בשיתוף SkiDeal
לגודאורי, אתר הסקי הגיאורגי, יש לא מעט יתרונות להתגאות בהם. למשל, העובדה שהוא נמצא במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל וכשעתיים נסיעה משדה התעופה ועד לאתר עצמו. בנוסף, הוא נישא לגובה של 3,276 מטר ובכך בעצם גבוה יותר מוואל טורנס. לא מספיק? בגודאורי תמצאו מסלולים ואופפיסטים שמתאימים לכל סוגי הגולשים, הגילים והרמות, וגם המלונות היוקרתיים מנצנצים פה מכל פינה. והעלויות? אם חשבתם שבנסקו זולה - רק חכו שתגיעו לכאן.

העיירה: כמו אתר בוטיק

העיירה גודאורי שוכנת בלב רכס הרי הקווקז בגובה 2,000 מטר. מצד אחד היא מערבית, מודרנית ועירונית, אבל מהצד השני היא מייצרת תחושה אינטימית שמרגישה כמעט כמו אתר בוטיק. ברוב המוחלט של המלונות בעיירה תמצאו גישת סקי אין/אאוט ישירה, ממש מפתח המלון, מה שהופך את חוויית הגלישה לנוחה ומזמינה הרבה יותר. והמלונות עצמם? מרשימים ומעוצבים בדרגת מחירים משתנה.
3 צפייה בגלריה
גודאורי, גיאורגיה
גודאורי, גיאורגיה
בוטיקי ומוקפד. העיירה גודאורי, גיאורגיה
(צילום: עדן רם)

מרחב הגלישה: רחב ומתוחזק

אומנם גודאורי הוא לא אתר עם מאות קילומטרים של מסלולים מחוברים, אבל 70 הק"מ במרחב הגלישה שלו רחבים, ארוכים ומתוחזקים באופן שוטף. כל החבילה הזאת מייצרת תחושה של גלישה באתר צרפתי ותיק. עיקר המסלולים במרחב ידידותיים לגולשים בינוניים ומתחילים, אבל גם הגולשים הוותיקים ייהנו מסנופארק עם קיקרים, מקפצות, ריילים ובוקסים לרמות שונות.
3 צפייה בגלריה
גודאורי, גיאורגיה
גודאורי, גיאורגיה
מושלם לאופפיסטים. מרחב הגלישה בגודאורי, גיאורגיה
(צילום: עדן רם)
אבל מי שבאמת ייהנו מהמרחב הזה הם חובבי הפרירייד. גודאורי הוא מלך האופפיסטים. הם נמצאים בכל פינה, השלג בהם עמוק ומשובח והתנאים מאתגרים. כדי להצליח ליהנות מהחוויה ולחזור ממנה בבטחה, מומלץ לצאת לגלישת האופפיסטים עם מדריך מקומי שיעזור לכם לבחור את המיקומים הכי טובים ובטוחים.

תשתיות: קפיצה משמעותית

בשנים האחרונות עשה האתר קפיצה בכל הקשור בתשתיות. לצד תחזוקה מושקעת ושוטפת, הוקמה מערכת מעליות חדשה של החברות המובילות בעולם (דופלמאייר ופומה), שמבטלות כמעט לחלוטין את התורים והופכות את חוויית הגלישה לחלקה וזורמת יותר ולעמוסה הרבה פחות. את הזינוק ברמת התשתיות אפשר לראות בכל פינה באתר עצמו ובעיירה, מה שמוסיף לתחושת הערך שהכסף שלכם קונה בחופשה מהסוג הזה.

מלונות: סטנדרט מרשים

רוב המלונות בגודאורי חודשו או נפתחו בשנים האחרונות. כולם מציעים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בפינוק, בעיצוב המרשים, בקולינריה מפתיעה - עם הרבה מעבר לחצ'אפורי, ובעיקר במחירים מאוד משתלמים. רגע לפני שאתם נכנסים לבחור לכם את המלון האידיאלי - הנה כמה המלצות שוות למלונות שלא יאכזבו אתכם:
3 צפייה בגלריה
גודאורי, גיאורגיה
גודאורי, גיאורגיה
מלון לודג'. גודאורי, גיאורגיה
(צילום: עדן רם)
Gudauri Lodge - מלון 5 כוכבים יוקרתי שכולו סטייל, השקעה בפרטים הקטנים ושירות מושלם. הוא ממוקם ממש על המסלולים, בגישת סקי אין/אאוט ישירה. המלון מציע דלפק קבלה זמין 24 שעות ביממה, אזור שולחנות פוקר, בר אפר'ה סקי חיצוני, טרסת שמש, חדר סיגרים, חנות יין ועוד. הספא במלון כולל: מקלחות קרח, בריכת שחייה, פינות מרגוע, סאונה וחדרי אדים, ג'קוזי ענק תחת כיפת השמיים ומגוון עיסויים וטיפולים.
Gudauri Hotel Loft - מלון ברמת ארבעה כוכבים. היתרון הכי בולט של המלון נמצא דווקא על הגג, שם תחכה לכם בריכת שחייה ענקית המשקיפה על העיירה. גם מלון לופט כמו רוב המלונות האחרים בעיירה נהנה מגישת סקי אין/אאוט מושלמת, והעיצוב מודרני, צבעוני ומעניין, בקווים נקיים ובאווירה חדשנית.

בשיתוף SkiDeal