איך הייתם מגיבים אם הייתם נאלצים להישאר במטוס סגור מלא נוסעים במשך כעשר שעות? מדובר בסיטואציה לא נעימה במיוחד, על אחת כמה וכמה בעידן הקורונה, בו רובנו מנסים להימנע משהות במקומות סגורים עם אנשים נוספים.
בסוכנות הידיעות רויטרס, פורסם אתמול (ב') כי נוסעי טיסת TG664 של "תאי איירוויס" - חברת התעופה הלאומית של תאילנד - שיצאה ביום שישי האחרון מבנגקוק לשדה התעופה פודונג בשנגחאי שבסין, התבקשו להמתין במטוס הסגור במשך כעשר שעות בשל בדיקות נגיף הקורונה שנערכו בשדה.
2 צפייה בגלריה
הנוסעת הסינית מתפרעת במטוס
הנוסעת הסינית מתפרעת במטוס
הנוסעת הסינית מתפרעת במטוס
(צילום: רויטרס)
הסיטואציה הלא פשוטה הפכה למבהילה אפילו יותר, לאחר שנוסעת סינית ששהתה במטוס התקשתה לקבל את הידיעה על העיכוב ביציאה מהמטוס. הנוסעת, שדרשה מהצוות האווירי שיפתחו את הדלתות וסורבה, לא הסתפקה בעימות המילולי ו"התעטשה על הצוות בכוונה", כך לפי דברי נוסעים ששהו באותה עת במטוס.
לדברי אותם נוסעים המומים, אותה נוסעת החלה לנופף בידיה ולהתעטש במכוון, כאמור, על חברי הצוות. לאחר זמן מה בו המשיכה להשתולל, אחד מהדיילים החליט לפעול ואחז אותה מסביב לצווארה על מנת לרסנה. בהמשך, הדיילים אף נאלצו לאזוק את הנוסעת שלא הפסיקה להתפרע.
2 צפייה בגלריה
(צילום: רויטרס)
מחברת התעופה נמסר שהיא מאשרת את האירוע החמור, ואף מטילה על הנוסעת את מלוא האחריות על האירוע החמור.
"'תאי איירוויס' מודעים לאירוע שהתרחש בשדה בפודונג. עם זאת, אין לנו את היכולת לפתוח את דלתות המטוס עד שנקבל אישור מהגורמים האחראיים בשדה התעופה. מסיבה זו, המטוס חיכה עם נוסעיו עד שהגורמים הרשמיים הגיעו ועשו זאת".


דובר החברה אף הוסיף כי "הנוסעת הסינית כעסה על כך שהיא כלואה במטוס, לאחר שנרגעה הסברנו לה את הסיטואציה ולבסוף היא החליטה לשבת במקומה ולהמתין לבדיקה שלה".