיר בתבלינים ואוכל מערבי במחירים זולים במיוחד. במהלך השהייה בעיר, מומלץ לבקר בחוות תבלינים, לטבול במפלים או סתם לרבוץ על חוף הים בניחותא.
  • מה מצאנו: טיסה של חברות אל על ואייר אינדיה במחיר של 644$, כולל מזוודה אחת לנוסע ועצירה של כ-6 שעות במומבאי,
  • מתי: בין התאריכים 23.01.20-05.02.20.

5. פוקט I תאילנד ב-695$

פוקט, אותו אי שמחובר בכביש ליבשה, הוא אחד היעדים המתויירים ביותר בתאילנד – לטוב ולרע. העיר פוקט מציעה חיי לילה מגוונים, ממנה ומשמשת מעבר ישיר לאינספור יעדי תיירות באזור: האי קופיפי הציורי, קראבי על צוקי הענק הדרמטיים שבו, קאו לאק – למי שמחפשים שקט ומלונות משפחתיים, ושמורת קאו סוק - אחת מהשמורות היפות בתאילנד, עם ג'ונגל עתיק מלא בחיים ואגם קסום.
  • מה מצאנו: טיסת אירופלוט במחיר של 695$ כולל מזוודת 23 ק"ג לנוסע, עם עצירה קצרה בת שעתיים במוסקבה.
  • מתי: בין התאריכים 23.09.20-03.10.20.

6. טוקיו I יפן ב-754$

העיר הענקית שאינה עוצרת, ומהממת את המטייל בקצב ובאנרגיה שלה. טוקיו מציעה אינספור אטרקציות ואפשרויות למטיילים בה, ביניהן: איזור שיבויה המואר באורות ניאון ומציע מגוון של מקומות בילוי, בפרט לחובבי הסושי שיתענגו עליו יום ולילה באינספור דוכני רנחוב ואפילו בסושי בר שזכה בכמה כוכבי מישלן.
11 צפייה בגלריה
טוקיו
טוקיו
טוקיו
(צילום: shutterstock)
שכונת Asakusa נחשבת לאזור העתיק של טוקיו, וכוללת מקדש בודהיסטי מהמאה השביעית לספירה. עוד בעיר: שוק דגים מפורסם, איצטדיון לתחרויות סומו ומבחר מוזיאונים (מוזיאון המדע הלאומי, אמונות טוקיו ועוד).
11 צפייה בגלריה
מקדש Sensoji, טוקיו
מקדש Sensoji, טוקיו
מקדש Sensoji, טוקיו
(צילום: Depositphotos)
  • מה מצאנו: טיסה לטוקיו של חברת אליטליה במחיר של 754$, כולל שתי מזוודות לנוסע עם קונקשן של כ-3 שעות ברומא.
  • מתי: בין התאריכים 22.04.20-03.05.20.
  • אופציה נוספת: טיסות של חברת לוט הפולנית במחיר של 811$, כולל מזוודה אחת לכל נוסע ועצירה קצרצרה בוורשה.