5 צפייה בגלריה
פארק מים ברודוס, יוון
פארק מים ברודוס, יוון
פארק מים ברודוס, יוון
(צילום: shutterstock)
פסח ויום העצמאות מאחורינו וכעת אנחנו עם הפנים קדימה אל חג השבועות שיחול השנה ב-16 במאי, יום ראשון. במוקדי ההזמנות מדווחים על הסתערות של לקוחות שמבקשים לחבר את חופשת החג לסוף השבוע שצמוד אליה, וכבר כעת קשה להשיג חדרים בבתי המלון ובצימרים בישראל.
באווירת החג, שמכונה גם חג המים, משפחות רבות בוחרות להזמין חופשה באחד מהיעדים בחו"ל שמקבלים בהם ישראלים כאשר המגמה הבולטת היא למצוא מלון שיש בו גם פארק מים. מדובר ביעדים כגון יון, קפריסין, בטומי שבגאורגיה, בולגריה, אנטליה (טורקיה), דובאי ואבו דאבי.
אז כמה עולה לנפוש בשבועות בחו"ל? נתחיל את הבדיקה שלנו עם קפריסין. ישראייר משווקת חבילה של שלושה לילות במלון Adams Beach Hotel (5 כוכבים) באיה נאפה על בסיס חצי פנסיון במחיר של החל מ-397 דולרים לאדם בהרכב של זוג ושני ילדים בחדר. כלומר, 1,588 דולרים למשפחה.
המחירים בדוגמה זו, ובשאר הדוגמאות בהמשך הכתבה, כוללים טיסות, העברות ולינה.
בארקיע מצאנו חבילה של שלושה לילות במלון ברמה של 4 כוכבים בפאפוס על בסיס הכל כלול במחיר של 2,196 דולרים למשפחה.
באמסלם טורס מצאנו חבילה של שלושה לילות לפאפוס בשבועות, בין 14 ל-17 במאי, במלון King Evelthon Beach Hotel and Resort (5 כוכבים) במחיר של 2,796 דולרים למשפחה.
קשרי תעופה משווקת חבילה למלון Akteon Holiday Village (4 כוכבים) בפאפוס, 4 לילות, במחיר של 2,080 דולרים למשפחה.
באיסתא מציעים חבילה של שלושה לילות ב- Aqua Sol Water Park Resort בפאפוס (4 כוכבים) על בסיס הכל כלול במחיר של 1,916 דולרים למשפחה.
בגוליבר משווקים חבילה של שלושה לילות ב-Leonardo Laura Beach & Splash Resort (4 כוכבים) על בסיס הכל כלול במחיר של 2,036 דולרים למשפחה.
בדקה ה-90 משווקים חבילה של ארבעה לילות ב- Louis Phaethon Beach (4 כוכבים), על בסיס הכל כלול, במחיר של 2,784 דולרים.
בשטיח המעופף משווקים חבילה של שלושה לילות במלון Electra Holiday Village (4 כוכבים) באיה נאפה על בסיס הכל כלול במחיר של 1,996 דולרים למשפחה.

