בשיתוף SkiDeal
ימים ארוכים יותר, טמפרטורות נוחות יותר, מחירים משתלמים יותר ומסלולים מרווחים יותר. גם אם כבר שריינתם לעצמכם חופשת סקי לעונה הקרובה, אספנו לכם את כל הסיבות לצאת לחופשת קינוח בחודש אפריל שתשאיר אתכם עם טעם של עוד.
חופשת פסח זה לא קורה בכל שנה, אבל בעונת הגלישה הנוכחית חופשת פסח בבתי הספר ובגנים נופלת בתזמון מעולה - מיום שלישי ה-28.3, עד יום שישי ה-14.4.23. אלה תנאים די אופטימליים לנופש משפחתי. אז אולי השנה במקום הקייטנה השכונתית - תוכלו לארוז את כולם לקצת זמן איכות משפחתי על השלג, עם הדרכות סקי בעברית. התאריכים מאפשרים השנה גמישות ותוכלו לבחור בין חופשה לפני ליל הסדר או אחריו, בחול המועד, ותוכלו גם לבחור להעביר את הסדר עצמו באחד מאתרי הסקי.
יותר שעות אור שעון הקיץ שמגיע לאירופה בסוף מרץ מבטיח יותר שעות אור ביממה ואיתן גם יותר שעות גלישה על המסלולים, מה שיאפשר לכם הרבה יותר זמן של כיף ושל חוויות על השלג.
2 צפייה בגלריה
סקידיל skideal
סקידיל skideal
הזדמנות לקחת את הילדים
(צילום: עדן רם)
מזג אוויר נוח זה לא שתמצאו את עצמכם מסתובבים בעיירה בכפכפים, אבל שעון הקיץ מביא איתו גם עלייה קלה בטמפרטורות. השלג ממשיך לרדת, הקמין ממשיך לבעור, אבל בניגוד לתחילת העונה - הקור כבר לא קיצוני, יש פחות סופות שלג והטמפרטורות ידידותיות יותר, בעיקר אם אתם מתכוונים לנסוע עם כל המשפחה.
ירידה בעומס ההמתנה מורטת העצבים לחורף גורמת לגולשים הנחושים למהר להגיע אל המסלולים כבר בתחילת העונה, ולגולשים רבים לבחור דווקא באמצע העונה. כך שמי שייבחר לצאת לחופשה באפריל ייהנה מירידה משמעותית בעומסים בכבישים, בשדות התעופה, על המסלולים ובתורים למעליות.
מחירים נוחים מחירי הטיסות אומנם עולים בצמוד לפסח, אבל במקביל, מחירי המלונות באתרי הסקי יורדים משמעותית לקראת חודש אפריל, כך שבשקלול הסופי חופשת הסקי באפריל משתלמת במיוחד. מי שירצה להוזיל את החופשה אפילו יותר יוכל לבחור בימים שלפני חול המועד, אז אפשר למצוא חופשות במחירים נוחים במיוחד. לדוגמה, חופשה בוואל טורנס החל מה-15.4 תעלה מ-1,199 אירו לאדם.
תרצו קינוח? גם אם כבר שריינתם לעצמכם חופשה בתחילה או באמצע העונה הנוכחית, עוד יש לכם הזדמנות לקנח את עונת הסקי בחופשת סופ"ש או חופשה של פחות משבוע באחד האתרים שדורשים טיסה קצרה ומבטיחים פסגות גבוהות עם שלג שממשיך לרדת לפחות עד מאי. חופשת סופ"ש בגודאורי שבגיאורגיה למשל, דורשת שעתיים וחצי טיסה בלבד ותעלה מ-949 אירו לאדם.
טיול בערים מסביב עם שעון הקיץ, גם הערים באירופה הופכות ידידותיות יותר מבחינת טמפרטורה וממש מרגישים את האביב, הכול פורח ויפהפה. תוכלו להשקיע יום מהחופשה בטיול עירוני. לדוגמה, אם הגעתם לגלוש בוואל טורנס תוכלו לשכור רכב ולנסוע לבקר באנסי; מגודאורי תוכלו לנסוע לטביליסי; ומפאסו טונלה תוכלו לנסוע לבקר בוורונה.
תקופת הסיילים
בדרך כלל, כמה שבועות אחרי פסח מגיעה לסיומה עונת הסקי, כך שפסח זאת בדיוק תקופת הסיילים באתרים: חנויות ציוד וביגוד במחירים שמגיעים להנחות כל כך גדולות שרק ברווח שייצא לכם ברכישת חליפת סקי תוכלו לממן חצי חופשה.
2 צפייה בגלריה
גודאורי, גיאורגיה
גודאורי, גיאורגיה
גודאורי, גיאורגיה
(צילום: עדן רם)

אז איפה כדאי לגלוש באפריל?

פאסו טונלה, איטליה: נחשב ליעד מושלם לחופשה משפחתית, והוא הפייבוריט של מי שמחפש חופשת פסח מושלגת. גם בזכות העיירה הנעימה והאינטימית, אבל בעיקר בזכות קרחון Presena המגיע לגובה של 3,100 מטר ומאריך את תקופת הגלישה.
לז ארק 1950, צרפת: העיירה הקסומה הניצבת בגובה של 1,950 מטר, חוברת למרחב גלישה עצום הכולל 425 ק"מ של מסלולים, ומתפארת בקרחון שמגיע לגובה 3,230 מטר ומבטיח תנאי גלישה מעולים אפילו עד תחילת מאי.
גודאורי, גיאורגיה: רק שעתיים וחצי טיסה מישראל ואתם באתר הגיאורגי שמסתמן ככוכב של עונת הסקי הנוכחית. עם פסגות בגובה של 3,276 מטר (גבוה יותר מוואל טורנס!), נתוני שלג אדירים שגרמו לעונות האחרונות להימשך גם אל תוך מאי, אטרקציות, בילויים וקולינריה מעולה.
ואל טורנס, צרפת: השם של ואל טורנס הולך לפניו, ולא רק בגלל חיי הלילה הפרועים של העיירה, מרחב הגלישה האינסופי והקהל הצעיר. הרוב המוחלט של המסלולים במרחב נמצא בגובה של למעלה מ- 2,000 מטר, מה שמבטיח עונת גלישה ארוכה במיוחד.







בשיתוף SkiDeal