1 צפייה בגלריה
מטוס של חברת פליי play
מטוס של חברת פליי play
מטוס של חברת PLAY
(צילום באדיבות Play)
באיסלנד השיקו היום (ג') חברת תעופה חדשה במקומה של חברת WOW שפשטה את הרגל. החברה החדשה, שתפעל במתכונת של לואו-קוסט, תיקרא PLAY ואת המטוסים שלה היא תצבע בצבע אדום במקום הצבע הוורוד של WOW.
נציגי החברה החדשה קיימו מסיבת עיתונאים שבה סיפרו על החברה ופעילותה המתוכננת. מנכ"ל החברה, ארנאר מאר מגנוסן, ציין כי החברה תפעיל מטוסי איירבוס A321 וכי היא מתכוונת להתחיל בטיסות לקראת סוף השנה.
חברה PLAY נמצאת בבעלות איסלנדית ונכון לרגע זה ידוע שהיא טרם קיבלה רישיון טיס וכי המטוס שאותו תפעיל יאפשר לה לבצע טיסות לטווח קצר ובינוני. כלומר, לא צריך למהר ולחפש כרטיסים. על פי החברה, היא תתחיל בפעילות עם טיסות לאירופה, אבל השאיפה היא לבצע גם טיסות לצפון אמריקה באביב הקרוב. צי מטוסי החברה ימנה שישה מטוסים. על פי מנכ"ל החברה, בתוך שלוש שנים יגדל הצי ל-10 מטוסים.
במהלך השקת החברה המנכ"ל לא ציין פרטים על היעדים אליהם היא תטוס. הוא הוסיף כי אתר החברה כבר פעיל וכי בימים הקרובים ניתן יהיה להתחיל לבצע הזמנות. לדבריו, לרגל תחילת הטיסות החברה תחלק בחינם אלף כרטיסים ובנוסף תגייס עובדים רבים, בהם אנשי צוות אוויר, דיילים, אנשי שיווק, שירות לקוחות ועוד.