אורח שנפש בסוף השבוע במלון לאונרדו קלאב טבריה ניסה להתריע בפני ההנהלה על צפיפות יתר בחדר האוכל, אך זכה ליחס מזלזל ואף לאיומים מרומזים בשיימינג. גם לאחר שהזעיק את המשטרה הבעיה לא נפתרה.
"באתי לארוחת הערב ביום שישי ופשוט חשכו עיניי", סיפר ניר נבו בשיחה עם אולפן ynet. "היה עומס מטורף בחדר האוכל. לטענת מנהל מזון ומשקאות היו כמה שבתות חתן, וכל אחת מהן בהשתתפות של 70 אנשים מאותה משפחה גרעינית. זה הדליק לי נורה אדומה, ביקשתי שיטפלו בזה, שיסדרו טיפה את חדר האוכל, אבל אף אחד לא התייחס וזלזלו בי".
נבו סיפור כי הזעיק את המשטרה למקום: "הגיע שוטר שאמר שיש עומס, אבל אין לו מה לעשות ושאם אני רוצה אני אביא את משרד הבריאות".
4 צפייה בגלריה
צפיפות במלון לאונרדו קלאב טבריה
צפיפות במלון לאונרדו קלאב טבריה
חדר האוכל הצפוף במלון
(צילום: ניר נבו)
4 צפייה בגלריה
צפיפות במלון לאונרדו קלאב טבריה
צפיפות במלון לאונרדו קלאב טבריה
אי שמירת מרחק גם בלובי
(צילום: ניר נבו)
אך הסיפור לא מסתיים כאן. למחרת דיבר נבו עם סמנכ"ל המלון שהחל להשתלח בו. "הוא אמר לי שהוא יעיף אותי מהמלון אם אמשיך לעשות כזה רעש על הקורונה, ושנראה לו שאני עושה פה בלגן", סיפר נבו. "אמרתי לו שסבא שלי נפטר לפני שבועיים מהמחלה הזאת ושהנושא הזה נורא כואב לי ורגיש לי מאוד".
לאחר שראה שהוא לא זוכה למענה ראוי נבו פרסם פוסט בפייסבוק עם תמונות שמתעדות את הצפיפות במלון. "ואז קרה הדבר הכי נורא", סיפר. "הסמנכ"ל צילם אותי עם כוס קולה ביד ועם מסכה ואיים להעלות את התמונה לפייסבוק אם לא אמחק את הפוסט. המנכ"ל כתב לי הודעה: 'אני רואה שאתה אוכל, נהנה. החיים הטובים'. זו בריונות רשת. הייתי פשוט בהלם. זו הזיה מוחלטת".
4 צפייה בגלריה
צילום מסך של הטלפון של ניר נבו
צילום מסך של הטלפון של ניר נבו
קטע מהשיחה שבה המנכ"ל הציג לנבו צילום שלו
4 צפייה בגלריה
צילום מסך של הטלפון של ניר נבו
צילום מסך של הטלפון של ניר נבו
תגובת המנכ"ל
מה עשית עם זה? "אני כבר לא יודע איך להגיב לזה. הייתי בהלם שמנכ"ל של מלון ברשת כל כך גדולה וכל כך טובה כמו פתאל מתנהג ככה. זה פשוט אכזב אותי בצורה בלתי רגילה".
מה הצעדים הבאים שלך? "אני כרגע מחכה עד סוף היום שהרשת או מישהו מטעמה יפנה אליי, ידבר איתי לפחות. אם אראה שזה לא קורה אעביר את זה הלאה לגורמים הרלוונטיים".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בעקבות הדיווח שהתקבל במשטרה הוזעקו למקום שוטרים שפגשו במודיע וניגשו לחדר האוכל. באותה עת אמנם לא הבחינו השוטרים בהפרה של תנאי התו הסגול, אולם במטרה לברר את שאירע קודם להגעתם, זומן מנכ"ל המלון לבירור בתחנת המשטרה. נמשיך לפעול יחד עם הרשויות השונות לאכיפת החוק למען בריאות הציבור".
ממלון לאונרדו קלאב טבריה נמסר בתגובה: "אנו מבינים את האחריות המוטלת על כתפנו ומקפידים לפעול על פי התו הסגול. מדובר בכמה שבתות חתן, בהן השתתפו משפחות גרעיניות ולכל אחת הוקצה אולם. למקום הגיעה משטרה שבדקה ואישרה את האירועים".