"לבנו נשבר לנוכח כמות המשפחות שאיבדו את מטה לחמם, נשבר לנו הלב מהניתוק המוחלט שנוצר בין מי שמנהיגים את המדינה לאזרחים. אנחנו יודעים שלהורים שאיבדו הכל ולילדים שלהם הקיץ הזה יהיה עצוב, ובעיקר בין קירות הבית, כי חופשה ולו הקצרה ביותר היא מותרות על. לכן החלטנו אלי ואני לפתוח את לבנו ואת מתחם האירוח שלנו עבור שלוש משפחות שאינן יכולות לצאת עם הילדים לחופש. נזמין אותם להתארח אצלנו ללא עלות בכלל, בחודש אוגוסט ללילה בבקתה מהממת אצלנו".
כך כתבה לפני כמה ימים אביגיל הראל חיוט בעמוד הפייסבוק של "עלי גליל - בקתות עץ ביער". בשיחה עם אולפן ynet היא סיפרה על התחושות שהובילו אותה לתרום באופן כה מרגש. "בתוך עמי אני חיה", סיפרה הראל חיוט, "אני רואה מה עובר על אנשים, כמה קשה להם, עסקים נסגרים ונפתחים, המון ילדים תקועים בבית. נפלנו בצד הטוב של הקורונה, הצימרים באמת עובדים, והחלטנו בעלי ואני שבמקום למלא עד הסוף הכל בעצמנו, נתרום למשפחות עם ילדים שנפגעו בקורונה. שיבואו, שייצאו קצת מהבית לחופשה וישכחו את הצרות".
2 צפייה בגלריה
פוסט
פוסט
הפוסט שפרסמה אביגיל
2 צפייה בגלריה
אביגיל ואלי חיוט
אביגיל ואלי חיוט
אביגיל יחד עם בן זוגה אלי חיוט
-הזמנת בפוסט שלוש משפחות, כמה פנו אלייך? קיבלנו 4,000 פניות, דרך הוואטסאפ, המסנג'ר, והטלפון שלי שקרס באיזשהו שלב. הוספנו והזמנו בסוף חמש משפחות. שמחה של ילדים זה משהו שמאוד חשוב לי.
-איך מחליטים למי מגיע יותר? "עברנו על כל כך הרבה סיפורים קורעי לב, חשבתי שאני עושה משהו טוב, האמת היא שכל השבת ישבתי וקראתי סיפורים שהכאיבו לי בלב. בסופו של דבר בחרנו את המשפחות שהסיפור שלהם מאוד נגע לנו, והילדים לא יכולות לצאת לשום מקום, וגם משפחות שיכולות להתאים בגודל שלהן לצימר שלנו. השיחות האלה היו כל כך מרגשות ושמעתי את צרחות השמחה של הילדים, וזה שווה לי יותר מכל כסף שאני אעשה בקיץ, באמת, אני מתרגשת רק מלחשוב על זה, כמה שמחה זה הביא לילדים".
אביגיל ביקשה לשלוח מסר לעמיתיה בתחום התיירות: "אני פונה לכל בעלי הצימרים, לכל מי שיש לו צימר בארץ, אתם עובדים, ואנחנו מלאים ובאמת קיבלנו ברכה ואחרי הסגר נפתחנו, בבקשה תרימו את הכפפה. תתרמו מה שאתם יכולים, לילה, שני לילות, לא משנה. אנחנו כעם ישראל ידועים באהבה, בחמלה ובאחדות".