בשיתוף SkiDeal
עונת הסקי באירופה תיפתח בהתרגשות בעוד ימים ספורים. קצת אחרי יריית הפתיחה הרשמית, ובתזמון מושלם עם חופשת חנוכה, יוכלו הגולשים הישראלים לחזור ולהסתער על המסלולים המושלגים. יותר ויותר גולשים, שמחפשים דרכים לשדרג את החופשה ולכפר על הזמן האבוד, בוחרים העונה להתרחק מהקלאבים ההמוניים ולהתאכסן דווקא במלונות בוטיק ומלונות דירות יוקרתיים. עדיין מתלבטים? הנה רשימת המלונות הכי שווים באתרי הסקי באירופה, שיפצו על כל החסכים ויבטיחו לכם יחס עלות-תועלת מושלם.

Kashmir 4*| ואל טורנס, צרפת

לא מעט גולשים מחפשים את השילוב בין פינוק ויוקרה לפרטיות ואינטימיות. מלון הדירות קשמיר שנחשב למלון דירות היוקרה הטוב ביותר בעיירה, הוא השילוב המושלם. כל אחת מדירות היוקרה כוללת 45-55 מ"ר של עיצוב מוקפד, מטבח מאובזר, חימום תת-רצפתי, מרפסת פרטית ומיקום מעולה המבטיח גישת super ski in\out. במרכז הספא של המלון תמצאו סאונות, בריכה מחוממת, וטיפולי יופי ובריאות (בתוספת תשלום).
4 צפייה בגלריה
מלון קשמיר
מלון קשמיר
יוקרה ואינטימיות. מלון קשמיר
(צילום: עדן רם)

Chalet Marcora​ 4*| סלה רונדה, איטליה

רק 19 חדרים מאכלסים את מלון הבוטיק הזה, שנחשב לאחד הטובים בעמק ואל די פאסה. כל אחד מהחדרים מעוצב ומאובזר ברמה גבוהה. המרפסת הפרטית מכניסה את הנוף פנימה והאווירה כולה מרגיעה ונעימה. במסעדת המלון תוכלו ליהנות מארוחות בוקר ובספא יחכו לכם סאונות, חמאם, ג'קוזי חיצוני וקפסולות סאונה על השלג. כל זה במרחק הליכה קצרה מהמעלית הראשית.

Altapura 5*| ואל טורנס, צרפת

מלון אלטפורה ניצב במיקום מושלם על המסלולים, מה שיבטיח לכם חופשת סקי ברמת חמישה כוכבים. החדרים בעיצוב חדשני המשלב בין חמימות כפרית לטאץ' מודרני, ומאובזרים בריהוט מוקפד ובוויטרינות ענק המשקיפות אל הנוף. בספא יחכו לכם מתקנים, טיפולים, בריכת שחייה חיצונית מתחת לכיפת השמיים, ג'קוזי, סאונה ועוד. ארוחת הבוקר מוגשת על טראסת השמש כשמרחב הגלישה פרוש לפניכם.
4 צפייה בגלריה
מלון Lucky
מלון Lucky
מלון Lucky
(צילום: עדן רם)

Gudauri Lodge 5*| גודאורי, גאורגיה

המלון שנחנך בשנה שעברה משלב עיצוב, קולינריה ושירות יוצא דופן. הוא ממוקם על המסלולים, ומציע חדרים עם מיטת ענק מפנקת. יש גם ארוחות עשירות ומרכז ספא הכולל מקלחות קרח, בריכת שחייה, עיסויים וטיפולים, סאונות וגולת הכותרת - ג'קוזי גדול תחת כיפת השמיים. במלון תמצאו גם טרסת שמש, דלפק קבלה הפועל 24/7, חנות יינות גאורגיים מובחרים, בר אפר'ה סקי על המסלול, חדר סיגרים ואזור פוקר.

