ענקית האירוח הבינלאומית הילטון הודיעה היום (ג') על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו מצטרפים שניים מאתרי הנופש של קבוצת מלונות בראון ביוון – איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא ואיסלה בראון חאניה ריזורט – לקולקציית קוריו האקסלוסיבית Curio Collection by Hilton.
5 צפייה בגלריה
איסלה בראון חאניה
איסלה בראון חאניה
איסלה בראון חאניה
(צילום: פיגמליון קראטסאס)
בהכרזה הרשמית הבוקר במלון בראון אקרופול באתונה, ליאון אביגד מייסד ובעלים משותף בקבוצת מלונות בראון השיק את שיתוף הפעולה עם רשת הילטון לצידו של אלן מנטין, מנהל הפיתוח של הילטון בדרום אירופה בהשקה חגיגית ברופטופ של המלון הצופה אל האקרופוליס.
במסגרת החבירה למותג, המלונות הישראלים מקבלים תו איכות של הילטון וגישה לערוצי ההפצה של ענקית המלונות הבינלאומית, אך שומרים על הזהות והייחודיות שלהם. כלומר, פלטפורמת ההזמנות של המלונות הללו עוברת למנוע של אתר ההזמנות של הילטון, וההסכמים של סוכני הנסיעות שעובדים עם הרשת הבינלאומית כוללים כעת גם את שני מלונות בראון.
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר ששותפה באיסלה בראון חאניה ריזורט, הסביר: "להילטון יש 180 מיליון חברים במועדון החברים של הרשת, והם מייצרים כ-60 אחוזים ממחזור ההכנסות. צירופו של המלון לרשת העולמית ישפיע על מחיר הנכס, על מחירי הלינות ועל הרווחיות".
5 צפייה בגלריה
איסלה בראון חאניה
איסלה בראון חאניה
סוויטה באיסלה בראון חאניה
(צילום: פיגמליון קראטסאס)
ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון, אמר: "אנו נרגשים להכריז על שיתוף הפעולה עם רשת הילטון העולמית, ועל ההצטרפות של אתרי הנופש איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא ואיסלה בראון חאניה בכרתים לקולקציה הנחשבת Curio Collection by Hilton. שני בתי המלון, כמו גם רשת מלונות בראון עצמה, עברו את הביקורות הקפדניות של הילטון ונמצאו מתאימים לסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר של החברה. שיתוף הפעולה עם רשת הילטון הבינלאומית וקולקצייית Curio הוא הישג נהדר למלונות בראון וכל הצוות שוקד על הפרטים האחרונים לקראת פתיחת עונת הנופש בעיר חאניה היפייפיה בכרתים ובאזור קורינתיה האותנטי, רק שעה נסיעה מאתונה".
מנכ"ל ישראייר סירקיס הוסיף ואמר: "כשותפים באתר הנופש איסלה בראון חאניה ריזורט, וכחברת התעופה הישראלית היחידה שהשיקה את קו הטיסה מתל אביב לחאניה ובחזרה, אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם רשת הילטון יגדיל את פוטנציאל המכירה בקרב נוסעינו ובקרב קהלים חדשים ויגדיל את האטרקטיביות של החופשה בריזורט המפנק".
פטריק פיצגיבון, סמנכ"ל בכיר בהילטון לפיתוח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה: "אנו שמחים לכלול את המלונות הללו בפורטפוליו שלנו כבר מהאביב הקרוב. בחמש השנים האחרונות בלבד הכפלנו את תלקיט המלונות שלנו באתרי נופש באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה לכדי 80 מלונות בקירוב, והביקוש לבעלות בשווקים כמו יוון תורם באופן משמעותי לצמיחה שלנו בפלח זה".
5 צפייה בגלריה
איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא
איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא
איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא
(צילום: פיגמליון קראטסאס)
איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא (Isla Brown Corinthia Resort & Spa) ממוקם בעיירת החוף הציורית אגיו תיאודורי בקו החוף הסמוך לאתונה, פחות משעת נסיעה מהבירה. האתר מציע לאורחיו נוף מרהיב של המפרץ הסרוני הנשקף מ-166 החדרים והסוויטות במלון, כולם מצוידים במרפסות. עוד מציע המלון רופטופ בר למבוגרים בלבד הכולל אזור שיזוף על גג המלון המשתרע על שטח של 550 מ"ר, טברנה ים-תיכונית על שפת המים, מסעדת מלון מעוצבת, בר לובי, וקוקטייל בר בבריכה.
אורחי המלון נהנים מחוף פרטי רחב ידיים ושתי בריכות שחיה. מתחם הוולנס כולל חדר כושר מצויד וספא המציע חמישה חדרי טיפולים, סאונה וחמאם. אולם הכנסים והאירועים המודולרי יכול לארח עד 400 אורחים. כמו כן מציע המלון מגוון מתקני ספורט ימי ואטרקציות ספורטיביות לכל המשפחה.
כמה זה עולה? מחיר ללילה לזוג עם שני ילדים, על בסיס לינה וארוחת בוקר, מתחיל ב-300 אירו בחודש יולי, ויורד ל-235 אירו בראש השנה. המחיר אינו כולל טיסות.
5 צפייה בגלריה
איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא
איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא
איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא
(צילום: תומאס גרסופולוס)
5 צפייה בגלריה
איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא
איסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא
חדר מהודר באיסלה בראון קורינתיה ריזורט וספא
(צילום: פיגמליון קראטסאס)
אתר הנופש איסלה בראון חאניה ריזורט (Isla Brown Chania Resort) נפתח בקיץ 2023 בבעלות קבוצת מלונות בראון, חברת ישראייר ושותפים נוספים. אל 148 חדרי האירוח המרווחים, כולם עם מרפסות גדולות, יצטרפו עד הקיץ הקרוב 53 חדרים נוספים והמלון יציג 201 חדרים. עיצוב המלון נשען על סגנון מקומי הייחודי לאי כרתים, עם אלמנטים של עץ וחומרים אורגניים אחרים לצד צמחיה ים-תיכונית מוריקה.
אתר הנופש ממוקם 15 ק"מ צפונית-מזרחית לעיר חאניה, מרחק רבע שעת נסיעה מנמל התעופה של חאניה ומנמל חאניה והעיר העתיקה. במלון יש ארבע בריכות שחייה, מגוון קולינרי כיאה למטבח הכרתי הנודע, חדר כושר מאובזר, ספא מפנק וחללי פעילויות ומשחק לילדים ולנוער.
כמה זה עולה? חבילת נופש של ארבעה לילות בחודש יולי על בסיס לינה וארוחת בוקר, כולל טיסות, עולה החל מ-710 דולר לאדם בהרכב של זוג פלוס ילד. חבילה של שלושה לילות בהרכב דומה בראש השנה עולה החל מ-685 דולר לאדם.