בשיתוף SkiDeal
אתם יכולים להפסיק לצבוט את עצמכם, זה באמת קורה: התקופה הארוכה שהבעירה בכולנו געגועים לשלג ולאדרנלין נחתמה בשבוע שעבר, כשהאתר הצרפתי ואל טורנס פתח באופן רשמי את עונת הגלישה וקיבל אליו אלפי גולשים נרגשים בחיבוק מושלג וגם בזיקוקים. בין הגולשים הנרגשים נחתו גם הנציגים הישראלים באתר, ויצאו לשמוע מהגולשים, המדריכים המקומיים ובעלי העסקים - איך זה מרגיש לחזור לשלג ולמה אפשר לצפות העונה.
ואל טורנס, אתר הסקי שמתגאה במרחב גלישה הכולל 600 ק"מ של מסלולים מחוברים ומתפאר בסצנת אפר'ה סקי סוערת וצבעונית - חזר לחיים בשבוע שעבר. המסלולים שוב התכסו גולשים, המוזיקה שוב הדהדה מהברים והמועדונים, היין החם נשפך כמו מים וכולם חזרו לנשום סופסוף אוויר פסגות. את השפעות הקורונה כמעט ולא מרגישים כאן. הפעילות רובה מאז ומתמיד התקיימה בחוץ, המסלולים רחבים מספיק כדי לא לחוות צפיפות, המלונות מקפידים על ניקיון וחיטוי ורק במקומות הסגורים קיימת חובת עטיית מסכה.
2 צפייה בגלריה
ואל טורנס לפני עידן הקורונה
ואל טורנס לפני עידן הקורונה
ואל טורנס לפני עידן הקורונה
(באדיבות סקידיל)
בסוף השבוע החולף, ימים ספורים אחרי חגיגות פתיחת העונה בוואל טורנס, הצטרף להתרגשות החזרה אל השלג גם פאסו טונלה האיטלקי. פאסו נחשב לאחד האתרים הכי ידידותיים למשפחות. מרחב הגלישה שלו משלב אתגרים לצד מסלולים רחבים וידידותיים ללמידה ותרגול. העיירה אינטימית ומתרכזת ברחוב אחד מרכזי שבו הכול קורה והאטרקציות מתאימות לכל הגילאים. פאסו טונלה פתח את האתר לגולשים ב-27.11.21 עם מינימום מגבלות שמתמקדות בעיקר בעטיית מסכה במקומות סגורים.
2 צפייה בגלריה
פאסו טונלה
פאסו טונלה
ידידותי למשפחות. פאסו טונלה
(צילום: עדן רם)

ומה עם יתר האתרים?

  • סלה רונדה האיטלקי ייפתח ב-4.12 ויזמין את הגולשים ליהנות מנוף עוצר נשימה שמביא מבקרים רבים להכתיר אותו כ-"אתר הסקי היפה בעולם".
  • אלפ דואז – אחד האתרים הגבוהים והמבוקשים בצרפת יניע את המעליות ב-4.12.21 וייקח את הגולשים עד לגובה של 3,300 מטר.
  • גודאורי - אתר גיאורגי קטן אבל מבטיח שמתפאר במסלולים ארוכים ורחבים ובסצנת בילויים אינסופית במחירים משתלמים במיוחד. שערי האתר צפויים להיפתח ב-4.12.21.
  • גם אתרי הסקי האוסטרים צפויים להיפתח בהתרגשות גדולה, רק שכרגע המדינה נמצאת בסגר כללי עד אמצע דצמבר. התקווה היא שהסגר יעזור לאוסטרים להשתלט על מצב התחלואה ולפתוח את אתרי הסקי בהקדם האפשרי.
בשיתוף SkiDeal