שבועות ביוון

ארקיע משווקת חבילה של שלושה לילות בכרתים במלון Gouves Park (4 כוכבים), על בסיס הכול כלול, במחיר של 1,996 דולרים למשפחה.
גם חברת השטיח המעופף משווקת חבילות לאותו מלון במחיר זהה בתאריכים 16 עד 19 במאי.
5 צפייה בגלריה
מלון גובס בכרתים
מלון גובס בכרתים
מלון גובס בכרתים
(צילום באדיבות השטיח המעופף)
בגוליבר מצאנו חבילה של שלושה לילות במלון Stella Palace (5 כוכבים) בכרתים על בסיס הכל כלול במחיר של 2,536 דולרים למשפחה.
באיסתא משווקים חבילות של שלושה לילות ב-The Village Resort and Waterpark ברודוס על בסיס הכל כלול במחיר של 2,416 דולרים למשפחה.
גם אמסלם טורס משווקת חבילה לרודוס. שלושה לילות ב- Amada Colossos Resort על בסיס הכל כלול במחיר של 2,796 דולרים למשפחה.
קווי חופשה מציעים חבילה של ארבעה לילותך במלון ליטוס ביץ' בכרתים (5 כוכבים) על בסיס הכל כלול. המחיר: 3,168 דולרים למשפחה.
אשת טורס משווקת חופשה של ארבעה לילות במלון Atlantica Holiday Village Rhodes ברודוס על בסיס הכל כלול במחיר של 2,516 דולרים למשפחה.
בקשרי תעופה מצאנו חופשה של ארבעה לילות במלון Mitsis Grand Hotel (5 כוכבים) במחיר של 2,080 דולרים למשפחה.
אמסלם טורס משווקת חבילה של שלושה לילות ב-Fodele Beach & Water Park Holiday Resort (5 כוכבים) על בסיס הכל כלול במחיר של 2,916 דולרים למשפחה.
אשת טורס משווקת חבילה של ארבעה לילות במלון MarBella באי קורפו, על בסיס חצי פנסיון, במחיר של 2,596 דולרים למשפחה.

שבועות באיחוד האמירויות

חברת אמסלם טורס משווקת חבילה במחיר אטרקטיבי של ארבעה לילות במיוחד (בשל בלעדיות) חבילה בשבועות 4 לילות בריזורט ב-Yas Island בין 14 ל-18 במאי במחיר של ש,529 דולרים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
5 צפייה בגלריה
יאס איילנד באבו דאבי
יאס איילנד באבו דאבי
יאס איילנד באבו דאבי
(צילום באדיבות אמסלם טורס)
באיסתא מציעים חבילה של ארבעה לילות במלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי (5 כוכבים) במחיר של 4,256 דולרים למשפחה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
בגוליבר מצאנו חבילה של שלושה לילות בדובאי בין 16 ל-19 במאי במלון Habtoor Grand Resort, Autograph Collection (5 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר. המחיר: 2,796 דולרים למשפחה.
באיסתא מצאנו חבילה של ארבעה לילות במלון 5 כוכבים במרכז דובארי על בסיס לינה וארוחת בוקר. המחיר: 2,396 דולרים למשפחה.
בארקיע מציעים חבילה של ארבעה לילות במלון Le Méridien Mina Seyahi Beach Resort & Waterpark (5 כוכבים) בדובאי במחיר של 3,196 דולרים למשפחה.

שבועות בגאורגיה

בישראייר מצאנו חבילה של ארבעה לילות בבטומי במלון Paragraph Resort & Spa Shekvetili, Autograph Collection (5 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר במחיר של 2,569 דולרים.
אשת טורס משווקת חבילה של שלושה לילות באותו מלון במחיר של 2,276 דולרים למשפחה.

שבועות בבולגריה

אשת טורס, מציעה חבילה של ארבעה לילות ב-Wave Resort בבורגס במחיר של 2,169 דולרים למשפחה.
5 צפייה בגלריה
wave resort בורגס
wave resort בורגס
wave resort בורגס
(צילום באדיבות אשת טורס)

שבועות באנטליה, טורקיה

בקווי חופשה מצאנו דיל של ארבעה לילות ב-Eftalia Marin Resort (5 כוכבים) על בסיס הכל כלול במחיר של 2,840 דולרים למשפחה.
קשרי תעופה משווקת חבילה של ארבעה לילות ב-Ramada Resort Side (5 כוכבים) במחיר של 1,936 דולרים למשפחה.
בגוליבר מצאנו חבילה של שלושה לילות במלון Ramada Resort Side (5 כוכבים) על בסיס הכל כלול במחיר של 2.036 דולרים למשפחה.
באשת טורס מצאנו את החבילה הבאה: חמישה לילות במלון קלאב הוטל טוראן פרינס על בסיס הכל כלול במחיר של 1,996 דולרים למשפחה.

