יום העצמאות שיחול בשבוע הבא יהיה צמוד לסוף השבוע ויאפשר, למי שירצה ויוכל, לצאת לחופשה ארוכה יחסית. במוקדי ההזמנות של חברות התיירות דיווחו על הסתערות של לקוחות. מוקדי הביקוש הם אילת, ים המלח והכינרת, ובשונה ממועדים אחרים, הפעם גם מטס חיל האוויר ומשט חיל הים משחק תפקיד במערכת השיקולים של הלקוחות.
בדקנו מה מציעות החברות השונות. נצא לדרך עם רשת מלונות בראון שיצאה עם מבצע: מזמינים חופשה בין 13 ל-16 באפריל ומקבלים 50 אחוז הנחה על הלילה השני, וילד ראשון חינם בחדר הורים. מלונות הרשת בתל אביב הם לייטהאוס ובראון ביץ' האוס. בירושלים מתפעלת הרשת את מלונות וילה בראון במושבה, בראון JLM ובראון מחנה יהודה.
גם בחברת ארקיע מצאנו חבילה אטרקטיבית למגוון בתי מלון באילת. על הפרק: שני לילות ליום העצמאות בעלות של 1,599 שקלים לזוג, כולל טיסות על בסיס לינה וארוחת בוקר.
חברת אשת טורס משווקת דילים עבור זוגות עם שני ילדים על בסיס לינה וארוחת בוקר בין 15 ל-17 באפריל: המחירים: 3,740 שקלים במלון פאלמס הוטל באילת, 4,330 שקלים בקראון פלאזה ים המלח, 2,570 שקלים בלאונרדו פלאזה בטבריה, 2,540 שקלים בנווה אילן, 2,970 שקלים במלון פרימה תל אביב, ו-2,580 שקלים במלון לגון בנתניה.
8 צפייה בגלריה
תל אביב
תל אביב
המטס כבר בדרך
(צילום: shutterstock)
8 צפייה בגלריה
מלון קראון פלזה ים המלח
מלון קראון פלזה ים המלח
מלון קראון פלזה ים המלח
(צילום: אורי אקרמן)
גם במלונות קראון פלזה יצאו במבצע ליום העצמאות. חופשה של שני לילות לזוג עם שני ילדים על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון קראון פלזה אילת המחודש עולה 3,800 שקלים במקום 4,400 שקלים. במלון קראון פלזה תל אביב, שממנו תוכלו לצפות היטב במטס, תשלמו 2,900 שקלים במקום 3,300 שקלים.
עוד חבילות מעניינות לתאריכים 15 עד 17 באפריל שמצאנו בבדיקה שערכנו: מלון יו בוטיק כינרת: 8,852 שקלים לזוג ושני ילדים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
8 צפייה בגלריה
מלון יו בוטיק כינרת
מלון יו בוטיק כינרת
מלון יו בוטיק כינרת
(צילום: שירי הדר)
שלושה לילות במלון יו ספלאש באילת, של רשת פתאל, יעלו לכם 9,480 שקלים לזוג ושני ילדים על בסיס הכל כלול, בין 14 ל-17 באפריל.
עוברים לדן קיסריה: זוג ושני ילדים שינפשו בין יום רביעי לשישי ישלמו 4,262 שקלים עבור לינה וארוחות בוקר.
8 צפייה בגלריה
ריזורט דן קיסריה המחודש
ריזורט דן קיסריה המחודש
ריזורט דן קיסריה המחודש
(צילום: שירי הדר)
דן אכדיה הרצליה: 2,620 שקלים לשני לילות לזוג פלוס ילד. דיל דומה במלון דן פנורמה עולה 1,604 שקלים ובדן תל אביב המחיר עולה ל-2472 שקלים. בכל הלוקיישנים הללו עובר המטס של חיל האוויר ביום העצמאות.
בדקנו גם מבצעים לעצמאות ברשת ישרוטל וכאן מצאנו שניתנת הנחה של 20 אחוז במלונות הרשת בתל אביב ובהרצליה. לדוגמה, שני לילות במלון רויאל ביץ' תל אביב, בין 15 ל-17 באפריל, עולים 3,420 שקלים לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר. דיל דומה בישרוטל טאואר עולה 2,454 שקלים.
עוד בתל אביב: מלון אורכידאה משווק לילה (בין 14 ל-15 באפריל) במחיר של 1,420 שקלים לזוג וילד בחדר סופיריור על בסיס לינה וארוחת בוקר. גם מכאן תוכלו לצפות היטב במטס.
במלון קרלטון בתל אביב מתגאים בזווית מושלמת למטס. לילה ביום העצמאות עולה לזוג 1,200 שקלים על בסיס לינה וארוחת בוקר, במקום מחיר של 1,600 עד 1,800 בימים רגילים באמצע השבוע. תוספת של שני ילדים בחדר: 400 שקלים.
8 צפייה בגלריה
מלון קרלטון תל אביב
מלון קרלטון תל אביב
מלון קרלטון, תל אביב
(צילום: רונית שוהם)
כמו כן, ברשת ישרוטל עדיין נותרו מקומות במלון ריביירה באילת בין 14 ל-17 באפריל. המחיר: 2,999 שקלים על בסיס לינה בלבד.
מלון קדם בטירת הכרמל, הממוקם בין מורדותיו המזרחיים של יערות הכרמל, מציע ליום העצמאות "חגיגה ישראלית". במסגרת האירוח יזכו אורחי המלון בערב יום העצמאות לערב זמר עברי, ולמחרת טיול מודרך בחיק הטבע, וחגיגת עצמאות ברוח החג, פיקניק בליווי "על האש", בצהרי היום.
8 צפייה בגלריה
מלון קדם
מלון קדם
מלון קדם
(צילום: אסף רוזן)
מחיר ללילה לזוג: החל מ-1,200 שקלים על בסיס לינה וארוחת בוקר, או החל מ- 1400 שקלים עבור חצי פנסיון.
מלון הבוטיק NEA בשבי ציון ליד נהריה שבגליל המערבי מציע דיל ליום רביעי במחיר של החל מ-1,300 שקלים ללילה לזוג ושני ילדים, על בסיס לינה וארוחת בוקר. אם תגיעו להתארח ביום חמישי תשלמו 2,100 שקלים ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
8 צפייה בגלריה
מלון NEA
מלון NEA
מלון NEA
(צילום: אורי אקרמן)
מעדיפים לבלות באזור ירושלים? מלון הרברט סמואל ירושלים מציע דיל עצמאות בלילה שבין 14 ל-15 באפריל. זוג וילד בחדר דלקס ישלמו בתאריך זה 1,305 שקלים עבור לילה וארוחת בוקר.

