1 צפייה בגלריה
מלון רוזוולט ניו אורלינס
מלון רוזוולט ניו אורלינס
מלון רוזוולט ניו אורלינס
(צילום: Facebook / The Roosevelt New Orleans, a Waldorf Astoria Hotel)
מלון רוזוולט בניו אורלינס מציע לאורחים שביקרו בעבר במלון, וגנבו משם חפצים שונים, להשיב אותם מבלי שיישאלו שאלות או יועמדו לדין. במסגרת מבצע החזרת הציוד הכריזה הנהלת מלון היוקרה כי האורח שישיב את הפריט הכי מדהים ושערורייתי יזכה ללון שבעה לילות בסוויטה הנשיאותית, לסעוד בארוחות שיכין עבורו השף הראשי של המלון ולקבל טיפולי ספא. השווי הכולל של הפרס עומד על 15 אלף דולר.
המבצע, שהוא למעשה קמפיין שיווקי, נערך כדי לחגוג יום הולדת 125 למלון. התחרות פתוחה למחזירי ציוד עד לחודש יולי, אז תתקיים בלובי המלון תצוגה של כל החפצים שהוחזרו בתקווה כי ניתן יהיה לספר באמצעותם חלקים מההיסטוריה של הבניין. ב"דיילי מייל" הבריטי דווח כי עד כה התקבלו במלון חפצים שונים ומעניינים, כגון צלחת ממסעדת החדר הכחול, חשבוניות משנות ה-40, תפריטים וגלויות.

תמונה של המלון מאמצע המאה הקודמת
מנהל המלון אמר לכתב העת האמריקני "קונדה נאסט טראבלר": "אנחנו נקבל כל פריט מכל תקופת זמן מההיסטוריה של המלון. אנחנו רוצים לחגוג את כל העבר. נשיב, למי שיצר, את החפצים לאחר שנציג אותם בלובי ונערוך טקס. המבצע מאפשר לנו ללכוד מחדש קצת היסטוריה וליהנות תוך כדי שאנחנו עושים זאת. כל שבוע אנחנו מקבלים חזרה כמה פריטים ואנחנו מצפים שהקצב יתגבר לקראת יולי". יש ברשותכם חפצים שקשורים למלון? ניתן להשיבם באמצעות הדואר או פשוט להשאיר אותם בדלפק הקבלה. בהצלחה.