בשיתוף אקספלורר
חופשת פסח תתחיל השנה כבר בסוף חודש מרץ, ומי מכם המעוניינים לבלות אותה בחו"ל - עכשיו זה הזמן בו עליכם למהר ולרכוש את כרטיסי הטיסה שלכם. כאמור, כשמדובר בתקופות מבוקשות לחופשה, אם ממתינים זמן רב מדי עד לביצוע ההזמנה - עלולים להיתקל במחירי טיסות יקרים והזויים פי כמה מאלו שמוצעים עכשיו. לפניכם שש אופציות לטיסות במחירים נוחים ליעדים שונים באירופה - מקפריסין ועד ללונדון. כעת, נותר לכם רק לבחור באיזו מדינה תרצו לצאת לחופשי (לפחות למשך כמה ימים).

לרנקה I קפריסין ב-153$

בפסח, הים התיכון עדיין קריר למדי, ולכן ההמלצה שלנו היא לשכור ג'יפ או לצאת אל הטבע והכפרים בהרי הטרודוס. שם, תוכלו ליהנות מיערות ירוקים ומפריחת האביב, בינות לבתי האבן ההיסטוריים שבכפרים.
8 צפייה בגלריה
לרנקה קפריסין
לרנקה קפריסין
יעד מוצלח לטיולים: לרנקה
(צילום: shutterstock)
מה מצאנו: טיסה ישירה ללרנקה עם חברת אגיאן היוונית במחיר של 153$ (כולל טרולי).
מתי: בין התאריכים 06.04.20-10.04.20

וינה I אוסטריה ב-171$

אוסטריה היא אחת המדינות הכי מתאימות באירופה לטיול עם ילדים, וגם אחת היפות בהן, בעיקר בזכות רכס האלפים המרשים. וינה הבירה מציעה שלל מוזיאונים, פארקים ומסעדות עם תפריט הכולל שניצל ושטרודל תפוחים.
8 צפייה בגלריה
וינה
וינה
מוזיאונים ושטרודל תפוחים: וינה
(צילום: ליאור קורן)
מצד אחד, העיר נמצאת לא רחוק מסלובקיה היפה, אבל אם תעדיפו לנסוע דווקא מערבה - תוכלו להגיע לאיזור האגמים של אוסטריה, וליהנות מאגם האלשטאט הציורי, ממכרות המלח ומהעיר זלצבורג, הידועה גם בזכות העובדה ששימשה כעיר מגוריו של מוצרט.
מה מצאנו: טיסה לווינה עם חברת וויז אייר במחיר של 171$ (כולל תיק גב בלבד).
מתי: בין התאריכים 06.04.20-11.04.20

סופיה I בולגריה ב-203$

בסופיה אפשר לבלות בין יום ליומיים (ולא לשכוח לטעום בורקס בולגרי), ואת הימים הבאים אפשר להעביר בטיולים בסביבה בין הנופים היפים והכפרים האותנטיים. והשוס - הכל במחירים זולים בהחלט. אזור נוסף ששווה ביקור הוא ויטושה, רכס הרים הנמצא בפאתי בירת בולגריה והאתר הקרוב ביותר לטיולים רגליים, טיפוס הרים וסקי.
8 צפייה בגלריה
חופשה בזול: סופיה
חופשה בזול: סופיה
חופשה בזול: סופיה
מה מצאנו: טיסה במחיר של 203$, בהלוך עם חברת וויז אייר (כולל תיק גב) ובחזור עם ריינאייר (תיק גב).
מתי: בין התאריכים 06.04.20-12.04.20

בריסל I בלגיה ב-232$

בריסל, משמשת נקודת יציאה לטיולים במקומות יפהפיים, בהן העיר ברוג' הנחשבת לבירת האוהבים של בלגיה בזכות הסמטאות ותעלות המים הרומנטיות המקשטות אותה, בריכת הברבורים היפה וחנויות השוקולד הנמצאות בכל פינה.
8 צפייה בגלריה
בירת בלגיה המסקרנת
בירת בלגיה המסקרנת
בירת בלגיה המסקרנת
(צילום: shutterstock)
בבלגיה, יש גם כמה פארקי שעשועים מוצלחים מאוד: לדוגמה, פארק השעשועים הוותיק "בלוורד" (Bellewaerde) הפועל משנת 1954, ונמצא בצד המערבי של המדינה. הפארק הוותיק, קרוי על שם טירה מפורסמת ושוכן בתוך גנים מטופחים להפליא. הוא מציע אטרקציות כמו רכבת הבומרנג הראשונה באירופה, מגדל ה"נשר הצורח" שיפיל אתכם מגובה של עשרות מטרים, מתקן ה-Topple Tower שמושיב 40 איש על גונדולה סיבובית ועולה לגובה של 18 מטרים כשהוא נע קדימה ואחורה ומסלול האבובים Bengal River - שייקח אתכם בין זרמים ומפלים שוצפים, במסלול של 451 מטרים. הפארק נחשב לפופולרי במיוחד, ומדי שנה מבקרים בו קרוב למיליון איש.
מה מצאנו: טיסה במחיר של 232$ לבריסל, בהלוך עם חברת ריינאייר (כולל תיק גב בלבד) ובחזור טיסה עם טראנסאוויה (כולל טרולי סטנדרטי).
מתי: בין התאריכים 06.04.20-12.04.20

אמסטרדם I הולנד ב-243$

אמסטרדם והולנד בכללה, זוכות לרייטינג גבוה בקרב משפחות ולא סתם; הן מציעות שפע של אטרקציות ונקודות עניין לכל המשפחה. את "אפטלינג" – אחד מהפארקים היפים בהולנד רבים מכירים, כמו גם את "חיטהורן" – כפר התעלות הציורי - אבל יש בעיר התיירותית אטרקציות נוספות ופחות מוכרות, שלא כדאי לפספס.
8 צפייה בגלריה
כיפית ופופולרית: אמסטרדם
כיפית ופופולרית: אמסטרדם
כיפית ופופולרית: אמסטרדם
(צילום: shutterstock)
מה למשל? המוזיאון הפתוח של הולנד (Nederlands OpenluchtMuseum), שמציג באופן אקטיבי את החיים במדינה כפי שהיו נראים לפני לא מעט שנים: חלל המוזיאון מדמה עיר מהעבר וכולל בתי מגורים, טחנות רוח וחוות עם סוסים ופרות. בנוסף, ממחישים כאן את פעולת אפיית הלחם, שאיבת המים מהבאר ואפילו כיצד עשו כביסה ידנית בעבר. עוד תמצאו שם את מיטב התלבושות המסורתיות של הולנד, חשמליות עתיקות ופרטים נוספים שייקחו אתכם אחורה בזמן.
8 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
מה מצאנו: טיסה לאמסטרדם של חברת טראנסאוויה (כולל טרולי) במחיר של 243$ בלבד.
מתי: בין התאריכים 31.03.20-06.04.20

לונדון I אנגליה ב-303$

מה אפשר לעשות בלונדון עם הילדים? לא מעט. על כך תוכלו לקרוא כאן .
8 צפייה בגלריה
סמטת Burlington
סמטת Burlington
תמיד יש מה לעשות שם: סמטת Burlington, לונדון
(צילום: Depositphotos)
מה מצאנו: טיסה של וויז אייר (כולל תיק גב בלבד) במחיר של 303$.
מתי: בין התאריכים 04.04.20-11.04.20
אופציה נוספת: אם תעדיפו לטוס עם איזיג'ט באותם התאריכים - המחיר יעלה מעט ל-335$ (כולל טרולי סטנדרטי).