בשיתוף SkiDeal
נכון שסקי זו אטרקציה בפני עצמה, אבל אם כבר הטרחתם את עצמכם לאתרים הכי שווים באירופה - יש עוד כל מיני סוגים של חוויות שממש לא כדאי לפספס. ריכזנו כאן כמה המלצות שכדאי לגזור ולשמור.

איטליה

פאסו טונלה: יש כאן לא מעט אטרקציות, אבל אם אנחנו צריכים לבחור אחת שאסור לוותר עליה, זו כנראה תהיה ה-Rifugio Capanna Presena. בגובה 2,600 מטר על הקרחון, ניצב מרכז ספא יפהפה עם בריכה מחוממת, סאונה, ג'קוזי, חדרי רגיעה ותצפית פנורמית על כל המרחב המושלג. בפסגת הקרחון תמצאו בר בתוך איגלו שכל מה שקורה בו עשוי קרח - הופעות חיות עם כלי נגינה מקרח, בר מקרח ואווירה מדהימה. יש גם אופנועי שלג בשקיעה, סיור במסוק בשמי האתר ועוד.
4 צפייה בגלריה
מרכז הספא
מרכז הספא
מרכז הספא
(צילום: עדן רם)
סלה רונדה: כדי שלא תתבלבלו בין שפע האטרקציות שמציע אתר הסקי היפה בעולם, חברת DROPLINE CHECKPOINT STORE מרכזת את כולן. דרך החברה תוכלו לצאת לרכיבה על סוסים על השלג, הדרכת גלישה באופפיסט, טיפוס בשלג, מצנחי רחיפה, מסלול קרטינג על הקרח ועוד. אחרי הגלישה, האקסטרים והאדרנלין, הבטיחו לעצמכם גם רגע של נחת ב-QC TERMO DOLOMITI – מרכז ספא יוקרתי עם מגוון מתקנים וטיפולים.

צרפת

אלפ ד'ואז: יעד למי שאוהב את החופשה שלו בלי רגע דל. צאו לרכיבה על אופנועי שלג בשקיעה, לגלישה במסלול סקי לילי או להחלקה על הקרח, התפנקו בבריכה מחוממת תחת כיפת השמיים, אתגרו את עצמכם במרכז ספורט ואפילו טוסו במסוק למרחב הגלישה השכן - לס דז אלפ, הכלול בסקיפס. גלשו כל היום וחזרו עם המסוק לעיירה.
טין (Tignes): טין היא ממלכה של בילויים ואטרקציות, הכוללת צלילה באגם הקפוא על גדותיו ניצבת העיירה, החלקה על הקרח, מצנחי רחיפה, ברים, מסעדות ועוד. אבל כדי להרגיש שבאמת לקחתם את הפינוק לקצה, בקרו ב-La lagon - פארק מים עצום המתפרש על 5,000 מטרים של מתקני ספא מכל הסוגים.
לז ארק 1950: כפר נופש ציורי ויפהפה שמרגיש כמו אנימציה שקמה לתחייה. רכבל ה-Pre saint esprit - הרכבל הארוך ביותר בצרפת (2,850 מטר) הוא חוויה בפני עצמה: ספסלים עם מחמם ישבנים ומצלמה שתצלם אתכם ותאפשר לכם להוריד את התמונות מאפליקציית האתר. בנוסף, באתר אפשר למצוא מגוון אטרקציות לכל המשפחה ולכל הגילים, חלקן אפילו חינמיות. אופנועי שלג לילדים, כדורגל שלג, מופעי פריסטייל, הופעות רחוב, כרית שקופצים עליה עם אבובים, מוזיאון פיסול בקרח בתוך איגלו ועוד.
4 צפייה בגלריה
אבוריאז
אבוריאז
אבוריאז
(צילום: האתר הרשמי)
אבוריאז: בתפריט האטרקציות של אבוריאז הצרפתי, כל אחד יכול למצוא את עצמו. מי שמחפש עוד דרך להגביר את הדופק ימצא אופנועי שלג, מצנחי רחיפה, החלקה על הקרח ושלל אטרקציות במרכז האטרקציות EVULOTION2 . מי שמחפש דרך להירגע מהטירוף על המסלולים יוכל לקפוץ ל- AQUARIAZ- פארק מים מקורה בעיצוב טרופי מרהיב. וכדי לחוות בילוי יוצא דופן כדאי לבקר באיגלו בר- בר שלם שכולו חצוב בקרח.
ואל טורנס: נחשבת למלכת הבילויים בסביבה, ומציעה אטרקציות שכל אחת מהן היא לא פחות מבילוי. גלישת ה-POW - של בית הספר ski-cool היא גלישת פריסטייל על בורד רק בלי הביינדינגס (קצת כמו גלישת חולות בדיונות). זה מתאים בעיקר למי שאוהב את האקסטרים שלו בקיצון. מתחם משחקי ה-Laser tag התת-קרקעי הוא עוד חוויה של צחוק, דופק גבוה וחומר טוב לסטורי.

