בשיתוף SkiDeal
אם כבר גלשתם במרחב האינסופי של סלה רונדה והתאהבתם בעיירה האינטימית של פאסו טונלה, הגיע הזמן שתכירו את האיטלקייה הנוצצת, אחת מעיירות הסקי הכי יוקרתיות באירופה - מדונה די קמפיליו. קצת כמו אולם נשפים ענק, מדונה היא עיירה אלגנטית וזוהרת, עם חנויות בוטיק בכל פינה, מסעדות גורמה, מלונות מפוארים, מתקני ספא מרהיבים, ומסיבות השקה של מותגים מרחבי העולם. כל אלה נתנו לעיירה את הכינוי "הסלון הכי מפואר בדולומיטים" והפכו אותה לפייבוריטית של עשירי אירופה.

מרחב הגלישה

אל המעטפת הנוצצת של מדונה מצטרפת חוויית גלישה נדירה: בזכות המיזוג עם השכנה פינזולו, נוצר מרחב גלישה מופלא הכולל 200 ק"מ של מסלולים המתאימים לכולם ומספקים אתגרים לכל הרמות וכל סגנונות הגלישה. בסקי-פס המורחב תיהנו מ-350 ק"מ של מסלולים הפרושים על פני ארבע עיירות שונות ומספקים נופים משתנים - בחלק מהמסלולים גולשים על הדולומיטים ובחלקם גולשים על האלפים. את כולם מלווה הנוף הדרמטי של מצוקי Brenta - רכס מרהיב ואחת משמורות המצוקים האחרונות שעוד אפשר למצוא בהן דובים חומים (אל דאגה, הם ישנים את שנת החורף, אבל אם תפגשו באחד, אולי כדאי שלא תתעכבו ללטף...). בכל כיוון שתבחרו לגלוש תיהנו מנופים מיוערים, שלג משובח, שמש מפנקת ומערכת רכבלים יעילה שמשדרגת את החוויה.
2 צפייה בגלריה
מדונה די קמפיליו
מדונה די קמפיליו
העשירים נוהרים. מדונה די קמפיליו
(צילום: עדן רם)
אקסטרים: Ursus Snowpark הוא אחד הסנופארקים הגדולים באירופה. 50 דונם של מתקנים מושלגים שיאתגרו גם את אנשי האקסטרים הכי קשוחים. מקפצות, קיקרים, ריילים, הלפ פייפס ועוד. באזור חמשת האגמים (Cinque laghi) תמצאו גם את מסלול התחרויות 3 TRE - שנערכות בו אליפויות העולם בסלאלום וגם מסלולים אדומים וכחולים ידידותיים. מי שמחפש דרך להגביר את הדופק, יוכל לטפס לפסגת ה-Spinale בגובה 2,101 מטר, ומשם לרדת במסלול 28 השחור.

בילוי

לצד התדמית האלגנטית שלה, מדונה די קמפיליו יודעת להיות גם שובבה וסוערת ומציעה מגוון מסעדות, בתי קפה, ברים ומועדונים. הנה כמה אפשרויות:
2 צפייה בגלריה
מדונה די קמפיליו
מדונה די קמפיליו
הכי מפנק. מדונה די קמפיליו
(צילום: עדן רם)
מסעדת Al Sottobosco Steak house Churrascaria – מושלמת לקרניבורים. טיולי סוסים על השלג - מסלול רכיבה על השלג מול הנוף. Le Roi - מסעדה איטלקית קלאסית באווירה מעולה. Sala Giochi Florida – בר עם משחקי ביליארד. Bar Suisse – מסעדה עם הופעות LIVE שמתפתחות למסיבות ריקודים, וגם בר קוקטיילים אלגנטי בעיצוב מוקפד עם קינוחי ויטרינה איטלקיים. Après Ski Ober One – מועדון יוקרתי שמתאים למי שמחפש בילוי סוער אל תוך הלילה. מסיבות עם די ג'ייז מתחלפים, חדרים פרטיים לבילוי מצומצם, סושי בר ועוד. Pappagallo - זה המקום לטעום את הקולינריה האיטלקית במיטבה. זה לא יהיה זול, אבל בהחלט שווה. Antici focolare - מסעדה באווירה יוקרתית, אוכל מצולחת בקפידה ורביולי ברטבים מפתיעים. Boch - מסעדת פסגות באווירה נעימה, עם מנות מקומיות בסגנון מעודן. Malga montagnoli - מסעדה מקומית על ההר, במיקום מדהים מול הנוף הפתוח. מציעה מנות בסגנון טרנטינו ובטעמים נפלאים.
אז אם אתם מחפשים יעד לחופשת סקי בסטנדרטים שיגרמו לכם להרגיש שקפצתם לרגע אל תוך פרסומת לחיים הטובים, מדונה די קמפיליו היא ללא ספק היעד הנכון עבורכם.

בשיתוף SkiDeal