רשת מלונות ישרוטל תפתח 10 מלונות חדשים בישראל עד שנת 2025. בכך תגדיל ישרוטל את מספר מלונותיה בארץ מ-20 ל-30. פריסת המלונות החדשים תהיה בתל אביב, בירושלים, בים המלח ובשדה בוקר. במהלך השנים הקרובות הרשת תפתח בתל אביב מלון עירוני במתחם דיזנגוף 99. מדובר במלון שיוקם בהשקעה של 150 מיליון שקלים בבנין לשימור. במלון יהיו 150 חדרי וסוויטות והוא ישלב בין החדש והישן בעיר וגם יעניק ביטוי למשמעות ההיסטורית של הבניין בתרבות הקולנוע הישראלית.
6 צפייה בגלריה
הדמיה של מלון הבוטיק דיזנגוף 99
הדמיה של מלון הבוטיק דיזנגוף 99
הדמיה של מלון הבוטיק דיזנגוף 99

6 צפייה בגלריה
דיזנגוף 99 תל אביב
דיזנגוף 99 תל אביב
דיזנגוף 99 תל אביב, היום
(צילום: דני שדה)
בנוסף יקום מלון בבנין השקם הישן בשדרות ירושלים ביפו (131 חדרים), מלון במגדל לאון בטיילת תל אביב (250 חדרים) שיהיה בו גם מרכז כנסים לאלף איש, מלון בצפון הירקון היכן ששכנה מסעדת "תל אביב הקטנה", ומלון בוטיק בפינת הרחובות אחד העם ונחלת בנימין עם 88 חדרים. למלונות אלה יתווספו מלון שהרשת מקימה בכיכר ציון בירושלים, מלון הסוויטות "בראשית ים המלח" שיהיה על שפת המים מול מלון ישרוטל ים המלח ויהיו בו 47 סוויטות ומלון קדמא בשדה בוקר. מלון זה יהיה המלון הראשון בניהולה של הרשת בשדה בוקר ומוקם קרוב לצריף בן גוריון על דרך הבשמים. המלון צפוי להפתח בשנה הבאה ויהיו בו 163 חדרים וסוויטות ברמה של 4 כוכבים, במרכזו נווה מדבר עם בריכה חיצונית מוקפת צמחייה, ספא, חמאם טורקיה רחב ידיים ומרכז כנסים ואירועים. בימים אלה נמשך השפוץ, שלא לומר הקמה מחדש, של מלון מצפה הימים בצפון הארץ. עלות השפוץ כ-60 מיליון שקלים והיא כוללת תוספת של חדרים וסוויטה נשיאותית בבנין נפרד. המסעדה במלון תהפוך למסעדה כשרה.
6 צפייה בגלריה
הדמיה של מלון ישרוטל ים המלח
הדמיה של מלון ישרוטל ים המלח
הדמיה של מלון ישרוטל ים המלח

6 צפייה בגלריה
הדמיה מלון קדמא בשדה בוקר
הדמיה מלון קדמא בשדה בוקר
הדמיה של מלון קדמא בשדה בוקר

6 צפייה בגלריה
הדמיה מלון קדמא בשדה בוקר
הדמיה מלון קדמא בשדה בוקר
כך ייראה חדר במלון קדמא בשדה בוקר
מנכ"ל הרשת ליאור רביב כינס הבוקר (יום א') מסיבת עיתונאים ובמהלכה אמר: "אנחנו מאמינים בתל אביב בשל השילוב בין התיירות העסקית ותיירי הנופש. ת"א נחשבת למותג חזק בתיירות הבינלאומית". בישרוטל מעוניינים להגדיל את היצע החדרים בתל אביב ל-1,500. "בניגוד לתל אביב", הוסיף רביב, "מלונות ברחבי הארץ חייבים להיות מלונות כשרים. זאת משום שהם מסתמכים על קבוצות כולל קבוצות של צה"ל והמשטרה ומקומות עבודה. אני לא רואה את הכשרות כמגבלת. יש מסעדה מחוץ למלון והיא תהיה לא כשרה ותעבוד גם בשישי בערב ותיתן פתרון למי שרוצה לשתות קפה הפוך בשבת בבוקר. לעומת זאת, בתל אביב הנושא שונה לגמרי. המלונות נסמכים על תיירות עסקית ותיירים שאינם יהודים ולכן הכשרות היא לא חלק ממה שהם מחפשים במלון".
6 צפייה בגלריה
שדה דב בתל אביב במבט מלמעלה
שדה דב בתל אביב במבט מלמעלה
שדה דב ממעוף הציפור. "מישהו פה השתגע"
(צילום: איתי בלומנטל)
ישרוטל סיימה את שנת 2018 עם הכנסות של 1.44 מיליארד שקלים ורווח נקי של 164 מיליון שקלים. בשנה החולפת השקיעה הרשת 113 מיליון שקלים בשיפוץ בתי המלון הקיימים ותמשיך גם בשנים הקרובות להשקיע מאות מיליוני שקלים בשיפוצים והקמה של בתי מלון. המטרה: הגדלת מספר חדרי המלון של הרשת מ-4,222 ל-5,700, כמו גם הגדלת מספר העובדים מ-5,200 ל-6,800. מנכ"ל ישרוטל התייחס בסקירתו גם לסגירת שדה דב הצפויה בעוד שלושה חודשים ואמר כי מדוסר בטירוף. "מישהו פה השתגע לגמרי", אמר רביב. "רשות שדות התעופה יודעת שנתב"ג לא יכול להכיל את התנועה הפנים-ארצית לאילת. בקיץ הם העבירו טיסות בינלאומיות מנתב"ג לשדה דב. יש פתרון שלפיו אפשר לבנות גם יחידות דיור וגם להשאיר את השדה הקיים. בכל מקרה לא תהיה בנייה בשטח שיתפנה בעשור הקרוב. אני מבין שיש תסבוכת משפטית בכל הנושא הזה, אבל אפשר בינתיים להשאיר את השדה שיפעל כי סגירתו תחסל את כל התעבורה הפנים-ארצית ותפגע קשה בעיר אילת".