3 צפייה בגלריה
המלון בדובאי
המלון בדובאי
הקרב על כיס הנוסע הישראלי נמשך: גם אשת טורס ואל על מצטרפות
(צילום: shutterstock)
אשת טורס מודיעה היום (ה') על תחילת הפעילות התיירותית בדובאי עם הפעלת טיסה יומית בשיתוף פעולה עם חברת אל על. הקו יחל לפעול ב-6.12.20.לאורך עונת החורף והאביב, תשווק אשת טורס טיסות ישירות, חבילות נופש, טיולים מאורגנים וחבילות פתוחות לדובאי.
אשת טורס תציע למכירה טיסות צ'רטר (שכר) ישירות כאשר המחיר הראשוני הוא מחיר השקה ויחל מ-333 דולר עבור טיסה הלוך חזור. הטיסות יצאו מישראל מדי יום, למעט שבת, בשעה 12:00 ויחזרו בשעה 20:00. הטיסות יתקיימו במטוס מסוג בואינג 737 של אל על בשירות מלא הכולל ארוחות, כבודה (מזוודה וטרולי למטוס). בדומה לכל הטיסות המתוכננות מישראל לדובאי, גם טיסות אשת טורס יצאו בכפוף לאישור מנהל התעופה.

ובכך מצטרפות אשת טורס ואל על למספר הולך וגדל של חברות תעופה (איתיחאד, אמירייטס, פליי דובאי, ישראייר וארקיע) וסוכנויות נסיעות (ספיריט, קבוצת אמסלם טורס, פגסוס, השטיח המעופף ו-GROO) אשר מציעות לקחת את הישראלים אל היעד החדש והכה מבוקש.
אשת טורס תציע בנוסף לטיסות הצ'רטר, גם חבילות נופש הכוללות טיסות ולינה במלון Grand Plaza Mövenpick ברמת חמישה כוכבים במחיר 499 דולר לאדם בחדר זוגי.
3 צפייה בגלריה
מלון גרנד פלאזה מובנפיק בדובאי
מלון גרנד פלאזה מובנפיק בדובאי
מלון גרנד פלאזה מובנפיק בדובאי
(אתר המלון)
בנוסף לטיסות וחבילות הנופש, אשת טורס תפעיל טיולים מאורגנים, הכוללים טיול באתרי החובה בנסיכויות: בורג' ח'ליפה, ספארי ג'יפים, הגן המופלא ושווקים מוסרתיים. טיול לחמישה ימים מלאים בהדרכת מדריך ישראלי. מחיר הטיול יכלול את כל אלו וטיסות, תחבורה, מלון ברמת חמישה כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר ויעלה 899 דולר. הטיול בהתאם לכללי התו הסגול - האוטובוסים יעברו חיטוי מדי לילה ותותקן עמדת חיטוי באוטובוס.
3 צפייה בגלריה
דובאי
דובאי
לא רק טיסות וחבילות נופש - גם טיול מאורגן עם מדריך ישראלי
(צילום: Shutterstock)
חידוש נוסף הוא שירות SAFE TRAVEL שאשת טורס מציעה בעלות של 25 דולר, המאפשר לבטל את הטיסה או חבילת הנופש עד 48 שעות לפני ההמראה.
כמו כן אשת טורס תציע ללקוחות המעוניינים להרכיב את החבילה בעצמם (חבילות פתוחות), לעשות זאת באתר אשת טורס ולבחור טיסות ומלונות ממגוון עצום בתהליך מהיר, יעיל ופשוט.

"בעניין הוויזות - אין סיבה שתהיה אפליה בין חברות תעופה זרות וישראליות"

"אנו גאים להשיק מגוון רחב של אפשרויות לתייר הישראלי בדובאי, וכבר עם תחילת המכירות אנחנו חווים ביקושים גבוהים לחבילות נופש וטיולים מאורגנים. לראשונה, ישראלים יוכלו ליהנות מחופשת קיץ באמצע החורף במרחק שלוש שעות טיסה בלבד, ואנחנו בטוחים שדובאי תהפוך ליעד המבוקש ביותר של העונה", אמרה שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית השיווק והמכירות באשת טורס.
בנוגע לעיכוב באשרות הכניסה, הוסיפה כהן עורקבי: "אנחנו מעריכים שעד תחילת הפעילות שלנו נושא אשרות הכניסה יוסדר. אין סיבה שתהיה אפליה בין חברות תעופה זרות וישראליות".

אל על ואיתיחאד חתמו על הסכמי שיתופי פעולה עתידיים

בתוך כך, חברות התעופה איתיחאד מאבו דאבי ואל על הישראלית חתמו על מזכר הבנות לשיתופי פעולה עתידיים.
מזכר ההבנות (MOU - virtual Memorandum of Understanding) אמור לבחון שיתופי פעולה מעמיקים בעתיד, שיכלול בין היתר הסכמה על שירותי קוד משותף בטיסות, תגמול הדדי במסגרת תוכניות "הנוסע המתמיד" ושיתופי פעולה בתחומי המטענים והתחזוקה בנמלי התעופה של נתב"ג ואבו דאבי.
ההסכם בהודעת שתי החברות, שיצאה מאבו דאבי, מאפשר גם פעילות משותפת ברשת הפעילות של החברות ברחבי העולם מעבר לשתי נמלי הבסיס בנתב"ג ואבו דאבי. המזכר גם כולל הסכמה עקרונית על שיתופי פעולה נוספים ועד שימוש במתקני החברות באופן הדדי וכן במכשירי ההכשרה של צוותי האוויר. המזכר נחתם באופן וירטואלי על ידי מנכ"לי שתי חברות התעופה.

אל על חוזרת לניוארק

הודעה נוספת מגיעה מכיוון אל על הבוקר והיא החזרה של החברה לשדה ניוארק. החל מ-1.12.20 תשוב אל על לפעול בנמל התעופה ניוארק (EWR) שבניו ג'רזי בנוסף לטיסות לנמל התעופה קנדי (JFK).
טיסות הלילה של אל על לניוארק וממנו ימריאו בימים ראשון, שלישי וחמישי ויבוצעו במטוסי בואינג 787 ("דרימליינר") של החברה. בטיסות אלו יוצעו שלוש מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים.
בנוסף, החברה מבשרת גם על חזרת הטיסות למוסקבה ולבריסל ועל תחילת פעילות בנמל התעופה החדש של ברלין "ברנדנבורג" (BER)
הפעילות תתחדש בתאריכים הבאים:
החל מ-26.11.20 חידוש פעילות אל על למוסקבה.
החל מ- 6.12.20 חידוש הפעילות לבריסל ותחילת פעילות לנמל התעופה החדש בברלין "ברנדנבורג".
הטיסות לבריסל ולברלין יופעלו בימים ראשון ורביעי (חזרות בימים שני וחמישי). טיסות החברה לבריסל יבוצעו עם עצירת ביניים קצרה בפרנקפורט.
יעדים אלו מצטרפים לפעילות החברה כיום לפריז, לונדון, לוס אנג'לס, מיאמי, פרנקפורט, אמסטרדם, קייב, ציריך ואתונה.