אור אלזם מאשדוד בסך הכל רצתה לנפוש עם סבה וסבתה במלון קלאב הוטל באילת, אך הקורונה רדפה אחריהם גם לשם. "אמרו לנו שכרגע אין לנו מה לדאוג וכל עוד נשמור על עצמנו הכל יהיה בסדר", סיפרה בשיחה עם אולפן ynet. "אמרו שמדובר בעובדים שלא עבדו בימים האחרונים".
משרד הבריאות הודיע אתמול כי 10 מעובדי המלון אובחנו כחולי קורונה. ההודעה נמסרה לאחר שבשבוע שעבר אובחנו שני עובדים הודים כחולי קורונה. במוצאי שבת נבדקו 13 עובדים שהיו עמם במגע. מתוכם שמונה אובחנו כחולים ונשלחו לבידוד במלון באשקלון. נכון לאתמול אובחנו באילת 27 חולים, 23 מהם החלימו. בין שישי לראשון לא אובחן אף חולה בעיר.
-מכל המקומות העולם לשם לקחת איתך את סבתא וסבתא? "כן, בחירה לא כזאת...".
-את מוטרדת? מפחדת? "האמת שכן, אני לחוצה במקרים האלה, אבל אנחנו ממש נזהרים, אנחנו ממש שומרים על עצמנו פה. התחלנו כבר להכין תיקים, אבל סבתא שלי ירדה למטה והרגיעו אותה. זה כאילו שאנחנו בורחים מהקורונה והיא באה אחרינו".

2 צפייה בגלריה
אור אלזן עם סבה וסבתה בקלאב הוטל
אור אלזן עם סבה וסבתה בקלאב הוטל
אור אלזם עם סבה וסבתה בקלאב הוטל
2 צפייה בגלריה
קלאב הוטל באילת
קלאב הוטל באילת
קלאב הוטל באילת
(צילום: מאיר אוחיון)


-כמה זמן אתם מתכננים להישאר שם? "יש לנו בעיקרון עד יום רביעי, אבל אנחנו מוכנים לכל מה שיכול להתרחש וברגע שיגידו לנו אנחנו נעזוב ישר, אם צריך".
יו"ר קלאב הוטל רוני פיבקו התראיין גם הוא לאולפן, ואמר: "אם כבר להיות במלון בתקופת הקורונה, זה להיות בקלאב הוטל. הסיבה היא שבקלאב הוטל השטחים והבריכות הם בגדלים עצומים – 2 וחצי קילומטרים של בריכות ו-17 דונם מסביב לבריכות, כך שהבידוד מתאפשר, יש לנו סוויטות שאפשר לאכול בהן, לא פתחנו את חדר האוכל, היינו פתוחים כל התקופה, אבל את חדר האוכל לא פתחנו כי לא רצינו צפיפות".
-אתם יודעים עם מי העובדים שנדבקו באו במגע? "העובדים עבדו בניקיון חדרים אחרי שהאורחים עוזבים. הם עבדו לפי כל כללי ה'תו הסגול' ואנחנו עושים גם מעבר לזה ומחטאים כל חדר אחרי שגומרים לנקות אותו. העובד ההודי, מיד לאחר שנדבק, הוצא מהמלון עם יתר חבריו לבידוד, לאחר מכן הם הועברו לבית חולים לבדיקות ובבדיקות חלק מהם יצאו חיוביים והועברו מיידית לאשקלון. המטה לביטחון לאומי עשה תחקיר ואמר שפעלנו מעל ומעבר.
-אפשר לקבל החזר כספי? "בהחלט ניתן החזר למי שלא ירגיש בנוח, אנחנו לא כופים על אף אחד ליהנות, מי שלא מרגיש בנוח בהחלט נחזיר לו את יתרת הכסף שמגיעה לו".