רשת המלונות הצרפתית ACCOR ואחת הרשתות הגדולות בעולם, שמפעילה את מותג המלונות - ibis ואת מלון היוקרה בנתניה DAVID TOWER, הודיעה היום (ה') כי היא פותחת מחדש את המלונות שלה בישראל.
מלונות "ibis ירושלים" שנפתח ב-2017 ו-"ibis מרכז העיר", שנפתח רק לפני כשנה - נסגרו בחודש מרץ האחרון וכעת הם חוזרים לפעילות.
החל מיום ראשון הקרוב 2.8.20 מזמינים המלונות, החדשים יחסית, את עם ישראל ליהנות מאירוח בהם, "במחיר המתאים לכל כיס החל מ-490 שקלים לחדר זוגי וארוחת בוקר", כך נמסר מהרשת.
בנוסף, מלונות ibis ירושלים, החדשים יחסית, משתתפים בקמפיין - "ירושלים הכי חו"ל בארץ", הכולל הטבה מיוחדת ללנים בירושלים: לילה שני ב-25% הנחה או לילה שלישי ב-50% הנחה. הטבה נוספת ללנים במלונות היא סיור חינם וגם שובר הנחה הניתן למימוש באחד מעשרות המוזיאונים או הפעילויות שיש לעיר ירושלים להציע.
3 צפייה בגלריה
(חוזרים לפעילות: מלון ibis מרכז ירושלים)
המלון השלישי של הרשת DAVID TOWER השייך לסדרת היוקרה MGALLERY של סופיטל (SOFITEL), הודיע גם הוא כי ייפתח ב-2.8.20.
לרשת הבינלאומית מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים.

"המלונות בארץ, כמו גם ברחבי העולם, מקפידים על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. נקיון החדרים מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר בימי קורונה. בנוסף לניקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עוברים החדרים, חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית", נמסר מהרשת.
"בין היתר מקפידים על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, שלטים, מתגים של תאורה, של מזגן ועוד".
במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלונות פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה. המלונות הגדילו את תדירות הניקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי, מעליות, ידיות דלתות, שירותים ציבוריים וכו’.

מלון ibis ירושלים מרכז העיר שנפתח לפני ב-2017, מכיל 124 חדרי אירוח מאובזרים ומשתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). אטום לרעש ועל פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים.

3 צפייה בגלריה
מלון איביס סטיילס, ירושלים
מלון איביס סטיילס, ירושלים
מלון איביס סטיילס, ירושלים
(צילום: אלי מנדלבאום)
מלון ibis Styles שהוקם לפני כשנה בירושלים, שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. כאשר בקומה ה–8 של המלון האורחים יכולים לסעוד את ארוחת הבוקר שלהם בהתאם להנחיות התו הסגול עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.
המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון.
3 צפייה בגלריה
מלון איביס סטיילס, ירושלים
מלון איביס סטיילס, ירושלים
חדר ארוחת הבוקר במלון איביס סטיילס, ירושלים
(צילום: אלי מנדלבאום)
בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים למשפחות עם ילדים.