הכי מוגנים שאפשר: שני נוסעים בטיסה פנימית באוסטרליה מסידני להימלטון איילנד עטפו את כל גופם בניילון עקב חשש מנגיף הקורונה.
נוסעת שהייתה בטיסה פרסמה בטוויטר סרטון קצרצר של השניים כשהם עטופים בניילון, על ידיהם כפפות ועל פניהם מסכות. "כעת מאחוריי במטוס. כשאתה סופר-פוחד מנגיף הקורונה", היא כתבה.
הסרטון כצפוי הפך לוויראלי ואף פורסם ב"דיילי מייל" ב"פוקס ניוז" ובאתרים נוספים בעולם. התגובות לציוץ היו חצויות.
"הוא יצחק אחרון עוד כמה חודשים", כתב אחד המגיבים, "כשהוא יהיה היחיד שהריאות שלו עדיין יתפקדו טוב מספיק כדי לצחוק".

"מגיב אחר התלוצץ וכתב: "הפלסטיק הזה בטח רועש", ואחר תהה: "למה הם לא פשוט מתים מחנק?". תגובה נוספת הזכירה: "האם לא אמרו לכולנו כשהיינו ילדים לא לשים שקיות פלסטיק על הראש שלנו?".
והייתה גם מי שהגיבה עם גיף מצחיק של ילד בועה וניבאה: "בקרוב כולנו נהיה ילדי בועה".
מגיב אחר ניסח שאלות חדשות לצוות הדיילים: "אדוני, אפשר להגיש לך משהו? משקה? כרית? וילון אמבטיה?". מגיב אחר התנחם בכל ש"לפחות אם המטוס יתרסק הוא יוכל לצנוח"
עד כה אותרו באוסטרליה 15 נדבקים בנגיף, לכולם היה קשר ישיר לעיר הסינית ווהאן שבה התפרץ הנגיף. 5 מהחולים שנדבקו נמצאים בקווינסלנד, מדינת היעד של הטיסה.
אוסטרליה, כמו מדינות רבות אחרות, אסרה על כניסה של מבקרים ששהו בסין ב-14 הימים האחרונים, ללא קשר ללאום שלהם, פרט לאזרחים אוסטרלים כמובן שמורשים להיכנס למדינה אך מחויבים לשהות בבידוד של 14 ימים.

נציבות הבריאות הלאומית של סין מסרה הלילה כי ביממה האחרונה אותרו 394 מקרים חדשים של הידבקות בנגיף הקורונה - ירידה משמעותית לעומת 1,749 מקרים שאותרו יממה קודם. כמו כן, ביממה האחרונה מתו 114 בני אדם ברחבי המדינה כתוצאה מהנגיף, מרביתם בעיר ווהאן שבמחוז חוביי, מוקד ההתפרצות. בסך הכל נדבקו בנגיף 74,576 בני אדם ברחבי סין, ומניין המתים במדינה עומד על 2,118.
הלילה אירעו מקרי מוות ראשונים של נוסעים מ"ספינת הקורונה". תאגיד השידור היפני דיווח כי שני אזרחי יפן - גבר בן 87 ואישה בת 84 שהיו על הספינה - מתו בבית חולים במדינה, לאחר שאושפזו בשבוע שעבר בבידוד. לפי תאגיד השידור היפני, לשניים היו מחלות רקע קודמות. בכך עלה מניין המתים כתוצאה מהנגיף ביפן לשלושה. מלבדם, 29 מנוסעי הספינה שחלו - במצב קשה.