ההתנפלות על הצימרים נמשכת

אתר הנופש "צימר לנד" מדווח על תפוסה כמעט מלאה במתחמי הנופש ומציע חבילות נופש ליום העצמאות למהירי החלטה. בין החבילות שעדין מוצעות באתרים של צימר לנד, וילה לנד ו-irooms מצאנו את אלומות יוסף במושב גורן, מתחם נופש יוקרתי בגליל המערבי, שמציע סוויטה זוגית עם בריכה פרטית במחיר של 1,800 שקלים ללילה לזוג.
תמורת 900 שקלים ללילה תוכלו להתארח אצל קלודין בקתות יוקרה במושב חזון. המתחם כולל שלושה צימרים מפוארים עם סאונה פרטית וג'קוזי זרמים, בריכת שחייה ושלל פינוקים.
עוד על הפרק: סוויטות מול הים במושב מנות באזור נהריה. תמורת 800 שקלים ללילה תוכלו להתארח בסוויטה שממוקמת בקצה המושב מול רכס הרים ירוק והים התיכון.
אם אתם חבורה גדולה של עד 14 נפשות תוכלו תמורת 5,000 שקלים ללילה להתארח באחוזת הצוק במרומים בכפר שמאי סמוך לצפת. מדובר בווילה שכוללת 4 חדרי אירוח, חלל עיצובי, בריכת שחיה, ג'קוזי ספא זרמים חמים ומקורה ועוד. החצר פונה אל נוף של הר החרמון, הכינרת וצפת.
8 צפייה בגלריה
קלודין בקתות יוקרה
קלודין בקתות יוקרה
קלודין בקתות יוקרה
(צילום באדיבות צימר לנד)
אילנה אלוני, מנכ"לית קבוצת ALLOVE, המפעילה את אתרי הנופש וילה לנד וצימר לנד, אמרה בשיחה עם ynet: "אנחנו עדים מזה תקופה לעלייה חדה בביקושים לצימרים, לווילות יוקרה ולמתחמי נופש ישראליים, עלייה שהחלה עת חזר הענף לשגרה לפני פסח".

לא לשכוח: בדיקות קורונה מהירות לילדים

שירלי כהן-עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס, אמרה כי "השילוב של סוף שבוע עם יום העצמאות יצר ביקושים גבוהים מאוד לחופשה בישראל. למי שעדיין לא הזמין את חופשת יום העצמאות כדאי לבדוק מלונות בירושלים, בטבריה, בגליל המערבי ובמישור החוף, שבהם המחירים נמוכים משמעותית לעומת אילת וים המלח".
ענת אהרון, מנהלת חטיבת שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל, אמרה ל-ynet כי "היציאה מהסגר והצמידות של יום העצמאות לסוף השבוע הביאו לביקושים גבוהים מהרגיל והתפוסות בהתאם. כמו כן, מערך הבדיקות המהירות שהרשת העמידה לנוחיות אורחיה באילת, בים המלח ובטבריה, הוא נדבך נוסף שמגביר את הביקוש ונותרנו עם מקומות אחרונים בכלל אזורי הארץ".
אסף בן דב, סמנכ"ל שיווק מלונות אפריקה ישראל, הוסיף: "יום העצמאות השנה מתקיים בערב יום רביעי-חמישי ולאחריו סוף שבוע. הדבר מאפשר לאנשים רבים יכולת לנפוש באופן ארוך יותר ולהזמין חופשה בעלת מספר לילות רב יותר. ישנם ביקושים גבוהים עבור שבוע יום העצמאות והמלונות בתפוסות שבין 70 ל-90 אחוזים, תלוי במלון. הרכב החדרים הינו מגוון וכולל זוגות לצד משפחות שהחליטו לחגוג את חג הפסח בבית ואת יום העצמאות בחופשה משפחתית במחירים נמוכים יותר".
החל מהיום בבוקר ניתן לבצע בדיקות קורונה לא רק דרך קופות החולים, אלא גם בעמדות בידוק מהירות ליד בתי מלון בטבריה, ובימים הקרובים גם בים ובאילת. מדובר בבידקות מסוג "סופיה" שהתשובה בהן ניתנת תוך כ-15 דקות. עלות בדיקה: 25 שקלים באילת, 50 שקלים בטבריה ו-60 שקלים בים המלח. נזכיר כי ילדים אינם מחוסנים ולכן צריכים להציג בדיקת קורונה שלילית במעמד הצ'ק אין בכניסה למלון.