עקב התפשטות נגיף הקורונה: חברת טיסות הלואו קוסט ריינאייר, ביטלה אמש (ה') את כל טיסותיה לישראל עד ה-31 במאי, בכל הקווים. הטיסות יתחדשו ביוני. החברה הודיעה ללקוחות שהם זכאים לקבל החזר כספי מלא.
מבדיקה באתר החברה עולה כי ניתן עדיין להזמין טיסות בודדות בשבוע הבא (מרץ) ליעדים כמו וילנה ואתונה, אך אין אפשרות להזמין טיסות לסוף מרץ ולחודשים אפריל ומאי.
1 צפייה בגלריה
ריינאייר
ריינאייר
מטוס של חברת ריינאייר
(צילום: דני שדה)
מדובר בצעד מרחיק לכת, שכן עד כה רוב חברות התעופה ביטלו את טיסותיהן לישראל בחודש מרץ בלבד, בעוד שריינאייר מבטלת את הטיסות כשלושה חודשים קדימה.
אתמול, הודיעה החברה שתבטל באופן זמני את טיסותיה מישראל לגרמניה ולצרפת, עקב התפשטות נגיף הקורונה. פורסם שההחלטה תחול על טיסות בתאריכים שבין ה-15 במרץ ועד ה-8 באפריל, אך כעת נראה שמשך הביטול הוארך. בשבוע שעבר הפסיקה החברה את טיסותיה מישראל לאיטליה.
ליאור קורן, מנכ"ל אתר אקספלורר טיסות, אמר ל-ynet כי "ריינאייר שלחה לנו עדכון על מאות ביטולים ללקוחות שלנו, אנחנו רואים שזו חברת הלואו קוסט הראשונה שהחליטה על מדיניות ביטול גורפת לחודשים הבאים, כך שהלקוחות לא נשארים עם אי ודאות. כעת אנחנו עסוקים בטיפול בכל מאות ההזמנות האלו".
בתוך כך, חברת איזיג'ט הודיעה שתפטור את לקוחותיה מדמי שינוי עבור טיסה שהוזמנה, החל מהבוקר (ו'). יניב לניס, הבעלים והמנכ"ל של חברת "טיסות סודיות", מסר ל-ynet כי "ניתן לשנות תאריכים או יעד ללא דמי שינוי, אם כי יש לשלם את הפרש התעריפים, אם ישנו כזה".
לניס אף ביקש להוסיף כי "נכון לעכשיו הטיסות טרם בוטלו, ואנחנו ממליצים לאלו המבקשים לקבל את כספם בחזרה לגלות סבלנות עד שהטיסות יבוטלו באופן רשמי על ידי חברת התעופה".