6 צפייה בגלריה
דובאי
דובאי
העוזר שיעשה לכם סדר בדובאי
(צילום: shutterstock)
אם אתם מתכננים לצאת לנופש בדובאי אתם מוזמנים להגיר את דובי הבוט – מדריך חינמי שיענה לכם על שאלות בשלל נושאים שקשורים ליעד. איך זה עובד? מכניסים לאנשי הקשר בווטסאפ את המספר 058-6000102, או שנכנסים דרך הלינק, ומתחילים לשאול שאלות.
רשימת הנושאים מגוונת וכוללת מידע חשוב לקראת הטיסה, מידע חשוב למגיעים לדובאי, מלונות, אוכל ומסעדות, אטרקצוית, מידע ודילים שווים, מזג אוויר ועוד. דובי הבוט יכתוב לכם איך כדאי להגיע משדה התעופה למלון, כמה זה יעלה לכם ואיזה מסעדות טובות יש באזור.
בנוסף, תקבלו המלצות למסלולים יומיים. כך למשל, אם אתם נמצאים באזור שנקרא ג'ומרהביץ' בדובאי, הבוט ימליץ לכם על מסלול טיול ואתרים שחובה לבקר בהם, לצד רשימת אטרקציות ואפשרויות בילוי באותו אזור. שאלות שאין עליהן עדיין תשובות יתווספו אוטומטית למאגר של המדריך הווירטואלי וייענו בהמשך.
6 צפייה בגלריה
דובי הבוט מדובאי
דובי הבוט מדובאי
מסך התפריט הראשי
6 צפייה בגלריה
דובי הבוט מדובאי
דובי הבוט מדובאי
התשובה שמקבלים כשכותבים "המרת מטבע"
6 צפייה בגלריה
דובי הבוט מדובאי
דובי הבוט מדובאי
מסעדות כשרות? יש
6 צפייה בגלריה
דובי הבוט מדובאי
דובי הבוט מדובאי
חיפשנו אטרקציות לילדים
6 צפייה בגלריה
דובי הבוט מדובאי
דובי הבוט מדובאי
ומצאנו תושבות מפורטות
במיזם שותפים חברות מתחומי התוכנה והפיתוח, חברות תיירות ומשקיעים פרטיים. המטרה של היזמים היא להפוך את דובי ובוטים נוספים שיושקו בהמשך למוקדים צרכניים שמעצם היותם כאלו יצליחו להשיג ללקוחות הטבות משמעותיות ביעד שיבחרו. כבר כעת מציע דובי הטבות בהוצאת ויזה לדובאי ובהשכרת רכב עם המותג הבינלאומי SIXT. בעתיד הקרוב הוא עתיד להציע דילים למלונות, ביטוחי נסיעה וחבילות תקשורת אטרקטיביות. שאר המידע המופיע הינו אובייקטיבי ומבוסס על ניתוח מידע מהרשת וצוות תוכן מקומי שאמון על עדכונו.
אפרים קמיסר, מנכ"ל המיזם ואחד מהשותפים, אמר כי "דובי הוא סנונית ראשונה מתוך סדרה של מדריכים ישראליים שימליצו ויסבירו בשפה חברית: ציונה מברצלונה, ג'קו ממרוקו ועוד נוספים שעתידים להעניק לתייר הישראלי מידע זמין ורציף ישירות לנייד שתמיד איתנו. דובי נולד בתקופת הנסיעות הראשונה של הישראלים מתוך צורך שזיהינו בעקבות חוסר במקור במידע בסיסי. המטרה היא להפוך את המדריכים החדשים לכיכר המרכזית של הישראלים ביעדי התיירות המועדפים. אנו בוחנים בימים אלו שיתופי פעולה נוספים מתחומי הסלולר, התעופה, הביטוח והתקשורת שיציגו גם הן הצעות בלעדיות למשתמשי המערכת".
בבדיקה שערכנו אתגרנו את דובי ושאלנו "היכן אפשר לעשות בדיקת קורונה לפני החזרה לישראל וכמה תעלה בדיקה כזו?". מיד קיבלנו תשובה עניינית: הבדיקה יכולה להתבצע בחדרכם במלון שבו אתם שוהים בעלות של 300 דירהם (כמעט 300 שקלים) או רק 150 דירהם (כמעט 150 שקלים ) במתחמי הדרייב אין ויש רבים כאלה בדובאי.
הבוט גם ידע להשיב על השאלה היכן מנפיקים ויזה לדובאי. התשובה שקיבלנו, אחרי הסבר מפורט, היא שיש אופציה לקבל ויזה דיגיטלית תוך 24 שעות תמורת עלות של 99 דולר, בתוספת לינק. חוץ מהבוט יש גם אתר שמוקדש לדובי הבוט ובו מידע נוסף והסברים על המיזם.