בשיתוף SkiDeal
הגולשים הישראלים לא חיכו לחורף שיגיע כדי להזכיר להם את החשק לגלוש. ברגע שאיום המגפה הוסר, אלפי ישראלים מיהרו לשריין לעצמם חופשת סקי שתפצה על כל החסכים. עכשיו, אחרי חודשים של המתנה - היא הגיעה. יריית הפתיחה של עונת 22-23 באתרי הסקי באירופה נורתה, העיירות מתכסות בלבן וגולשים מכל רחבי העולם נוהרים אל המדרונות. ככה נראים אתרי הסקי המובילים באירופה:

אישגל, אוסטריה

לממלכת הבילויים של אירופה, שזכתה לכינוי "האיביזה של האלפים", אין כוונה לחכות לשאר האתרים בסביבה. באישגל פתחו בשבוע שעבר את שערי האתר לגולשים ולגולשות, והתחילו את העונה בפול גז עם פסטיבל ה-Top of the mountains המסורתי, שאירח את שון פול להופעת ענק מרהיבה. פתיחת האתר: אישגל פתח את שעריו ב-24.11 סקירת שלג: נכון לשבוע שעבר השלג נערם לגובה של 40 ס"מ מחיר ממוצע לחופשה: החל מ-1,599€ לאדם.

ואל טורנס, צרפת

האתר הצרפתי ששמו הולך לפניו, כבר הספיק להיכנס בימים אלה לשבוע שלישי של גלישה ושל מסלולים. מרחב שלושת העמקים המציע 600 ק"מ של מסלולים מחוברים, נהנה משלג טרי שלא מפסיק לרדת והופך את העונה המיוחלת להתגשמות כל החלומות. פתיחת האתר: ואל טורנס פתח את שעריו ב-19.11 סקירת שלג: נכון לשבוע שעבר, השלג נערם לגובה של מטר. מחיר ממוצע לחופשה: החל מ-1,099€ לאדם.
2 צפייה בגלריה
בנסקו בולגריה
בנסקו בולגריה
חביב הישראלים. בנסקו, בולגריה
(צולם עבור SkiDeal)

בנסקו, בולגריה

אתר הסקי הגדול בבולגריה הכולל כמעט 70 ק"מ של מסלולי גלישה, הוא אחד היעדים המועדפים על הגולשים הישראלים. האתר מתכונן לפתיחה הרשמית בעוד ימים ספורים ובינתיים, השלג מכסה כל פינה וכל עץ, ונותן עוד סיבה לגולשים הוותיקים, החדשים, למשפחות הגולשות, לבליינים ולמתפנקים - לבחור את בנסקו גם בעונה הנוכחית. פתיחת האתר: בנסקו יפתח את שעריו ב-10.12 סקירת שלג: נכון לשבוע שעבר, השלג נערם לגובה של 15 ס"מ. מחיר ממוצע לחופשה: החל מ-799€ לאדם.

פאסו טונלה, איטליה

פאסו טונלה האיטלקי נהנה מלוקיישן שמאפשר לו להיות גם אתר בטוח לשלג וגם שטוף שמש בו זמנית. כך, הגולשים שהגיעו לפתוח את העונה על השלג האיטלקי נהנו משלג טרי ועמוק, משמש מלטפת וממגוון חידושים באתר. המסלולים הרחבים שלו, העיירה הידידותית והמדריכים המקצועיים הופכים את פאסו טונלה לאתר קלאסי לגולשים מתחילים, מתקדמים ולמשפחות. פתיחת האתר: פאסו טונלה פתח את שעריו ב-25.11 סקירת שלג: נכון לשבוע שעבר, השלג נערם לגובה של 50 ס"מ. מחיר ממוצע לחופשה: החל מ-1,199€ לאדם
2 צפייה בגלריה
סלה רונדה
סלה רונדה
לא חוזרים על אותו מסלול. סלה רונדה
(צילום: עדן רם, עבור SkiDeal)

סלה רונדה, איטליה

אתר הסקי האיטלקי הוא שילוב מושלם של נופים עוצרי נשימה, מרחב גלישה עצום, עיירות קסומות וקולינריה משגעת כמו שרק האיטלקים יכולים לספק. הסקיפס המורחב יציע לגולשים 1,200 ק"מ של מסלולים לכל הרמות ויבטיח שגם בחופשה של שבוע תוכלו לגלוש בלי סוף ולא לחזור על אותו המסלול פעמיים. פתיחת האתר: סלה רונדה פתח את שעריו ב-3.12 סקירת שלג: נכון לשבוע שעבר, השלג נערם לגובה של 21 ס"מ. מחיר ממוצע לחופשה: החל מ-1,249€ לאדם.

אבוריאז, צרפת

באבוריאז, העיירה הציורית שאוסרת על כניסת מכוניות ומבטיחה גישת סקי אין/אאוט מכל פינה, כבר מרגישים את החגיגיות באוויר. מאות גולשים נהרו השבוע ליהנות מאחד המרחבים הגדולים בעולם, המציע 650 ק"מ של מסלולים, 5 סנופארקים ו-196 מעליות. באתר הצרפתי הקסום הזה כל אחד יכול למצוא את עצמו, בטח אם הוא מחפש אקסטרים. פתיחת האתר: אבוריאז נפתח לגולשים ב-26.11 סקירת שלג: נכון לשבוע שעבר, השלג נערם לגובה של 40 ס"מ. מחיר ממוצע לחופשה: החל מ-1,399€ לאדם.

צרמט, שווייץ

אתר הסקי הנוצץ של שווייץ שמציע 313 ק"מ של מסלולים בסקי פס המורחב, מתכסה בימים האחרונים בכמויות אדירות של שלג וכבר נפתח באופן רשמי. אם אתם מתכננים להתנסות בגלישה לראשונה, כדאי שתתחילו מאתר אחר, כי צרמט הוא אתר אקסטרימי ומסחרר שמתאים בעיקר למי שכבר צברו ניסיון על השלג. פתיחת האתר: צרמט פתח את שעריו ב-3.12 סקירת שלג: נכון לשבוע שעבר, השלג נערם לגובה של 110 ס"מ. מחיר ממוצע לחופשה: החל מ-1,499€ לאדם.
בשיתוף SkiDeal