בשיתוף פיתוח מזרח ירושלים
חגי תשרי הם תקופה נהדרת לבילויים משפחתיים רגע לפני שהחורף מתחיל. כדי להמשיך מסורת של אלפי שנים, מומלץ לנצל את סוכות, כדי לעלות לעיר הבירה ירושלים וליהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות: מתחם נינג'ה לכל המשפחה, צילומים עם חיות (כמעט) אמיתות, סדנאות איכותיות, הצגות וסיורים במימון משרד ירושלים ומסורת ישראל ובהפקת פמ"י (החברה לפיתוח מזרח ירושלים). האירועים פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום או בתשלום סמלי.
אז מה מחכה לכם בעיר העתיקה בירושלים בסוכות? קבלו את הרשימה המלאה

חיות, חוויות ונינג'ה - מגוון פעילויות וסדנאות מקצועיות

בימים ג'-ה', 3-5 באוקטובר, יח'-כ' בתשרי, ייערכו מגוון אירועים בשעות אחה"צ במתחם שבין השער החדש לרחבת הדקלים, גן הפנינים בירושלים.
3 צפייה בגלריה
סנפלינג על החומות
סנפלינג על החומות
סנפלינג על החומות
(צילום: באדיבות פיתוח מזרח ירושלים )
במתחם יתקיימו מספר סדנאות איכותיות: סדנת חוטי תיל (לגילאי 6 ומעלה), הכוללת יצירת צורות של חיות לבחירתכם בטכניקה ייחודית של כיפוף חוט ברזל, סדנת ויטראז' (גילאי 5 ומעלה) הכוללת הדבקת אבני זכוכית צבעונית על עץ שבסופה מקבלים תוצר מרהיב ואמנותי, סדנת הכנת בובות (5 ומעלה) המציעה יצירה של חיות מיוחדות מחומרים יומיומיים, סדנת איפור (3 ומעלה) המזמינה אתכם להוסיף צבע לחגיגה ולהתאפר בדמות החיה האהובה עליכם, סדנת תיפוף (3 ומעלה) על דליים עם כל השירים האהובים, ופעילות הפרחת בועות לכל המשפחה, עם שפע אלמנטים מיוחדים.
הפעילות ללא תשלום

הצגות איכותיות לילדים

מתחם הפעילויות יארח במהלך ימי החג הצגות מיוחדות ומהנות: 'גומות החן של זהר', הצגה מלאת קסמים והפתעות על פי רב המכר של מאיר שלו על זהר שרוצה גומות חן יותר מכל דבר אחר, וההצגה 'כפתור ופרח' המספרת על גמדית יער שרוצה להשתתף בחגיגות 'חג הסיפור' ביער, ונתקלת בבעיות בדרך.
הפעילות ללא תשלום

להצטלם עם חיות (כמעט) אמיתיות וללמוד עליהן

עמדות צילום הסלפי של המתחם כוללות חיות כמעט אמיתיות בגודל הטבעי שלהן. מאחורי החיות יעמדו רקעי טבע מרהיבים וגם תצוגה מרתקת של מידע על כל חיה וחיה. רוצים סלפי עם אריה, פיל או ג'ירפה? זו ההזדמנות שלכם.
הפעילות ללא תשלום.

מתחם נינג'ה למבוגרים ולילדים

אוהבים לשלב ספורט ואתגרים? מכורים לאקשן משפחתי? המתחם הזה בדיוק בשבילכם. בואו למתחם הנינג'ה הכולל מסלולים לקטנים וגדולים. המתחם כולל אומגה, רשת עכביש עם צלחות דריכה, מעבר חביות, גשר המטבעות, טיפוס יתדות, קורת אקסטרים והמכשול המטורף הקיר!
שימו לב: יש להצטייד בנעליים סגורות. מחיר כניסה: 10 ₪. הכניסה מגיל 9
למידע נוסף על הפעילויות כנסו כאן
3 צפייה בגלריה
פסטיבל נינגה וחוויות בסוכות למרגלות החומות.
פסטיבל נינגה וחוויות בסוכות למרגלות החומות.
פסטיבל נינגה וחוויות בסוכות למרגלות החומות.
(צילום: גורה ברגר)
סוכות בטיילת חומות העיר העתיקה – סנפלינג על החומה או סיור מתחת לאדמה
טיילת החומות מציעה פעילויות מיוחדות לחג: בתור התחלה, תוכלו לצאת לסיור מודרך על החומות וחיזיון במערת צדקיהו – מגג העולם ועד לבטן האדמה. הסיור (עלות של 45 ₪ לילד ו-55 ₪ למבוגר) יוצא משער יפו בכל שעה, והוא צפוי להפגיש אתכם עם ירושלים החדשה מראש טיילת החומות ועד למערת צדקיהו, בה צופים בחזיון אור קולי מרהיב המוקרן על קירות המערה.
חוויית סנפלינג מחומות העיר העתיקה (לגילאי 9 ומעלה) היא חוויה בלתי נשכחת. עלות הפעילות 40 ₪ והיא כוללת כניסה לטיילת. אל תשכחו להזמין מראש באתר ולהגיע עם נעליים סגורות!
לבסוף, תוכלו לצאת לסיור עצמאי בטיילת החומות, בעלות של 10 ₪ בלבד, ולהרגיש את התפר שבין העיר החדשה לעיר העתיקה – מצד אחד מגדל דוד והרובע הארמני, ומצד שני תחנת הרוח של מונטיפיורי ושכונת ימין משה. נוף מרהיב של ירושלים ממעלה החומה.
3 צפייה בגלריה
מהמראות שאפשר לפגוש רק בירושלים
מהמראות שאפשר לפגוש רק בירושלים
מהמראות שאפשר לפגוש רק בירושלים
(צילום: יעל הרמן)
למידע נוסף על הפעילויות כנסו כאן
בשיתוף פיתוח מזרח ירושלים