1 צפייה בגלריה
Sea View Resort ko chang
Sea View Resort ko chang
אתר הנופש Sea View Resort
(צילום מתוך: seaviewkohchang.com)
אם אתם מתכננים לנפוש בעתיד בתאילנד, הסיפור הבא יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שתפרסמו ברשת ביקורות שליליות על בתי המלון ואתרי הנופש שתבקרו בהם. משטרת האי קו צ'אנג עצרה לכמה ימים ימים אזרח אמריקני שמתגורר בתאילנד בגין הכפשה של מלון Sea View Resort שבו התארח בתחילת 2020.
ההכפשה לכאורה, שאסורה על פי החוק בתאילנד, התרחשה כשווסלי ברנס פרסם ביקורות שליליות באתר טריפ אדוויזר ובאתרים נוספים. הוא טען, בין היתר, שהצוות היה לא ידידותי והתנהג כאילו הוא לא מעוניין לראות איש.
"אף אחד לא חייך", כתב האמריקני בביקורת. "מנהל המסעדה היה מאוד גס רוח ומלא בעצמו. הוא מצ'כיה. יש מלונות אחרים עם צוות ידידותי יותר. הימנעו מהמקום הזה כאילו זה היה וירוס הקורונה!".
אחת מהביקורת שכתב ברנס, והתלונה שהוגשה נגדו:
ב-BBC דווח כי הסכסוך בין הנופש להנהלת המלון פרץ ככל הנראה לאחר שברנס הביא בקבוק אלכהול למסעדת המלון וסירב לשלם דמי חליצה. בהצהרה שפרסם המלון נכתב כי הוא גרם למהומה.
לאחר הנופש הוא החל לפרסם ביקורות שליליות על המקום. בתגובה שכתב בחודש יוני באתר טריפ אדוויזר הוא האשים את המלון בהתנהלות שמזכירה "עבדות מודרנית". פוסט זה נמחק מהאתר.
"בחרנו להגיש תלונה כדי להרתיע", נמסר מהמלון. "אנחנו מבינים שהוא המשיך לכתוב ביקורות שליליות שבוע אחר שבוע". הנהלת המלון טוענת גם כי ניסתה ליצור קשר עם ברנס לפני שהגישה נגדו תלונה.
במלון הודו כי מדובר בצעד קיצוני אך הדגישו כי האורח התעלם מכל ניסיון ליצור עימו קשר ובמקום זאת המשיך לפרסם בהתמדה ביקורות שלילות ולא נכונות.
בעקבות התלוננה הוא נעצר לכמה ימים ושוחרר בערבות. על פי החוקים למניעת הכפשה בתאילנד הוא עשוי להיכלא לשנתיים ולהיקנס בסכום של עד 6,300 דולרים.