סיוט בשחקים: נוסע בטיסה פנימית בהודו ממובאי לבנגלור, בחברת הלוא-קוסט ההודית ספייס-ג'ט, נתקע אתמול (יום ג') בשירותים למשך כמעט 100 דקות בשל תקלה במנעול הדלת. לאחר נחיתת המטוס טכנאים מנמל התעופה פרצו את הדלת וחילצו אותו.
1 צפייה בגלריה
שירותים במטוס, אילוסטרציה
שירותים במטוס, אילוסטרציה
שירותים במטוס, אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
על פי דיווח ב"טיימס אוף אינדיה", הנוסע הלך לשירותים זמן קצר לאחר ההמראה, אחרי שהשלט שמורה לחגור חגורת בטיחות כבה. בשל כשל במנגנון הנעילה הוא נתקע ולא הצליח לצאת. הנוסע צעק מתוך התא לעזרה, אך אנשי הצוות לא הצליחו לסייע לו והוא נותר תקוע.
כאשר אנשי הצוות הבינו שלא יצליחו לפתוח את הדלת עד לנחיתה, אחת מהדיילות החליקה פתק מתחת לדלת ובו היה כתוב באותיות גדולות: "אדוני, ניסינו כמיטב יכולתנו לפתוח את הדלת, אולם לא הצלחנו. אל תיכנס לפאניקה. ננחת בעוד כמה דקות, אז בבקשה סגור את מכסה האסלה, שב עליו ואבטח את עצמך. ברגע שדלת המטוס הראשית תיפתח טכנאים יגיעו".
המטוס נחת בשעה 03:42 בלילה, וטכנאים שחיכו בנמל התעופה מיהרו פנימה, פרצו את הדלת וחילצו את הנוסע שנלקח לבדיקה רפואית. "הוא סובל מטראומה בשל קלסטרופוביה", מסר גורם בנמל התעופה.