5 צפייה בגלריה
אילת
אילת
אילת, התעוררה לאחרונה לחיים חדשים
(צילום: shutterstock)
כמעט כולנו כבר יודעים איפה נעביר את חופשת הפסח, אבל האם בימים אלו כדאי לנו בכלל לעסוק בשאלה איפה נבלה את החופשה בחודש אוגוסט? נראה שכן. מבדיקה עצמאית שערכנו גילינו כי משפחה עם שני ילדים שתזמין עכשיו חופשה בישראל לקיץ תוכל ליהנות ממחיר שנמוך ב-15%-35% מהמחיר ששילם מי שהזמין בעונת הקיץ עצמה בשנים קודמות. כמו כן, הזמנה חודשים כה רבים לפני לא כוללת תשלום והיא למעשה שריון של המקום, ולכן אין סיכון של הפסד כספי אם הקורונה תשוב ותשבש את החיים בישראל גם עמוק אל תוך הקיץ.
איך בדקנו? השווינו את המחירים של החבילות שעכשיו על המדף לממוצע של המחירים שנגבו בעונות הקיץ הקודמות, סמוך לאוגוסט 2020 ולאוגוסט 2019. נדגיש כי המחירים נכונים לשעת הבדיקה ביום רביעי בבוקר ועשויים להשתנות מעת לעת, אך מכיוון שבדקנו חמישה חודשים קדימה, המטרה הייתה לבדוק מגמה כללית ולא בהכרח מחיר במלון כזה או אחר. נצא לדרך עם רשת פתאל, שמשווקת חבילות חופשה של שלושה לילות לזוג עם שני ילדים. ביו ספלאש ריזורט באילת תשלמו 11,040 שקלים תמורת חופשת הכול כלול לכל המשפחה בין התאריכים 12 עד 15 באוגוסט. חופשה ביו מג'יק פאלאס על בסיס חצי פנסיון עולה 9,090 שקלים אם מזמינים אותה עכשיו.
נעבור לים המלח, תמורת 10,200 שקלים תבטיחו לעצמכם חופשת הכול כלול בקלאב ים המלח. לאונרדו פלאזה ים המלח: 5,850 שקלים לחופשה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
5 צפייה בגלריה
ים המלח מלונות
ים המלח מלונות
המלונות בים המלח
(צילום: shutterstock)
בישרוטל ים המלח תשלמו 4,651 שקלים עבור חופשה בין 1 ל-4 באוגוסט לזוג עם שני ילדים על בסיס לינה וארוחת בוקר. שדרוג לחצי פנסיון ייקר את החבילה ל-5,784 שקלים.
ומה קורה בתל אביב? החל מ-1,580 שקלים ללילה תוכלו לשריין לעצמכם חופשה על בסיס לינה וארוחת בוקר בקראון פלזה.
גם נתניה על מפת התיירות, ותמורת מחיר שמתחיל ב-1,450 שקלים ללילה תוכלו להבטיח לעצמכם חופשה במלון לגון על בסיס לינה וארוחת בוקר.
באתר ההזמנות של אשת טורס מצאנו דיל במלון לאונרדו פלאזה נתניה לשני לילות בסוף השבוע לזוג עם שני ילדים, על בסיס לינה ואורחת בוקר, במחיר של 2,674 שקלים.
5 צפייה בגלריה
קו החוף בנתניה
קו החוף בנתניה
קו החוף בנתניה
(צילום: shutterstock)
נחזור לאילת, שם בשל הביקושים ההפרש במחיר בין הזמנה עכשיו להזמנה במועד מאוחר יותר לקראת הקיץ הוא הקטן ביותר. באתר בליק ניתן להזמין חופשה במלון נפטון מרשת דן בין ה-16 ל-19 באוגוסט במחיר של 5,382 שקלים לכל המשפחה על בסיס חצי פנסיון בחדר סטנדרד. שדרוג לחצי פנסיון מייקר את העסקה ל-6,035 שקלים.
עוד על המדף: חופשה במלון נפטון אילת, מרשת דן, במחיר של 5,382 שקלים לכל המשפחה על בסיס לינה וארוחת בוקר, בין התאריכים 19-16 באוגוסט.
בשטיח המעופף מצאנו גם מגוון חופשות. חופשת הכול כלול של שלושה לילות במלון ישרוטל ספורט קלאב בסוף השבוע שבין ה-12 ל-15 באוגוסט, לדוגמה, תעלה לכם 6,620 שקלים לזוג עם שני ילדים.
באתר של אשת טורס מצאנו חבילת נופש של שלושה לילות בסוף שבוע במלון קיסר אילת לזוג ושני ילדים על בסיס לינה וארוחת בוקר במחיר של 4,399 שקלים.
