בשיתוף Xplorer
עם כל הכבוד ל"יום הרווקים הסיני" ול"בלאק פרידיי", לא חייבים לחכות למבצעי מכירות כאלה ואחרים בשביל למצוא טיסות זולות. עשינו בשבילכם את העבודה, ומצאנו טיסות זולות לאירופה במחיר של פחות מ-100 דולרים לאדם. כן, גם עכשיו, רגע לפני הכריסמס.
8 צפייה בגלריה
הרבה ירוק והרבה כחול במלון אנאסה
הרבה ירוק והרבה כחול במלון אנאסה
לא יעד חורפי קלאסי, אבל תמיד מפנק: פאפוס, קפריסין
(צילום: אלכסנדרה לוקש)

פאפוס I קפריסין ב-27$

נכון, עיירת החוף פאפוס היא לא יעד חורף קלאסי, אבל אם בא לכם לנוח כמה ימים, להתנתק ולהתפנק במלון טוב ומסעדה איכותית - יש סיכוי לא רע שזה יצא לכם זול יותר מאשר צימר בארץ.
העיר פאפוס שוכנת על שפת הים במערב קפריסין, וממנה אפשר לצאת לטיול אל הרי הטרודוס המיוערים והמושלגים בחורף (גובה 1,952 מטרים) ובין כפרים קטנים ומנזרים. אווירה של אירופה ליד הבית.
8 צפייה בגלריה
אחת המסעדות באלימרה
אחת המסעדות באלימרה
(צילום: יח"צ)
מה מצאנו: כמה וכמה טיסות בין ה-10-6 בדצמבר 2019 במחיר של 27 דולרים (כן כן, לטיסת הלוך וחזור) עם ריינאייר (כולל תיק גב בלבד). הטיסות יוצאות בשעות נוחות יחסית; המראה בשעה 11:45 בהלוך, וב-13:50 בחזור.

ורשה I פולין ב-51$

עיר השופינג מציעה חוויה חורפית מושלגת בלבן. העיר קרה, אבל בתוך הקניונים הגדולים חם ונעים. אגב, ורשה היא לא רק עיר של קניות: יש בה פארקים ירוקים וגדולים, ולא מעט נקודות יפות ומעניינות לטייל בהן. העיר מציעה גם שווקים, ירידי אוכל, שפע של אתרי שופינג - והכל במחירים נוחים יחסית.
8 צפייה בגלריה
עיר השופינג: ורשה, פולין
עיר השופינג: ורשה, פולין
עיר השופינג: ורשה, פולין
(צילום: DepositPhotos)
מה מצאנו: טיסת הלוך ושוב של ריינאייר במחיר של 51 דולרים (כולל תיק גב בלבד), בין ה-8-3 בינואר 2020. ואם תרצו לחזור עם וויז אייר מוורשה, מחיר הכרטיס יעלה במעט ל-61 דולרים.

בודפשט I הונגריה ב-60$

אחת מבירות מזרח אירופה המפורסמות, השוכנת על גדת דנובה ושני חלקיה מחוברים בגשרים יפים. בעיר אטרקציות רבות, ביניהן בית הכנסת היהודי הגדול, שבחצרו ניצבת אנדרטת "עץ החיים" המרשימה, מצודת הדייגים המספקת נקודת תצפית מושלמת לצילום פנורמי של העיר, המרחצאות החמים של גלרט ומבנים ארכיטקטונים יפהפיים.
8 צפייה בגלריה
ארכיטקטורה ייחודית ואוכל טוב: בודפשט, הונגריה
ארכיטקטורה ייחודית ואוכל טוב: בודפשט, הונגריה
ארכיטקטורה ייחודית ואוכל טוב: בודפשט, הונגריה
מה מצאנו: טיסה של וויז אייר במחיר 60 דולרים (כולל תיק גב קטן בלבד), בין התאריכים ה-19-14 בפברואר 2020.

בוקרשט I רומניה ב-71$

עוד מימי השלטון הקומוניסטי, הפכה בירתה של רומניה לעיר מתויירת במיוחד. חובבי היסטוריה ואדריכלות ישמחו לבקר בארמון הפרלמנט בעיר, כמו גם במוזיאון קוטרצ'יני שמציג את ההיסטוריה האדריכלית של רומניה.
8 צפייה בגלריה
מתוירת: בוקרשט, רומניה
מתוירת: בוקרשט, רומניה
מתוירת: בוקרשט, רומניה
(צילום: shutterstock)
גני צישמיג'יו, הממוקמים במרכז בוקרשט, נחשבים גם הם ליעד תיירותי במיוחד בשל היער עבות והאגם המלאכותי שבהם. בימי החורף הקרים, מומלץ להתפנק בספא "תרמה בוקרשט", המציע בריכות מים תרמיים ותפאורה שתגרום לכם להרגיש כאילו הייתם באי טרופי.
מה מצאנו: טיסת וויז אייר במחיר של 71 דולרים (כולל תיק גב בלבד) בין ה-28 בינואר ועד ל-3 בפברואר 2020. אך שימו לב, בתוספת מזוודה - המחיר קופץ לכ-200 דולרים. עם חברת התעופה טארום, למשל, תשלמו עבור טיסה - היוצאת בתאריכים דומים לשל וויז אייר - בסביבות ה-135 דולרים, כולל מזוודה במשקל של 23 ק"ג לכל נוסע.

מילאנו I איטליה ב-89$

מילאנו, עיר האופנה האיטלקית, נמצאת בנקודת ציון אסטרטגית לאלו מכם המעוניינים להגיע לאלפים האיטלקיים, לבקר בדרום שוויץ ואפילו במזרח צרפת, הנהנה משלג בעונה זו של השנה.
8 צפייה בגלריה
עיר האופנה: מילאנו, איטליה
עיר האופנה: מילאנו, איטליה
עיר האופנה: מילאנו, איטליה
(צילום: מיכל מנדל)
מה מצאנו: טיסות של ריינאייר במחיר של 89 דולרים (כולל תיק גב בלבד), בין התאריכים 12-7 בפברואר 2020. אם תרצו לחזור ממילאנו עם חברת איזיג'ט, המחיר יעלה במעט ל-97 דולרים ותוכלו להוסיף גם טרולי סטנדרטי באותו המחיר.

טולוז I צרפת ב-93$

העיר טולוז, הנמצאת בדרום מערב צרפת (לא רחוק מהרי הפירנאים המושלגים בספרד), מכונה גם "העיר הוורודה", בשל הגוון הוורדרד של האבנים מהן בנויים בתי העיר העתיקה.
8 צפייה בגלריה
טולוז צרפת
טולוז צרפת
העיר הוורודה: טולוז, צרפת
(צילום: shutterstock)
ומה אפשר לראות שם? שוק "ויקטור הוגו" המקורה מציע מאכלים מקומיים, וכמובן שלל ירקות ופירות הגדלים בסביבה. סמוך לעיר, פועל מוזיאון "עיר החלל" בו מוצגים דגמי חלליות, ישנו אולם קולנוע IMAX ואפשר גם לקפוץ לביקור במפעל של יצרנית המטוסים "איירבוס".
מה מצאנו: טיסה של חברת איזיג'ט במחיר של 93 דולרים (כולל טרולי סטנדרטי לכל נוסע) לסוף שבוע חורפי - מיום שלישי עד שבת בין ה-7-3 בדצמבר 2019.