7 צפייה בגלריה
מלון אמאדה קולוסוס
מלון אמאדה קולוסוס
החלטתם שמגיעה לכם חופשה מעכשיו לעכשיו? אלו המחירים המפתיעים לתקופה הקרובה
אל על השיקה אתמול (יום ב') דף נחיתה ייעודי המרכז טיסות ישירות בתאריכים נבחרים במחיר של עד 299 דולר, חלקן בסוף אוגוסט העמוס והיקר. גם יתר חברות התעופה הישראליות מציגות טיסות וחבילות נופש של הרגע האחרון באוגוסט במחירים שלא מצפים לראות בתקופה הזו. ומה קורה בתחום סוכנויות התיירות - גם שם מצאנו כמה חבילות במחיר של עונה הרבה פחות מבוקשת, בעיקר אם תצליחו לשלב את הנופש שלכם על סוף אוגוסט ותחילת ספטמבר.

חופשות סוף אוגוסט זולות בעשרות אחוזים

בשיחה עם ynet מסבירות שתי סמנכ"ליות בכירות את הסיבות לכך שבסוף אוגוסט מופיעים המחירים הזולים שיוצגו בהמשך הכתבה.
"המחירים בסוף אוגוסט - תחילת ספטמבר נוחים היות שמשפחות עם ילדים מתכוננות לחזרה ללימודים וממצות את החופשה המשפחתית עד אמצע אוגוסט ולכן אנו רואים בשבוע הזה תפוסה מלאה של הזמנות עם סגמנט אחר לחלוטין", אומרת הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר.
הרמולין רונן מתארת מצב שבו מצד אחד יש ביקוש בקרב קהל מבוגר יותר "שיש לו זמן פנוי ומחפש יותר שקט בחופשה ומצד שני צעירים, סטודנטים וחיילים שמנצלים את התקופה הזו לצאת לחופשה במחיר נוח, רגע לפני החופשות של החגים".
7 צפייה בגלריה
החוף מתחת ללינדוס
החוף מתחת ללינדוס
אפשר עדיין להזמין - מחירי חופשה לסוף אוגוסט
(shutterstock)
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית אשת טורס, מציינת כי "מחירי החופשות בתפר שבין אוגוסט לספטמבר זולים בעשרות אחוזים מאלו של אמצע אוגוסט". לדבריה, יותר ויותר משפחות עם ילדים משנות את ההתנהלות הקבועה של לנפוש באמצע אוגוסט ומעדיפות "לפספס" כמה ימים בתחילת השנה כדי לקבל מחיר נוח יותר: "אנחנו רואים שיותר ויותר ישראלים בוחרים ליהנות מהתאריכים האלה ואפילו משפחות עם ילדים שמרשות לעצמן להפסיד יום או יומיים בתחילת ספטמבר כדי לצאת לחופשה משתלמת. היעדים דומים מאוד ליעדי הקיץ: מערב ומרכז אירופה, יוון, טורקיה, שארם-שייח, ומונטנגרו".

החל מ-200 דולר ועד 352 דולר: מחירי טיסות בלבד

באל על מדובר על טיסות ישירות למספר יעדים במחירים של עד 299 דולר לכרטיסי LITE, בטווח תאריכים מוצע, עד שלושה חודשים קדימה. כאשר היעדים בעמוד מתעדכנים אוטומטית מדי 12 שעות בהתאם לחיפושים פופולריים שבוצעו באתר.
מרבית הטיסות הן לתאריכים מאוחרים יותר אבל אם תוכלו לטוס בסוף אוגוסט ולחזור בספטמבר תרוויחו מאות שקלים. כך למשל ממצאנו טיסה של אל על לשארם א-שייח במחיר 197 דולר בתאריכים 29.8.22 עד 7.9.222.
כמו כן, מצאנו טיסה לדובאי באותם תאריכים ב-260 דולר לכרטיס. נדגיש שוב כי מדובר בכרטיס מסוג לייט, כך שהוא אינו כולל את מרבית השירותים כגון הושבה ומזוודה. על אלו תאלצו להוסיף תשלום נוסף שייקר את הכרטיס.
מהחברה נמסר כי חברי מועדון מתמיד יכולים לרכוש כרטיס טיסה בשילוב מזומן ונקודות (Cash&Points) - הוזלת כרטיס הטיסה בתמורה לנקודות.
לדברי נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל אל על: "הפעם עשינו זאת עם פלטפורמה חדשה המיועדת ללקוחות שפשוט רוצים לטוס, לקוחות שגמישים ביעד הטיסה ובמועדה. זו זירה שמנגישה את המחירים האטרקטיבים ביותר שאנו מציעים ליעדי אל על".
7 צפייה בגלריה
ריזורט בשארם א-שייח, מצרים
ריזורט בשארם א-שייח, מצרים
טיסה לשארם א-שייח ב-197 דולר עם אל על
(צילום: shutterstock)
באתר אקספלורר יש אזור של טיסות עד 299 דולר - גם שם מצאנו טיסות לסוף אוגוסט ואפילו מוקדם יותר. למשל, טיסה לסנטוריני ב-239 דולר בתאריכים 17-22.8.22 בטיסות צ'רטר של חברת בלו בירד איירווייז.
טיסות לכרתים ב-330 דולר בתאריכים 17-23.8.22 עם חברת בלו בירד או בשילוב בלו בירד וארקיע.
אל מיקונוס מצאנו טיסות החל מ-352 דולר בתאריכים 19-26.8.22, גם הן עם בלו בירד או בשילוב עם אל על.
7 צפייה בגלריה
בטן גב ביוון - הנופש המועדף על הישראלים
בטן גב ביוון - הנופש המועדף על הישראלים
יש דבר כזה: טיסה אל האי היוקרתי מיקונוס ב-352 דולר בסוף אוגוסט
(צילום: shutterstock)
בארקיע מוכרים טיסות וחבילות בנפרד במחירים הבאים:
טיסות הלוך ושוב אל מיקונוס יעלו 299 דולר לאדם בתאריכים 29.8.22 עד 2.9.22.
אל רומא טיסות הלוך ושוב יעלו גם 299 דולר לאדם בתאריכים 31.8.22 עד 5.9.22.

