תהיתם פעם מה באמת חושבים עליכם כשאתם טסים בטיסה מסחרית? בזמן שאתם מתרווחים במושב שלכם (לא באמת), מתחילים לפנטז על היעד שבו תנחתו ומחכים שיגישו לכם את החמגשית, יש אנשים במטוס שלאו דווקא מתרגשים מהסיטואציה, אלו כמובן הדיילות והדיילים בטיסה.
"שלום, כמה לא כיף לראות את הפרצוף הזה על הבוקר". "אתה הולך להציק לי מלא אני כבר רואה את זה". מה עם דיאודורנט? לא שמענו על ההמצאה?". כך נפתח הסרטון המשעשע של היוצר והסטאנדאפיסט, רועי הראל, שנכנס לרגל לנעלי דיילת, ליטרלי, וניסה להסביר בשיא הכנות מה באמת הדיילת המחויכת הייתה רוצה להגיד לנוסעים בטיסה.
4 צפייה בגלריה
n,ul vxryui
n,ul vxryui
"החביתה טעימה כמו שהדייל פה סטרייט"
(מתוך הווידיאו. צילום: Noam Ella)
4 צפייה בגלריה
n,ul vxryui
n,ul vxryui
כל האמת שדיילות ודיילים חושבים עליכם
(מתוך הווידיאו. צילום: Noam Ella)
בריאיון לאולפן ynet מספר הראל מאיפה הגיע הרעיון לסרטון שכבר הפך לוויראלי. "התחלתי לייצר סרטונים לא מזמן ב'נישת הכנות'. התחלתי לחשוב על בעלי מקצוע שהם לא צבועים אבל לא יכולים להגיד את האמת לאנשים בפנים. בעלי מקצוע עם אינטראקציה .ואז חשבתי על דיילות שזה קלאסי לזה, משם הדרך לסרטון לקחה שבוע, אישורים, מטוס, חברים טובים, צלם ועשינו את זה".

"רץ בכל קבוצות הוואטסאפ של דיילים"

את המטוס, אם תהיתם, הוא השיג דרך התעשייה האווירית. "פרסמתי בסטורי שלי שאני מחפש מטוס, כדי שלא אעשה את זה על מסך ירוק. מסתבר שמנהלת הדיגיטל של התעשייה האווירית מאוד אוהבת אותי ועוקבת אחריי. אז היא פשוט שלחה לי הודעה, תיאמנו את הדברים וזהו".
4 צפייה בגלריה
n,ul vxryui
n,ul vxryui
כבר רץ בקבוצות הוואטסאפ של דיילים
(מתוך הווידיאו. צילום: Noam Ella)
4 צפייה בגלריה
n,ul vxryui
n,ul vxryui
ויש גם וידוי מתא הטייס
(מתוך הווידיאו. צילום: Noam Ella)
"דיילים ודיילות מאוד אהבו והתחברו. הבנתי שזה רץ בכל קבוצות הוואטסאפ של הדיילים וחברות התעופה אז אני ממש שמח. אני קורא את התגובות, רואה שמתייגים המון דיילים ודיילות שמאוד מזדהים עם המצב, כמובן בהקצנה כי איך אפשר שלא. הסרטון הגיע להמון אנשים ואני ממש שמח".

מה זה הטרנד הזה של כנות?

"זה התחיל לפני המון זמן שהיו סרטונים של 'אם אנשים היו כנים', אבל החלטתי לקחת את זה לשלב הבא. התחלנו בספרים, אחרי זה שיננית, ואז עשיתי את הדיילות. יש עוד רשימה ארוכה וסרטונים כתובים שמוכנים להצטלם.
הראל, במקור מכוכב יאיר - היום תל-אביבי, הוא רק בן 22, השתחרר לא מזמן משירותו הצבאי, הוסיף: "אני חושב שאנשים אוהבים את עניין הכנות. בסוף זה דברים שאנשים לא אומרים וכן חושבים, זה מן תחום אפור שלא הרבה אנשים נוגעים בו, ורציתי לקחת אותו".