Taj I Mah 5*| לז ארק, צרפת

אחד ממלונות חמישה כוכבים הטובים באירופה והיחיד במרחב פרדיסקי. מסעדת המלון מציעה ארוחות גורמה מתפריט שנבנה בידי שף המחזיק בכוכב מישלן, המיקום מרכזי בין העיירה לז ארק 2,000 לארק 1,950 מאפשר ליהנות מכל העולמות. מתחם הספא משתרע על פני 400 מ"ר והוא כולל בריכה, סאונה וג'קוזי בכניסה חופשית.
4 צפייה בגלריה
מלון Taj I Mah
מלון Taj I Mah
מלון Taj I Mah
(צילום: עדן רם)

Daria-I Nor 5*| אלפ דואז, צרפת

בגובה של 1,860 מטר ובגישת ski in\out ישירה למסלולים, מחכה המלון הזה, שמציע סוויטות יוקרתיות. מתחם הספא מתפרש על פני 800 מ"ר וכולל ג'קוזי, סאונות, בריכה, חמאם, חדר כושר ועוד. יש גם מסעדת גורמה, שירות שאטלים חינמי מכל מקום בעיירה, ודירות 5 כוכבים ענקיות הכוללות 2 חדרי שינה, מטבח, סלון, מכונת אספרסו ומרפסת פרטית.

4 Fahrenheit Seven*| קורשבל, צרפת

קורשבל נחשבת לאחת העיירות המבוקשות באירופה ואתר הבית של סלבריטאים מכל העולם. מלון פרנהייט מבטיח איכות ויוקרה במחיר משתלם, ומנגיש את חוויית האליטה של קורשבל גם למי שבכל זאת בודקים את מצב העו"ש שלהם מדי פעם. מיקום המלון מבטיח גישת ski in\out מושלמת. צעדים ספורים מהמלון נמצא מרכז המים העצום של העיירה, עם מגוון אטרקציות לכל הגילים. בנוסף, מתחם הספא במלון כולל סאונה, חמאם וחדרי הירגעות נעימים שתוכלו לשבת בהם עם תה צמחים ולהתאושש מהחוויות.

MADLEIN 4*| אישגל, אוסטריה

כשהאלפים הטירוליים ברקע, המעליות במרחק צעדים ספורים ובר ה-Coyote ugly המפורסם ממש בצמוד לו, ברור למה מלון מדליין הופך לפנינה מודרנית בעיירה. העיצוב מינימליסטי ומוקפד, השירות ברמה גבוהה, ויש גם בר קוקטיילים וארוחות גורמה. מרכז הספא כולל טיפולי פנים ועיסויים, בריכת שחייה, סאונה פינית על השלג וג'קוזי פתוח. במסעדת המלון מחכה לכם אחד האקווריומים הגדולים בטירול.
4 צפייה בגלריה
מלון Daria
מלון Daria
מלון Daria
(צילום: עדן רם)

Lucky SPA & Relax 5*| בנסקו, בולגריה

מלון הדירות והספא לאקי הממוקם בלב העיירה, מציע דירות יוקרה הכוללות Wi-Fi חופשי. המטבח מאובזר כך שהוא יאפשר לכם לבשל ארוחות עצמאית, ושירותי המלון יבטיחו ניקיון יומיומי וקבלה זמינה בכל שעות היממה. במרכז הספא במלון יותר מ-28 מתקנים ואפשרויות, בהם סאונות, חדר קרח, ג'קוזי, חמאם, חדר מלח ועוד. במלון גם שלוש מסעדות המציעות ארוחות מושקעות ומגוונות, וגם מועדון ילדים, חדרי בריחה ושירותי הסעות שיעזרו לכם לדלג על התור לגונדולה ולהגיע ישירות להר.

LAMARA 5*| אבוריאז, צרפת

דירות יוקרה הממוקמות בגישת Ski in\out ישירה למסלולים, מתאימות ל-2-8 גולשים, מאובזרות ומכילות מכונת אספרסו, טלוויזיה, מטבח מלא, Wi-Fi חינם ומרפסת פרטית. במרכז הספא במלון מציעים בריכה מחוממת, ג'קוזי, סאונה, חדר כושר, בריכת ילדים, חמאם טורקי, ג'קוזי חיצוני וטיפולי יופי ובריאות. ברחבי המלון תמצאו גם חדר פלייסטיישן, משחקייה, בר ועוד.
בשיתוף SkiDeal

פורסם לראשונה: 07:29, 26.10.21