כאן גם יש מציאות - מחירי חבילות נופש

באזור חבילות הנופש של ארקיע מצאנו דיל לשארם א-שייח במחיר 439 דולר לאדם, שכולל טיסות, העברות ולינה במלון Tivoli Hotel Aqua Park
ברמת ארבעה כוכבים על בסיס פנסיון מלא בתאריכים 30.8.22 עד 2.9.22.
חבילת נופש לבלגרד עם ארקיע תעלה 499 דולר לאדם. החבילה כוללת טיסות ולינה במלון Mark Hotel ברמת ארבעה כוכבים בתאריכים 28.8.22 עד 1.9.22.
7 צפייה בגלריה
בלגרד
בלגרד
חבילת נופש מלאה ב-499 דולר בבירת סרביה
(צילום: shutterstock)
הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בישראייר אומרת כי: "ניתן עדיין למצוא חבילות במחירים אטרקטיביים במדריד ברלין רומא וסיציליה. משפחות שעדיין רוצות לנצל את ההזדמנות ליהנות מחופשה קצרה באירופה יכולות לעשות זאת במחירים טובים".
כך למשל מצאנו כי חבילת נופש לסיצילה עם ישראייר בתאריכים 29.8.22 עד 1.9.22 תעלה 520 דולר לאדם, כאשר החבילה כוללת טיסות ולינה במלון DA PEPPE על בסיס ארוחת בוקר.
אל ברלין מצאנו חבילה במחיר החל מ-760 דולר לאדם, כאשר היא כוללת טיסות ולינה במלון קטלוניה ברלין ברמת ארבעה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר, בתאריכים 29.8.22 עד 1.9.222. לא מדובר בחבילה זולה במיוחד, עם זאת המחירים בברלין תמיד יקרים יותר יחסית ליעדי מזרח אירופה ואגן הים התיכון, כך שלתקופה זו מדובר במחיר סביר בהחלט.
7 צפייה בגלריה
שער ברנדנבורג
שער ברנדנבורג
760 דולר עבור חבילת נופש בברלין
(צילום: Shutterstock)
גם באתר איסתא מצאנו דיל לשארם א-שייח במחיר החל מ-389 דולר לאדם, הכוללת טיסות ולינה במלון CORAL HILLS על בסיס הכול כלול בתאריכים 29.8.22 עד 2.9.22.
טלי נוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של איסתא אמרה כי "סוף אוגוסט - תחילת ספטמבר הוא זמן מצויין לצאת לחופשה מעבר לים במחירים נוחים, ביחס לתקופת השיא באמצע אוגוסט. מזג אוויר נוח, בתי המלון מתרוקנים והחופשה יותר שקטה".
חבילה לסלוניקי תעלה החל מ-524 דולר עם איסתא. החבילה כוללת טיסות ולינה במלון ורג'יניה על בסיס ארוחת בוקר בתאריכים 26-29.8.22.
גם לאי היוקרתי סנטוריני מצאנו חבילה במחיר די נמוך: 502 דולר לאדם כאשר הדיל כולל טיסות ולינה במלון PARADISE TESORT על בסיס ארוחת בוקר בתאריכים 26-29.8.22.
7 צפייה בגלריה
פחות משפחות ויותר מבוגרים וזוגות: סלוניקי, יעד שמתאים בדיוק לתקופה זו
פחות משפחות ויותר מבוגרים וזוגות: סלוניקי, יעד שמתאים בדיוק לתקופה זו
פחות משפחות ויותר מבוגרים וזוגות: סלוניקי, יעד שמתאים בדיוק לתקופה זו
באשת טורס חבילה לאנטליה תעלה 434 דולר לאדם והיא כוללת טיסות, העברות ולינה במלון ברמת חמישה כוכבים Side Palace Royal על אולטרה הכול כלול 26-29.8.22.
חבילה של אשת טורס לשארם א-שייח תעלה 509 דולר, כולל טיסות, העברות, ומלון ברמת חמישה כוכבים Domina Coral Bay על בסיס אולטרה הכל כלול, בתאריכים 28.8.22 עד 1.9.22.
ולבורגס מצאנו דיל במחיר 379 דולר לאדם, הכולל טיסות, העברות, ולינה במלון ברמת ארבעה כוכבים Platinum Hotel & Casino Sunny Beach על בסיס חצי פנסיון בתאריכים 29.8.22 עד 2.9.22.