בשיתוף SkiDeal
בזמן שאנחנו פה בישראל מנסים להתמודד עם הגל החמישי, באתרי הסקי באירופה המציאות נראית אחרת לגמרי. האתרים פתוחים לחלוטין, המסלולים, הגונדולות, האטרקציות והמסעדות מחכים לגולשים בדלתות פתוחות. סקרנים? ככה זה נראה מקרוב.

גולשים מכל רחבי העולם נוהרים אל האתרים וגם הגולשים הישראלים - שלאחרונה נפרדו מרשימת המדינות האדומות ומחובת הבידוד בחזור (נכון להיום חוזרים מחו"ל, נבדקים ויוצאים מיד עם תשובה שלילית), רואים כאן הזדמנות של ממש לבריחה מהמציאות. בין המסלולים המושלגים, הבילויים, האטרקציות המגוונות ושפע המסעדות, קל לשכוח מאתגר הבידודים והמגבלות, ולהתמלא באוויר פסגות שעושה טוב לגוף ולנפש.
1 צפייה בגלריה
תמונה מהעיירה אישגל בתקופת הקורונה
תמונה מהעיירה אישגל בתקופת הקורונה
חוזרת לחיים. העיירה אישגל
(צילום: GettyImages)
אתרי הסקי השונים מקפידים כמובן על הנחיות ועל זהירות מתבקשת: בכל האתרים נדרשת עטיית מסכות במקומות סגורים (בחלקם יש דרישה לסוג מסכות ספציפי), חל צמצום משמעותי באירועים המוניים ומסיבות, ויש הקפדה על חיטוי והיגיינה במעליות, במלונות ובתחבורה הציבורית. כל אלה לא מפריעים או מורגשים במיוחד, מפני שעיקר החופשה הזאת מתנהל באוויר הפתוח. ההרגשה הכללית היא של חופש מהסוג שכולנו מתגעגעים אליו.
עיירות הסקי מקבלות בימים האחרונים את הקסם שלהן בחזרה: מאיירהופן מספקת לנו תמונות של שלג צחור ופסגות שפוגשות את העננים; בוואל טורנס נשמרת האווירה הצבעונית האופיינית לה; בגודאורי גולשים משיקים כוסות יין חם מול הנוף ברומנטיקה מעוררת קנאה; בבנסקו המסעדות מתפקדות כרגיל ומציפות את הרחובות בניחוחות של תבשילים; וסלה רונדה מציגה מציאות מחויכת ופוטוגנית שמזכירה לנו כמה טובה השפיות.
התמונות, הסיפורים, האווירה החופשית והעובדה שבוטלה חובת הבידוד למחוסנים בחזור, עושות חשק לצאת מהתור לבדיקות, לשלוף את המגלשיים מהארון ולעלות כמה שיותר מהר על מטוס.
בשיתוף SkiDeal