אוסטריה

אישגל: פה גם האטרקציות הן בקיצון. מסלול המזחלות הארוך ביותר באוסטריה יגרום לכם לשכוח מכל חוויית מזחלות שהייתה לכם עד היום וייתן לכם חצי שעה של דהירה מטורפת. מסלול האומגה יטיס אתכם באוויר על כבל במשך 8 ק"מ וייתן לכם הזדמנות להתפעל מהנוף והסילברטה סנטר - מרכז הספא העצום - יעזור לכם לקבל רגע של נחת בתוך סחרחורת האקסטרים.
מאיירהופן: מסלול החרקירי במרחב ה-Panken הוא המסלול התלול ביותר באירופה עם שיפוע של 78 מעלות. כדי לעלות עליו רצוי להיות גולשים מנוסים ששולטים היטב במגלשיים. אבל אם אתם עוד לא מוכנים לזה, תוכלו לעלות במעלית ולצפות בכל מי שמעז. חוויה בפני עצמה.
4 צפייה בגלריה
מסלול החרקירי
מסלול החרקירי
מסלול החרקירי
(צילום: עדן רם)
סן אנטון: האתר ידוע באופי האקסטרימי שלו, אז אם מתחשק לכם להוסיף עוד אקסטרים לגלישה, בקרו במרכז הספורט האתגרי arl.rock וגלו 100 מסלולי טיפוס ביניהם טיפוס על קיר קרח, מגרש סקווש, אולם באולינג, שולחנות סנוקר ועוד מגוון פעילויות אתגריות. כדי לקחת נשימה עמוקה מהטירוף עלו עם הגונדולה valluga לפסגה בגובה 2,888 מטר, שם מחכה לכם תצפית של 360 מעלות על כל הרי האלפים.

אנדורה

פאס דה לה קאסה: תנו למקום להפתיע ולסחרר אתכם. האומגה ב-canillo תפתח בפניכם נוף מהפנט וחוויה מעולה, הרכבל הכי ימני בעיירה מציע פעמיים בשבוע סקי לילה עד השעה 20:00. המסלול ידידותי וכלול בסקיפס. ואם מתחשק לכם ליהנות מאטרקציה מסוג אחר, קחו יום חופש, עלו על אוטובוס לאנדורה לה ואה, שם מחכה לכם חוויית שופינג ללא מע"מ.
4 צפייה בגלריה
שופינג באנדורה
שופינג באנדורה
שופינג באנדורה
(צילום: עדן רם)
ואל נורד: אחד האתרים הכי ידידותיים למשפחות באירופה, וגם האטרקציות בו הן כאלה. אופנועי שלג חווייתיים המתאימים לנהיגה כבר מגיל 4 או מתחם הספא CALDIA - שנמצא באנדורה לה ואה ונחשב לאחד ממתחמי הספא הגדולים באירופה. תמצאו בו מרחצאות, אמבטיית קרח איסלנדית, מתחמי ג'קוזי, בריכה מקורה, בריכת תפוזים, גלריית אומנות ואטרקציות לכל המשפחה.

בולגריה

בנסקו: כדי לקחת את חוויית החמאם של בולגריה למקום קצת אחר, סעו לכפר BANI השכן לטבילה במעיינות חמים. שלוש בריכות עם מי נביעה, כל בריכה בטמפרטורה שונה וכולן מתחת לכיפת השמיים. יותר מדי רגוע בשבילכם? צאו לרכיבת אופנועי שלג בין העצים או לחוויית מצנחי רחיפה, צאו לסיבוב בעיירה העתיקה שמביאה איתה היסטוריה של יותר מ-150 שנה, בקרו בקזינו, רקדו בטברנות המקומיות ועוד.

גאורגיה

גודאורי: אם אתם מחפשים את האטרקציה האמיתית בגודאורי - קחו הדרכת אופפיסט. האופפיסטים בגודאורי נמצאים בכל מקום, מעבר לכל מסלול ומפתיעים ברמות שונות. גם אם אתם גולשי אופפיסט מנוסים, אל תוותרו על הדרכה מקצועית שתעזור לכם לבחור את המיקומים הכי טובים ובטוחים, ולמקסם את החוויה. עוד בגודאורי: סקי לילה, מצנחי רחיפה, גלישת אבובים, טיול בעיירה השכנה קזבגי הנמצאת למרגלות הר געש ועוד.

בשיתוף SkiDeal