"נקודת מפנה מבחינת חזרת הישראלים לחופשות משפחתיות בחו"ל"

ולמי שנשארים בארץ בשבועות, לראשונה גם בישראל יש ריזורט עם פארק מים – יו ספלאש ריזורט מרשת פתאל שוכן בכניסה לאילת ומאפשר לנפוש במלון שכולל פארק מים. עלות חופשה של ארבעה לילות לזוג ושני ילדים בין 13 ל-17 במאי עומדת על 13,212 שקלים (כ-4,030 דולרים). בקשרי תעופה מצאנו חבילה באותם תאריכים במחיר של 12,550 שקלים, ללא טיסות. המשמעות: זול יותר באופן משמעותי לנפוש בריזורט עם פארק מים בחו"ל. נוסיף כי אפשר להיכנס לפארק גם למשך היום מבלי לישון בו בכפוף להרשמה מראש.
5 צפייה בגלריה
מלון יו ספלאש בכניסה לאילת
מלון יו ספלאש בכניסה לאילת
יו ספלאש בכניסה לאילת
(צילום: רשת פתאל)
גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, הזכיר בשיחה עם ynet את חובת הבידוד של ילדים לא מחוסנים לאחר החזרה ארצה, אך הזכיר כי ילדים מחלימים שכבר חלו בקורונה לא מחויבים בבידוד. לדבריו, "יותר ויותר משפחות מזמינות חופשות ליולי-אוגוסט בשל האופטימיות שעד אז ניתן יהיה לחסן ילדים מעל גיל 12".
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל באשת טורס, אמרה ל-ynet כי "החיבור של שבועות עם סוף השבוע הביא לביקושים גבוהים במיוחד, ובארץ רוב המלונות כבר מלאים לחופשת החג. בחו"ל עדיין ניתן למצוא דילים משתלמים, והיעדים שמככבים השנה הם בטומי, רודוס וקורפו ביוון, בורגס ואנטליה".
אילן שלו, סמנכ"ל השיווק של קווי חופשה, מעריך שעל פי קצב ההזמנות של משפחות לשבועות הרי שזו תהיה נקודת מפנה מבחינת חזרת הישראלים לחופשות משפחתיות בחו"ל. לדבריו, "בימים אלו מתקיימים דיונים במשרד הבריאות לבחינת שינוי מתווה החזרה מחו"ל של ילדים לא מחוסנים, כך שאולי לא יצטרכו בידוד ואנחנו מאמינים שבחודש שנותר עד חג השבועות יהיו חדשות חיוביות בנושא, מה שיסיר חסם זה. אנחנו כבר עכשיו יודעים לומר, לפי ההתעניינות במוקד ההזמנות, כי כדאי להזדרז לשריין חופשה בשבועות בחו"ל, לנוכח מספר הטיסות המאושר שאינו בלתי מוגבל ולנוכח התפוסה שתהיה בחדרי המלון המבוקשים ביעדים הקרובים – כרתים, רודוס, פאפוס ואנטליה".
אסף דניאל, מנכ"ל הדקה ה-90, הוסיף וסיפר: "החל מאתמול תגברנו באופן דרמטי את מוקד ההזמנות שלנו עם סוכנים מקצועיים שעוברים כל בוקר תדריך מסודר לגבי המדיניות כניסה לכל יעד, ומלווים כל לקוח באופן אישי בתהליך ההזמנה ובחירת חופשה מובטחת.
טלי נוי סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת איסתא הוסיפה: "החל מאמצע מאי יוון תזמין את התיירים הישראלים ליהנות בה. לכל המודאגים, יוון תפתח את האטרקציות, המסעדות ובתי המלון ולמעשה התייר הישראלי יוכל לשוב וליהנות. לכן, אין ספק שזו הזדמנות פז להזמין כעת חבילות נופש ליוון, שבועות נופל בדיוק בטיימינג הנכון. המחירים כעת זולים ואטרקטיביים".