בשיתוף SkiDeal התחלואה ההולכת וגוברת באירופה, לצד תקופת החגים שמביאה איתה הזדמנויות להתקהלויות והתכנסויות צפופות, הובילו את רוב מדינות אירופה להחליט על סגר כללי, שצפוי להסתיים רק בסוף חודש ינואר. הסגר הזה, הוא מכה של ממש עבור חובבי הסקי - שכבר לא יכולים לחכות לחזור לשלג.
2 צפייה בגלריה
אתר החרמון
אתר החרמון
אתר החרמון
(צילום: אתר החרמון)
אבל לפני שאתם בוכים על מר גורלכם - יש גם סיבה לאופטימיות: אם הכל ילך כשורה, החיסון לנגיף הקורונה צפוי לנחות בישראל בשבועות הקרובים. בינתיים, באתרי הסקי משקיעים המון משאבים כדי לוודא הקפדה על הנהלים, והנסיבות האלה עשויות לאפשר לנו הישראלים להספיק ליהנות מעונת הסקי באירופה בחודשים מרץ-אפריל.
ומה בינתיים? חודשים ינואר-פברואר נחשבים לשיא החורף בישראל, ולכן מדובר בעיתוי המתאים ביותר לביקור באתר החרמון. בעונות החולפות נרשמו בתקופה המקבילה כ-60 ימי גלישה בכל עונה, וכמויות שלג שהצליחו להפתיע את הגולשים. השלג שירד בחרמון בימים האחרונים וכיסה את המפלס העליון בשכבה דקה של שלג שהגיעה ל-3 ס"מ, הגיע מוקדם מהרגיל ובניגוד לתחזיות. הפתעה נעימה שעשויה להיות סימן לעונה מושלגת במיוחד.
2 צפייה בגלריה
אתר החרמון
אתר החרמון
אתר החרמון
(צילום: אתר החרמון)
העובדה שהגולשים הישראלים לא יכולים לעזוב את הארץ השנה, צפויה להיות הזדמנות לאתר החרמון. יותר ויותר גולשים ומשפחות ינהרו אל האתר כדי ליהנות מהשלג ומהחוויה. אתר הסקי היחיד בישראל מבטיח 40 ק"מ של מסלולי סקי וסנובורד לכל הרמות, פסגה המגיעה ל-2,040 מטר, סנופארק חדש וחווייתי שיספק אתגרים גם לחובבי האקסטרים, ו-11 רכבלים ומעליות טי-בר, המחברים בין המסלולים ופעילים בעונה עד השעה 15:20.
בין הרכבלים, הושקה לאחרונה אטרקציה נפלאה - גונדולה חדשה הכוללת 42 קרוניות המובילות 2,400 גולשים בשעה אל הפסגה בנסיעה שאורכת 5 דקות בלבד. וזאת לא האטרקציה היחידה שהתחדשה באתר: את הקיץ שעבר בילו צוותי החרמון בשיפוצים, שדרוג התנאים, הוספת מתקנים וחידוש המתקנים הקיימים.
  • מזחלות אקסטרים שמגיעות למהירות של 45 קמ"ש.
  • רכבל מבקרים אטרקטיבי גם למי שלא גולש ורוצה ליהנות מנוף הפסגות
  • רכבת הרים אישית - Sky Rider - שמרחפת על המסלול במהירות
  • מסיבות גולשים בבקתה על ההר שייתנו לגולשים תחושת חו"ל גם בחגיגות (בכפוף למגבלות הקורונה ומשרד הבריאות)
  • אבובי שלג אישיים לגלישה במפלס התחתון של האתר
  • מתחם משפחות הכולל מזחלות פלסטיק, בניית אנשי שלג ואפשרות למלחמות שלג חווייתיות, ועוד
אז במסגרת החשיבה האופטימית שהביאה איתה התקופה האחרונה וביטויים כמו "הזדמנות להתבונן פנימה" ו-"זמן לחוות את המשפחה...", יש לנו הזדמנות נפלאה להכיר מקרוב את אתר הסקי היחיד בישראל, ליהנות מהפיצ'רים החדשים שהוא מציע ולחוות קצת גאווה מקומית.
בשיתוף SkiDeal

פורסם לראשונה: 12:45, 08.12.20