קשה לדמיין תפאורה מרהיבה יותר להצעת נישואין. זה קרה בשבת בלילה ברקע מטר מטאורים, במייק חנוכוביץ' כרע ברך מול חברתו יובל קרת ושלף טבעת. כפיר ולר, מדריך צילום שהעביר לשניים סדנה מיהר להנציח את הרגע בתמונה שהפכה בימים האחרונים לוויראלית ברשת.
2 צפייה בגלריה
הצעת נישואין מתחת לכיפת השמיים
הצעת נישואין מתחת לכיפת השמיים
הצעת הנישואין המושלמת
(צילום: כפיר ולר, רודפי הכוכבים)
"אנחנו לא מעכלים", סיפרה יובל בריאיון לאולפן ynet. "אנחנו מסתכלים ברשתות ולא מאמינים איך זה תפס ככה תאוצה, מייק לא חשב שזה יהיה ככה, הצלם לא חשב שזה יהיה ככה, אנחנו ממש מופתעים".
הצעת הנישואין הייתה בחניות הלילה חאן בארות במכתש רמון במהלך מטר המטאורים שהוציא אלפים ישראלים מכל רחבי הארץ לנגב לצפות בשמיים.
2 צפייה בגלריה
הצעת נישואין מתחת לכוכבים
הצעת נישואין מתחת לכוכבים
תמונה נוספת מהלילה הבלתי נשכח
(צילום באדיבות יובל קרת)
"הוא סיפר לי שאנחנו יוצאים לראות כוכבים לכבוד יום האהבה, כי לא עשינו שום דבר ביום האהבה בגלל תקופת המבחנים", סיפרה יובל שלומדת הנדסה ביו-רפואית באוניברסיטת תל אביב. "הוא אמר לי להתלבש הכי פשוט כי יש הליכה. פגשנו מדריך שעשה לנו סדנת צילומי כוכבים בלילה. עשינו צילומי לילה והוא הסביר על הכוכבים והגלקסיה. היה ערב קסום בלי קשר וטיילנו במכתש".
בשלב מסוים המדריך קרא למייק "תן בראש", והוא כרע ברך והציע נישואין. "הופתעתי", סיפרה יובל. "אמרתי כן. אחרי זה המדריך הלך ונשארנו יחד לראות כוכבים ולשתות יין".
יובל ומייק, שנמצאים בזוגיות כבר שש שנים, הכירו בצבא כששירתו בבסיס סמוך לאילת. "הכרנו במדבר והוא בחר לסגור מעגל", סיפרה יובל.