2 צפייה בגלריה
מגזין "אמריקן וויי" (American Way) של חברת אמריקן איירליינס
מגזין "אמריקן וויי" (American Way) של חברת אמריקן איירליינס
מגזינים של "אמריקן וויי" (American Way) מהשנה האחרונה
זה היה כנראה קורה בכל מקרה, אך מגפת הקורונה האיצה את התהליך. לאחר יותר מחצי מאה שבה "אמריקן וויי" (American Way), מגזין הטיסה של חברת אמריקן איירליינס, היה מונח בכיסי המושבים במטוסים ממתין לנוסעים שיקראו בו בזמן הטיסה, הודיעה חברת התעופה האמריקנית כי היא מפסיקה את פרסמו.
דובר של חברת התעופה הודיע שאמריקן תוציא את המגזין המודפס ואת הגרסה האינטרנטית שלו לגמלאות בסוף החודש. בחברה ציינו שמדובר במגזין הוותיק ביותר שפורסם ברציפות בתעשיית התעופה. הוא יצא לראשונה ב-1966, תחילה במהדורה שנתית בלבד, אך לאחר מכן התגבר קצב הפרסום לפעם ברבעון ולבסוף בכל חודש.
במגזין פורסמו כתבות שעסקו בחברת התעופה, ביעדים שאליהם היא טסה ובמבחר של נושאי לייף סטייל שונים. עם השנים חברות תעופה אחרות הלכו בעקבות אמריקן איירליינס ופרסמו מגזינים משלהם.
2 צפייה בגלריה
מטוס בואינג 787-9 של אמריקן איירליינס
מטוס בואינג 787-9 של אמריקן איירליינס
מטוס בואינג 787-9 של אמריקן איירליינס
(צילום: shutterstock)
מגפת הקורונה זירזה את סוף דרכם של מגזיני הטיסה. חברות התעופה הורידו אותם מהמטוסים כדי למנוע מנוסעים לגעת בדפים שזמן קצר לפני כן אדם אחר נגע בהם. חברות דלתא איירליינס וסאות'ווסט איירליינס הפסיקו לפרסם את המגזינים שלהם, וגם בריטיש איירווייז הפסיקה להדפיס את מגזין High Life, אך משאירה בינתיים בחיים את הגרסה האינטרנטית.
פרט לקורונה, גם התפתחות הטכנולוגיה לא סייעה למוסד המגזינים, כאשר נוסעים רבים מעדיפים כיום לצורך תוכן מהטלפון, המחשב הנייד, הטאבלט או מערכות הבידור השונות שקיימות במטוסים. אמריקן הודיעה כי תספק לנוסעים יותר תוכן מהסוג שהם רוצים והדגישה כי תפחית פסולת נייר ומשקל לא נחוץ במטוסיה.