בשיתוף SkiDeal

Chalet Marcora, סלה רונדה, איטליה

כל מי שכבר גלש בסלה רונדה האיטלקי, יסכים שמדובר באתר הסקי היפה בעולם. מרחב הגלישה שמחכה לכם שם כולל 523 ק"מ של מסלולים מחוברים ומתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר, ארבעה מצוקים מרהיבים, קרחון בגובה של 3,250 מטר וממוצע של חמישה ימי שמש בשבוע.
5 צפייה בגלריה
שאלה מרקורה
שאלה מרקורה
יחס אישי. שאלה מרקורה
(צילום: עדן רם)
מלון הבוטיק היוקרתי "שאלה מרקורה" משלב בין קונספט ה-CHALET האינטימי, לפסיליטיז של מלון. הבחירה בכמות קטנה במיוחד של חדרים מאפשרת לצוות העובדים להבטיח יחס אישי ושירות יוצא דופן, וזה (בין היתר) מה שהופך אותו לאחד ממלונות בוטיק הסקי הטובים באיטליה ובאירופה.
חדרים: רק 21 חדרים זכו להיות חלק מהמלון היוקרתי הזה. כל אחד מהם מעוצב בעיצוב נקי וחמים וכולל מרפסת פרטית אל הנוף עם ריהוט גן, פינוקי עוגיות ושוקולדים, מקלחת מרווחת ומקומות אחסון נוחים. ספא: למרות שמדובר ב-21 חדרים בלבד, המלון מציע 2 מתחמי ספא מפנקים- במתחם הספא המקורה תמצאו סאונה רטובה, סאונה יבשה, פינות מרגוע וחדר טיפולים. ובמתחם הספא החיצוני יש 2 אמבטיות ג'קוזי וקפסולת סאונה על השלג מול הנוף. קולינריה: חדר האוכל של המלון מציע ארוחת בוקר מהטובות שנתקלנו בהן במלנוות סקי. מה עוד: אפשרות להגיע למלון כקבוצה גדולה ולשריין את כל 21 החדרים; בזמן שרוב מלונות הסקי פעילים רק בתקופת החורף, שלה מרקורה ממשיך לפעול בקיץ בביקוש גבוה לא פחות מהחורף. כשהעמק מסביב נצבע בירוק ומאפשר מגוון פעילויות קיץ מגוונות.

Premium Village Arc 1950, כפר הנופש לז ארק 1950, צרפת

לז ארק 1950 הוא כפר נופש שנבנה מראש ככפר ייעודי לסקי. הוא נהנה ממרחב הגלישה PARADISKI הכולל 425 ק"מ של מסלולים מחוברים, שלוש פסגות גבוהות מ-3,000 מטר ולה פלאן - העיירה הקסומה השכנה.
הרחובות בלז ארק 1950 נקיים ממכוניות, חלונות הראווה מהפנטים ואת כל מקומות הבילוי מקיפים מבני דירות הנופש היוקרתיות של מלון פרימיום וילאג'. מכל מבנה ישנה גישה ישירה למסלולים וכל אחת מדירות היוקרה היא חוויה בפני עצמה. התחושה הכללית בכפר הזה היא שאתם בתוך סרט מצויר ושבכל פינה נגעה שרביט של קסם.
5 צפייה בגלריה
לז ארק 1950
לז ארק 1950
עיירה קסומה. לז ארק 1950
(צילום: עדן רם)
לוקיישן: לב העיירה. הכול קורה ממש בתוך כפר הנופש ובגישת Ski In\Out ישירה מכל פינה. הדירות: דירות היוקרה מתאימות ל-2-6 גולשים, מעוצבות בסגנון הררי חמים ומוקפד ומבטיחות מטבח מאובזר, Wi-Fi חופשי, קבלה זמינה 24/7 ובחלקן גם קמין ומרפסת. ספא: מרכזי הספא בכפר הנופש כוללים בריכות שחייה, סאונה, ג'קוזי, וחדרי הירגעות. קולינריה: תוכלו לבחור אם לבשל ארוחות במטבח הדירה המאובזר או ליהנות ממגוון המסעדות הפזורות בכפר הנופש, בטעמים וסגנונות שונים.

Elizabeth Arthotel, אישגל, אוסטריה

אישגל הוא הקרם דה לה קרם של אתרי הסקי האוסטריים וממלכת אפר'ה סקי פרועה וחסרת מעצורים. לכל זה מתווסף גם מרחב גלישה מגוון שרוב המסלולים בו גבוהים מ-2,000 מטר וחוצים גם את אוסטריה וגם את שוויץ בסקי פס אחד. מלון אליזבת ארט הוא מלון 5 כוכבים עוצר נשימה, עם עיצוב יפהפה, רגוע ושקט, בקווים מודרניים נקיים שיוצרים תחושה נעימה של יוקרה ובית.
5 צפייה בגלריה
אישגל
אישגל
יוקרתי וגם ביתי. אישגל
(צילום: עדן רם)
לוקיישן: גישת Ski In\Out ישירה - לא מובן מאליו באוסטריה. חדרים: חדרי המלון מפוארים, מרווחים ונוחים, מאובזרים במיטות ענק, במרפסת פרטית אל הנוף, בריהוט יפהפה, תאורה נעימה ואווירת חופש מושלמת. ספא: בקומה העליונה של המלון, מול הנוף המרהיב, מחכה לכם מרכז הספא. בריכת השחייה ניצבת מול חלונות זכוכית הפותחים נוף פנורמי אל ההרים, ולצד הבריכה יש סאונות פנורמיות ופינות הרגעות. קולינריה: במסעדת המלון מוצעות מנות אוסטריות מסורתיות עם מאכלים מודרניים מהמטבח הבינלאומי. מה עוד: בר סקי מחומם על השלג, לובי עם אח בוערת, ספרייה, חנות להשכרת ציוד ועוד.

