1 צפייה בגלריה
גלגל מטוס שהתנתק
גלגל מטוס שהתנתק
גלגל המטוס שהתנתק
(Twitter / @caf_tom)
שיא הפחד: אחד מששת הגלגלים של מטוס נוסעים קנדי התנתק במהלך ההמראה בסוף השבוע. הטייסים הצליחו להנחית את המטוס בבטחה. נוסע שישב ליד החלון ובמקרה צילם את הגלגלים במהלך ההמראה הנציח את רגע האימה.
"ובכן, עכשיו אני על מטוס שהרגע איבד גלגל, שנת 2020 התחילה לא רע", כתב הצייצן בפוסט שבו פרסם את הסרטון. שניה לפני שהגלגל נופל ניתן להבחין באש שעולה מתוך המנגנון שמחבר אותו למטוס .
ברשת CBC הקנדית דווח כי על המטוס היו 49 נוסעים ואנשי צוות. חברת התעופה ג'אז, שהפעילה את טיסת השכר עבור אייר קנדה, מסרה לרשת פוקס ניוז האמריקנית: "במהלך המראה ממונטריאול אחד משני הגלגלים בצד השמאלי התנתק. המטוס מדגם Dash 8-300, של חברת בומברדייה איירוספייס, מצויד בשישה גלגלים, שניים בצד ימין, שניים בצד שמאל ושניים בחלק הקדמי של אף המטוס.
"הטייסים המנוסים שלטו על המטוס באופן מלא, הם מאומנים להתמודד עם מצבים כאלה והגיבו לפי הנהלים. לאחר ששרפו דלק באוויר, המטוס שב למונטריאול ונחת בבטחה. לא היו פצועים. רכבי חירום הוזעקו למסלול הנחיתה ליתר ביטחון. הבטיחות של הנוסעים ואנשי הצוות שלנו היא בעדיפות עליונה. צוות התחזוקה שלנו במונטריאול עורך בדיקה מקיפה של המטוס כדי לקבוע את הסיבה לתקרית ואת התיקונים שיש לבצע".