וכמה דוגמאות מהצפון. נופש בין ה-15 ל-18 באוגוסט במלון אוליב - דריה האון עולה 5,478 שקלים על בסיס לינה וארוחת בוקר בחדר סופיריור. בין 2 ל-5 באוגוסט תוכלו תמורת 3,643 שקלים לנפוש במנרה בחדר משפחתי על בסיס לינה וארוחת בוקר.
חברת השטיח המעופף משווקת חופשה בלייק האוס כינרת במחיר של 7,550 שקלים לזוג עם שני ילדים על בסיס חצי פנסיון מ-15 עד 19 באוגוסט.
5 צפייה בגלריה
מלונות על שפת הכינרת
מלונות על שפת הכינרת
מלונות על שפת הכינרת
(צילום: shutterstock)

"מעודדים הזמנות גם לחגי תשרי"

אסף בן דב, סמנכ"ל שיווק מלונות אפריקה ישראל המחזיקה במותג קראון פלזה ולגון, אמר בשיחה עם ynet כי ההזמנה כעת משתלמת יותר וכי עונת הקיץ תהיה חמה בענף התיירות הפנים: "כרגע השמיים סגורים וקשה לדעת מה יהיה באוגוסט, היות ומדינות אירופה נמצאות הרחק מאחור וגם נכנסות לסגרים בפעם השלישית והרביעית".
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל השיווק והמכירות באשת טורס, הוסיפה: "אנחנו צופים שבניגוד לשנים קודמות, בגלל אי הוודאות עם פתיחת השמיים, השנה הישראלים ימהרו לשריין כבר בחודש הקרוב את חופשת הקיץ בישראל, וככל שנתקרב לאוגוסט המחירים יעלו. גורם נוסף שיכול לגרום לזינוק במחירים הוא האפשרות הנבחנת להאריך את הלימודים לתוך חודש יולי, כך שאוגוסט יהיה למעשה חודש החופש היחיד בקיץ".
ענת אהרון, מנהלת חטיבת שיווק ומכירות ברשת מלונות פתאל, אמרה כי "הזמנת חופשות מבעוד מועד תמיד השתלמה, ובפרט במציאות הקיימת שבה ישראל נחשבת למקום בטוח שחוזר אט-אט לשגרה לעומת שאר העולם. אנחנו בהחלט מעודדים הזמנות מראש לחופשות בחודשי הקיץ ואף לחגי תשרי, לא רק על מנת לשריין מקום, אלא גם בכדי ליהנות ממחירים מוזלים".
5 צפייה בגלריה
חופשה אילת ים המלח
חופשה אילת ים המלח
מתחם הקרוואנים בחוף הצפוני בסוף השבוע שעבר. העיר מתחילה להתאושש
(צילום: איריס ליפשיץ-קליגר)
תומר רובין, סמנכ"ל תיירות פנים בשטיח המעופף, אמר בשיחה עם ynet: "אנחנו רואים ביקושים גבוהים מהרגיל כבר מעכשיו להזמנות לבתי המלון ברחבי הארץ לתקופת הקיץ, דבר שיוביל בוודאות גם לעליות מחירים בהמשך, לכן אנו ממליצים להקדים ולהזמין חופשת קיץ כבר מעכשיו על מנת להבטיח את החופשה המבוקשת ולא פחות חשוב – במחיר הטוב ביותר. נזכיר גם שתנאי הביטול נוחים וגמישים עקב הקורונה, כך שמומלץ לשריין ולהזמין כבר מהיום".
יעל תמיר, מנכ"לית בליק תיירות ונופש, סיפרה: "אנחנו חווים ביקושים ערים לנופש בכלל, ולאירוח לחודשי הקיץ בפרט, עם דגש על אוגוסט, וזאת מכיוון שעדיין לא ברור אם תתקיים למידה בבתי הספר במהלך חודש יולי.
"עקב חוסר הוודאות בנושא נסיעות לחו"ל כרגע, הלקוחות מעדיפים לבצע הזמנות לאירוח בארץ. המקדימים להזמין אירוח ביולי-אוגוסט נהנים מהיצע רחב של מלונות והיכולת ללון בזמינות בחדרים המותאמים למשפחות, כמו גם ממבצעי הקדם-הזמן שיוצרים הזדמנויות אטרקטיביות בעיקר למשפחות - הקהל המחוזר של רשתות בתי המלון".
לדברי תמיר, "אזורי הביקוש מציבים את אילת כבחירה הראשונה לחופשה משפחתית באוגוסט, אחריה אזור מלונות ים המלח עם דגש על מלונות הכול כלול, ולבסוף אזור טבריה והצפון שהתחדש השנה בלא מעט מלונות בוטיק חדשים לזוגות ומשפחות".