Lucky, בנסקו, בולגריה

בנסקו נחשב לאחד היעדים החביבים על הגולשים הישראלים. הוא מצליח לשלב תרבות, בילויים, קולינריה, אטרקציות, שופינג ומרחב גלישה לרמות שונות, והכול ממש בזול. מלון הספא לאקי הפך לאחד ממלונות ה-5 כוכבים הכי מבוקשים בסביבה ולא בכדי: התנאים מעולים, השירות יוצא דופן, המיקום נוח והמחיר - כיאה לבנסקו, משתלם.
5 צפייה בגלריה
לאקי, בנסקו
לאקי, בנסקו
הכי משתלם. לאקי, בנסקו
(צילום: עדן רם)
חדרים: כל אחת מהיחידות במלון מעוצבות בסגנון המשלב חמימות עם חדשנות ומציעה מטבח מאובזר עם כיריים, מיקרוגל, תנור, מכונת קפה, כלי מטבח וכל מה שצריך כדי לבשל עצמאית, פינות ישיבה מעוצבות, ריהוט נוח והשקעה בפרטים הקטנים. ספא: מרכז הספא במלון הוא ממלכה של טיפולים, מתקנים ואפשרויות לפינוק ורוגע. סאונות, חדר קרח, ג'קוזי, חמאם, חדר מלח, בריכה רדודה לילדים, חדר כושר, חדרי הירגעות, טיפולי יופי ועיסויים ועוד. קולינריה: במלון שתי מסעדות - מסעדה קלאסית עם תפריט מקומי ומסעדה איטלקית מעולה. מה עוד: חדרי בריחה, מועדון ילדים, ניקיון יומיומי, קבלה זמינה 24/7 Wi-Fi חופשי ברחבי המלון ועוד.

Sport Hotel Hermitage & Spa, סולדאו, אנדורה

סולדאו הוא כפר במרכז רכס ההרים של מרחב הגלישה גרנד ואלירה. הוא סולידי ונוח, מציע מספר נקודות בילוי וגישה נוחה למרחב הגלישה. במלון היוקרה "ספורט הרמיטאז'" השקיעו בחוויית אירוח וחופש בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
לוקיישן: במרחק הליכה קצרה למעליות שייקחו אתכם אל מרחב הגלישה Grandvalira. חדרים: כאן חושבים על הפרטים הכי קטנים - מהעיצוב של כל רהיט בחדר, דרך המצעים העשויים כותנה מצרית, מכונת הקפה, גישה חופשית ל-Wi-Fi, חדר רחצה עם אמבט ספא ועד למרפסת פרטית עם ריהוט גן. ספא: מרכז הספא Sport Wellness Mountain מציע בריכות בטמפרטורות שונות, בריכה גדולה עם סילוני מים, ושני אמבטי הידרותרפיה חיצוניים עם נוף למסלולים. קולינריה: במלון מסעדת גורמה, מסעדת שף יפנית, מסעדה מסורתית ובר קוקטיילים עם תפריט פיוז'ן מגוון. מה עוד: לוקרים לאחסון ציוד ליד המעליות, חדר כושר, שירות הסעות והטסה במסוקים (בתשלום) ועוד.

The Little Nell, אספן, קולורדו

מרחב הגלישה של אספן מורכב מארבעה אתרים הפרוסים על פני 509 ק"מ של מסלולים ברמות משתנות, והעיירה עצמה היא שם שני ליוקרה - בוטיקים יוקרתיים, מסעדות גורמה, ברים, מכוני ספא, ומקומות בילוי שהפכו אותה למעוז העשירים והסלבריטאים בעולם. מלון The Little Nell הוא המלון המפואר ביותר באספן המציע לאורחיו חוויית אירוח יוקרתית ויוצאת דופן.
5 צפייה בגלריה
אספן
אספן
כל הסלבריטיז כבר כאן. אספן
(צילום: עדן רם)
לוקיישן: המלון מתגאה בגישת Ski In נוחה עד לפתח המלון. חדרים: חדרי המלון מעוצבים בקו מודרני, בצבעוניות שקטה ובסגנון יוקרתי נעים ומזמין. בחדרים המרווחים תמצאו טלוויזיה, אח עצים, חלונות גדולים אל הנוף, Wi-Fi חופשי, פינת ישיבה, מיני בר ועוד. ספא: הספא כולל ג'קוזי מפנק לשחרור השרירים, בריכה על גג המלון עם נוף פנורמי, ומרכז בריאות הכולל חדר כושר, טיפולים ועיסויים. קולינריה: במלון שתי מסעדות - האחת באווירה מוקפדת, אלגנטית ובסגנון איטלקי, והשנייה היא מסעדת ביסטרו המציעה תפריט צרפתי-אמריקאי בטעמים נפלאים. מה עוד: שדה התעופה נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מהמלון, תפריט יינות עטורי פרסים ועוד.

בשיתוף SkiDeal