בשיתוף SkiDeal
השנה, חופשת פסח מבתי הספר והגנים מגיעה בתחילת חודש אפריל ומייצרת זמן מושלם לחופשה משפחתית על השלג. בחלק מהאתרים תוכלו למצוא אפילו קייטנות גלישה לילדים עם הדרכות בעברית, שיאפשרו לכם להתפרע על המסלולים בזמן שהקטנטנים בפעילות. אבל זה רק אחד מהיתרונות של לבלות על השלג דווקא בחודש אפריל, הנה הרשימה המלאה.
3 צפייה בגלריה
לז ארק
לז ארק
שמש וגם שלג. העיירה לז ארק
(צילום: עדן רם)
מזג אוויר המעבר לשעון הקיץ מאפשר לגולשים ליהנות מיותר שעות אור ומטמפרטורות נוחות יותר. משפחות שיבחרו להגיע אל השלג עם הילדים לא ייאלצו להתמודד עם הקור הקיצוני על השלג.
פחות עומס רוב הגולשים ממהרים להגיע אל השלג בתחילת העונה, וההיכרות עם האטרקטיביות של סוף העונה שמורה למבינים בלבד. כך שברוב האתרים הגולשים נהנים מפחות תורים למעליות ולגונדולות, פחות עומס של גולשים על המסלולים ופחות פקקים ועומסים על הכבישים בדרך לאתר.
שלג שעון הקיץ אומנם מטעה, אבל אתרי הסקי הגבוהים באירופה ממשיכים גם באפריל ליהנות משלג משובח ותנאי גלישה מעולים. באתרים בהם אפשר למצוא קרחונים עם פסגות שנושקות לעננים, הגלישה אפשרית גם במאי, יוני ובחלקם גם באוגוסט.
מחיר באזור חודש אפריל מחירי המלונות באתרי הסקי מתחילים לרדת ומוזילים משמעותית את מחירי החופשות. כך שגם אם מחירי הטיסות עולים בגלל חופשת הפסח, בשקלול הסופי עם שער האירו הנמוך, המחיר יוצא משתלם במיוחד.
3 צפייה בגלריה
ואל טורנס
ואל טורנס
עונת גלישה ארוכה במיוחד. ואל טורנס
(צילום: עדן רם)
אירועים בחלק מהאתרים אפשר למצוא מסיבות, אירועים ופסטיבלים שקמו כדי לחתום את העונה באווירה מופרעת, חגיגית ומושקעת, שמשאירה טעם של עוד. הנה טעימה קטנה ממה שמחכה לכם:
Feel good village, לז ארק, צרפת - 20-21.4.22 את סוף העונה בלז ארק חוגגים בדרך קצת שונה - יומיים של שלווה ורוגע. כולם מוזמנים להתחבר לטבע ולמצוא את האיזון במתחמי יוגה, פילאטיס, ארוחות בריאות, יצירה מחומרים ממוחזרים ועוד. לפרטים נוספים לחצו כאן
פסטיבל ה-Dutchweek, ואל טורנס, צרפת - 30.4-6.5.22 העיירה הצרפתית מארחת את הקהל ההולנדי לשבוע של מסיבות, מופעים, אומנים ואווירה צבעונית. לפרטים נוספים לחצו כאן
Snowbombing, מאיירהופן, אוסטריה - 4-9.4.22 ברשימת אירועי ה-show on snow הגדולים בעולם, לסנובומבינג האוסטרי יש מקום של כבוד. הפסטיבל המסורתי מארח את גדולי האמנים להופעות, מסיבות ואירועים בכל פינה על ההר ובעיירה. לפרטים נוספים לחצו כאן
Top of the Mountain, אישגל, אוסטריה - 2.4.22 באישגל הידוע כאתר שמקדש את סצנת הבילויים, עונת הסקי נפתחת וננעלת באירועי ענק עם הופעות מושקעות וקהל המוני שמגיע לחגוג כמו שרק באישגל יודעים. לפרטים נוספים לחצו כאן
3 צפייה בגלריה
מאיירהופן
מאיירהופן
גדולי האומנים. מאיירהופן
(צילום: עדן רם)

יעדים מומלצים לחופשת אפריל מושלגת

אלפ דואז, צרפת: לאחת העיירות הגבוהות בצרפת מצטרפת ה-PIC BLANC – פסגה בגובה 3,300 מטר שמביאה אתכם הכי קרוב שאפשר לעננים ומבטיחה עונת גלישה ארוכה עם שלג משובח.
לז ארק, צרפת: לז ארק 1950 הוא כפר נופש ייחודי עם אווירה פסטורלית, רחובות נקיים ממכוניות ומרחב גלישה עצום הכולל 425 ק"מ של מסלולים ומחבר בין שש עיירות שונות. לכל זה מתווסף קרחון שמתנשא ל-3,230 מטר ומבטיח תנאי גלישה מעולים אפילו עד תחילת מאי.
ואל טורנס, צרפת: העובדה שהרוב המוחלט של המסלולים במרחב נמצאים בגובה של יותר מ-2,000 מטר, מבטיחה עונת גלישה ארוכה במיוחד, והופכת את ואל טורנס הצרפתי ליעד קלאסי לחופשת אפריל. יחכו לכם שם 600 ק"מ של מסלולים מחוברים, מגוון רחב במיוחד של אפשרויות לינה, בילויים מכל הסגנונות והסוגים ונוף מרהיב.
הינטרטוקס, אוסטריה: מקרחון ההינטרטוקס המגיע לגובה של 3,250 מטר, אפשר להשקיף על כל האלפים, וליהנות מגלישה כל השנה.
בשיתוף SkiDeal




פורסם לראשונה: 07:48, 22.03.22